Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00068975/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa solanki o stężeniu 8% do tężni solankowej w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 323350410
1.5.8.) Numer faksu: 322310032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa solanki o stężeniu 8% do tężni solankowej w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46838699-9644-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109776
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i wymiana solanki do tężni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068975/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
I Siedmiokrotna dostawa solanki o stężeniu 8% do tężni solankowej administrowanej przez MZUK:
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wraz z przepompowaniem 40 m3 solanki o stężeniu 8% do instalacji tężni zlokalizowanej w Gliwicach przy ul. Chorzowskiej - w Lesie Komunalnym.
Termin realizacji:
30.03-31.03.2022 r.
27.04-28.04.2022 r.
25.05-26.05.2022 r.
29.06-30.06.2022 r.
27.07-28.07.2022 r.
24.08-25.08.2022 r.
28.09-29.09.2022 r.
UWAGA:
Podane powyżej terminy są terminami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów dostaw lub do całkowitej rezygnacji z części dostaw. Powyższe może wynikać z niekorzystnych warunków atmosferycznych, awarii instalacji, uszkodzenia/zniszczenia tężni, itp. Zamawiający zleci Wykonawcy zakres dostaw zgodny z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia - co najmniej 50% łącznej wartości brutto umowy.
II Siedmiokrotne wypompowanie zużytej solanki z tężni solankowej administrowanej przez MZUK:
Zakres zamówienia obejmuje wypompowanie całej zużytej solanki wraz z jej utylizacji z instalacji tężni zlokalizowanej w Gliwicach przy ul. Chorzowskiej - w Lesie Komunalnym.
Termin realizacji:
27.04-28.04.2022 r,
25.05-26.05.2022 r.
29.06-30.06-2022 r.
27.07-28.07.2022 r.
24.08-25.08.2022 r.
28.09-29.09.2022 r.
28.10.2022 r.
UWAGA:
Podane powyżej terminy są terminami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów wypompowania lub do całkowitej rezygnacji z wybranych terminów. Powyższe może wynikać ze zmiany terminu dostawy solanki, niekorzystnych warunków atmosferycznych, awarii instalacji, uszkodzenia/zniszczenia tężni, itp. Zamawiający zleci Wykonawcy zakres zgodny z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia - co najmniej 50% łącznej wartości brutto umowy.
III Specyfikacja dostarczanej solanki:
Solanka naturalna, ze źródeł;
Zasolenie solanki: 8%;
Zawartość jodu w solance: ponad 50 mg/l;
Solanka przeznaczona do stosowania w tężni, musi posiadać właściwości lecznicze udokumentowane świadectwem wydanym w trybie art. 36 ust. 1 ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych (t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 1301).
Zamawiający z uwagi na zmienne warunki atmosferyczne nie jest w stanie dokładnie oszacować ilości solanki, która musi zostać wypompowana przed uzupełnieniem nową solanką. Na potrzeby niniejszego postępowania przyjęto wartość szacunkową 15 m3. Ilość wypompowanej i odebranej solanki zostanie wskazana w comiesięcznym protokole odbioru, zgodnie z zaoferowaną ceną jednostkową za 1 m3. Wszystkie koszty wynikające z transportu, dostawy, odbioru i przepompowania należy wliczyć w cenę zakupu i odbioru solanki.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.*
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.*
* - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ.
W opisanym powyżej przedmiocie zamówienia zostały wskazane standardy jakościowe. Dostawy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia mają ustalone standardy jakościowe - są to typowe dostawy, które obejmują dostawę oraz wypompowanie solanki do/z tężni. Zamawiający wskazał wszelkie czynności objęte przedmiotem zamówienia, w tym m.in. dojazd do terenu, dostawa solanki/wypompowanie solanki, parametry solanki, utylizacja wypompowanej i zużytej solanki.
UWAGA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Negocjacje ofert nie są obowiązkowe.
Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert: do trzech wykonawców.
Selekcja wykonawców nastąpi na podstawie kryterium oceny ofert określonego w rozdziale 20 niniejszej SWZ, co oznacza, że w przypadku skorzystania z możliwości negocjacji, Zamawiający do negocjacji zaprosi trzech wykonawców, którzy zdobyli najwięcej punktów w kryterium oceny ofert.
Oferta ostateczna nie może przedstawiać warunków gorszych niż w pierwotnej ofercie. Dopuszczalne jest złożenie oferty ostatecznej z warunkami tożsamymi jak w ofercie złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówienie.
Negocjacje dotyczą wyłącznie tych elementów treści oferty, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14450000-0 - Sól w solance
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164881,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221227,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164881,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLANKA Z ZABŁOCIA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6332128466
7.3.3) Ulica: Bielska 8
7.3.4) Miejscowość: Zabłocie
7.3.5) Kod pocztowy: 43-246
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164881,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-28INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części.
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.