eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaPełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa węzła przesiadkowego przy ul. Ks. J. Poniatowskiego w Bochni w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa węzła przesiadkowego przy ul. Ks. J. Poniatowskiego
w Bochni w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA BOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661033

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 61-49-100

1.5.8.) Numer faksu: 14 61-18-399

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umbochnia,m,347363,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa węzła przesiadkowