Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00478059/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w ramach projektu „Dostępna Szkoła–innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” w SP nr 22,30,16 w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.erzeszow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w ramach projektu „Dostępna Szkoła–innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” w SP nr 22,30,16 w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe2c1dc4-6999-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00109778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006583/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.34 Roboty budowlane w Szkołach Podstawowych nr 22, 30, 16 w Rzeszowie (3 części)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478059/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.90.284.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 950577,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Szkoły Podstawowej nr 22 w Rzeszowie przy ul. Ptasiej 2, mających na celu dostosowanie budynku dla osób z niepełnosprawnościami:1. STANDARD DOSTĘPNOŚCI DOJŚCIA DO OBIEKTÓW OŚWIATOWYCH
- oznakowanie poziome 2 miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnościami
- oświetlenie dojścia do szkoły
- budowa nowego dojścia do szkoły z nową furtką
2. STANDARD DOSTĘPNOŚCI WEJŚĆ DO BUDYNKU
- przebudowa schodów wejściowych przed wejściem bocznym do budynku
- przebudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych
- montaż balustrad
3. STANDARD DOSTĘPNOŚCI SZATNI
- oznakowanie szafek (55 szt. numerków)
4. STANDARD DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACJI POZIOMEJ
- kontrastowe oznakowanie granic pomiędzy podłogą i ścianą (hall główny, korytarz I piętro i korytarz II piętro)
- wymiana drzwi do pomieszczeń w sali rewalidacyjnej i pedagoga (Zamawiający wyłącza z zakresu wymianę drzwi do 3 toalet ogólnodostępnych – toaleta 1, toaleta 2 i toaleta 4)
5. STANDARD DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACJI PIONOWEJ
- oznakowanie kontrastowe schodów taśmami kontrastującymi
6. STANDARD DOSTĘPNOŚCI SAL LEKCYJNYCH
- zamontowanie rolet w salach lekcyjnych
7. STANDARD DOSTĘPNOŚCI SAL SPORTOWYCH
- naklejenie folii na okna ograniczającej dostęp promieni słonecznych w sali gimnastycznej
8. STANDARD DOSTĘPNOŚCI SAL REWALIDACYJNYCH
- zamontowanie rolet
- gładzenie i malowanie sal z zaznaczeniem kontrastu (2 sale)
- malowanie sal z zaznaczeniem kontrastu (4 sale)
9. STANDARD DOSTĘPNOŚCI STOŁÓWKI SZKOLNEJ
- oznakowanie kontrastowe poprzez malowanie płytek cokołowych farbą do glazury oraz naklejenie na posadce taśm kontrastowych w przestrzeni komunikacyjnej
10. STANDARD DOSTĘPNOŚCI BIBLIOTEKI SZKOLNEJ
- oznakowanie kontrastowe poprzez naklejenie taśm kontrastujących
11. STANDARD DOSTĘPNOŚCI POMIESZCZEŃ SANITARNYCH
- generalny remont dwóch toalet z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich podstawowych i towarzyszących robót budowlanych, usług i dostaw, związanych z wykonaniem zamówienia, opisanych w SWZ, wynikających z obowiązujących przepisów prawa i opracowanej dokumentacji projektowej.
Zamawiający informuje, że roboty budowlane wykonywane będą w czynnym obiekcie, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań użytkownika przez cały okres trwania realizacji zamówienia oraz przed dostępem osób postronnych w czasie prowadzenia robót. Roboty mogące mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie obiektu, w tym powodujące uciążliwy hałas należy prowadzić w okresie ferii zimowych i przerw świątecznych, po wcześniejszym uzgodnieniu z Użytkownikiem obiektu.
Zamawiający dołącza przedmiar robót i jednocześnie informuje, że wskazane w przedmiarach wielkości robót budowlanych są orientacyjne, stanowią materiał pomocniczy w celu przybliżenia technologii wykonania robót i mają poinformować Wykonawców wyłącznie o charakterze i przybliżonej wielkości zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia floty pojazdów, której łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosić będzie co najmniej 10%.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1 projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla cz. 1 zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami dla cz. 1. zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 324786,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Szkoły Podstawowej nr 30 w Rzeszowie przy ul. Rejtana 3, mających na celu dostosowanie budynku dla osób z niepełnosprawnościami:1. STANDARD DOSTĘPNOŚCI DOJŚCIA DO OBIEKTÓW OŚWIATOWYCH
- oznakowanie poziome 4 miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnościami,
- modernizacja dojazdu i dojścia do wejścia szkoły od parkingu
- poszerzenie chodnika dla pieszych od basenu
- oświetlenie dojścia do szkoły
- barierki odgradzające ruch pieszy
2. STANDARD DOSTĘPNOŚCI WEJŚĆ DO BUDYNKU
- przebudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych
- przebudowa schodów zewnętrznych przed wejściem
- montaż balustrad
- budowa zadaszenia nad wejściem
- wymiana istniejącego okna na drzwi rozwierne, bezprogowe
3. STANDARD DOSTĘPNOŚCI SZATNI
- oznakowanie szafek (700 szt. numerków)
- dostawa i montaż szafek na ubrania – 10 szt. szafek (1 szafka zawiera 6 przedziałów)
4. STANDARD DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACJI PIONOWEJ
- oznakowanie kontrastowe schodów taśmami kontrastującymi (naprawa podnośnika nie wchodzi w zakres zamówienia)
5. STANDARD DOSTĘPNOŚCI SAL REWALIDACYJNYCH
- kontrastowe oznakowanie sali
- montaż wieszaka na materace
6. STANDARD DOSTĘPNOŚCI STOŁÓWKI SZKOLNEJ
- wymiana drzwi wejściowych na szersze
- oznakowanie kontrastowe szklanych drzwi i ścian poprzez naklejenie taśm kontrastujących
7. STANDARD DOSTĘPNOŚCI ŚWIETLICY SZKOLNEJ
- oznakowanie kontrastowe ścian poprzez malowanie
8. STANDARD DOSTĘPNOŚCI POMIESZCZEŃ SANITARNYCH
- połączenie 2 istniejących toalet w jedno większe pomieszczenie w pełni dostosowane dla potrzeb osób z ograniczeniami.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich podstawowych i towarzyszących robót budowlanych, usług i dostaw, związanych z wykonaniem zamówienia, opisanych w SWZ, wynikających z obowiązujących przepisów prawa i opracowanej dokumentacji projektowej.
Zamawiający informuje, że roboty budowlane wykonywane będą w czynnym obiekcie, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań użytkownika przez cały okres trwania realizacji zamówienia oraz przed dostępem osób postronnych w czasie prowadzenia robót. Roboty mogące mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie obiektu, w tym powodujące uciążliwy hałas należy prowadzić w okresie ferii zimowych i przerw świątecznych, po wcześniejszym uzgodnieniu z Użytkownikiem obiektu.
Zamawiający dołącza przedmiar robót i jednocześnie informuje, że wskazane w przedmiarach wielkości robót budowlanych są orientacyjne, stanowią materiał pomocniczy w celu przybliżenia technologii wykonania robót i mają poinformować Wykonawców wyłącznie o charakterze i przybliżonej wielkości zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia floty pojazdów, której łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosić będzie co najmniej 10%.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1 projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla cz. 2 zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami dla cz. 2. zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 259616,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Szkoły Podstawowej nr 16 w Rzeszowie przy ul. Bohaterów 1, mających na celu dostosowanie budynku dla osób z niepełnosprawnościami:1. STANDARD DOSTĘPNOŚCI DOJŚCIA DO OBIEKTÓW OŚWIATOWYCH
- budowa 6 miejsc parkingowych, w tym 2 dla osób z niepełnosprawnościami wraz z przebudową układu komunikacji oraz miejscem pod składowanie odpadów
- oświetlenie dojścia do szkoły
2. STANDARD DOSTĘPNOŚCI WEJŚĆ DO BUDYNKU
- budowa pochylni przy wejściu głównym
- przebudowa schodów zewnętrznych przed wejściem głównym z uwzględnieniem nawierzchni antypoślizgowej i wymaganym kontrastem,
- montaż nowych barierek
- likwidacja progu
3. STANDARD DOSTĘPNOŚCI SZATNI
- oznakowanie szafek (540 szt. numerków)
4. STANDARD DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACJI PIONOWEJ
- oznakowanie kontrastowe schodów taśmami kontrastującymi
5. STANDARD DOSTĘPNOŚCI SAL LEKCYJNYCH
- gruntowny remont sali geograficzno-przyrodniczej wraz z wyburzeniem jednej ściany działowej i drzwi
- zamontowanie rolet
6. STANDARD DOSTĘPNOŚCI SAL REWALIDACYJNYCH
- remont dwóch sal rewalidacyjnych (malowanie z zachowaniem kontrastu, ażurowa zabudowa grzejników, montaż paneli tapicerowanych na ścianach)
7. STANDARD DOSTĘPNOŚCI STOŁÓWKI SZKOLNEJ
- malowanie z zachowaniem kontrastu
- montaż rolet
8. STANDARD DOSTĘPNOŚCI ŚWIETLICY SZKOLNEJ
- malowanie z zachowaniem kontrastu
9. STANDARD DOSTĘPNOŚCI BIBLIOTEKI SZKOLNEJ
- malowanie z zachowaniem kontrastu
- montaż rolet
10. STANDARD DOSTĘPNOŚCI POMIESZCZEŃ SANITARNYCH
- generalny remont toalety z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem przyległego do toalety zaplecza.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich podstawowych i towarzyszących robót budowlanych, usług i dostaw, związanych z wykonaniem zamówienia, opisanych w SWZ, wynikających z obowiązujących przepisów prawa i opracowanej dokumentacji projektowej.
Zamawiający informuje, że roboty budowlane wykonywane będą w czynnym obiekcie, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu robót w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań użytkownika przez cały okres trwania realizacji zamówienia oraz przed dostępem osób postronnych w czasie prowadzenia robót. Roboty mogące mieć negatywny wpływ na funkcjonowanie obiektu, w tym powodujące uciążliwy hałas należy prowadzić w okresie ferii zimowych i przerw świątecznych, po wcześniejszym uzgodnieniu z Użytkownikiem obiektu.
Zamawiający dołącza przedmiar robót i jednocześnie informuje, że wskazane w przedmiarach wielkości robót budowlanych są orientacyjne, stanowią materiał pomocniczy w celu przybliżenia technologii wykonania robót i mają poinformować Wykonawców wyłącznie o charakterze i przybliżonej wielkości zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia floty pojazdów, której łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosić będzie co najmniej 10%.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1 projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla cz. 3 zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami dla cz. 3, zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 366173,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 464882,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383547,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACORDI Dominik Ziobro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191662287
7.3.3) Ulica: ul. Budziwojska 36
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-317
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
F.H.U. ELECTRIC SYSTEMS - branża elektryczna
Hydro-Met Sp. z o.o. - branża sanitarna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383547,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457770,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 409130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TOMASZ MATKOWSKI - FIRMA PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWA - ,,TORABUD"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PIOTR MATKOWSKI - FIRMA PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWA - ,,TORABUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922125216
7.3.3) Ulica: ul. Jarosławska 2
7.3.4) Miejscowość: Pruchnik
7.3.5) Kod pocztowy: 37-560
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "TORABUD" S.C.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "TORABUD" S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 493834,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 493834,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACORDI Dominik Ziobro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191662287
7.3.3) Ulica: ul. Budziwojska 36
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-317
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
F.H.U. ELECTRIC SYSTEMS - branża elektryczna
Hydro-Met Sp. z o.o. - branża sanitarna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 493834,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.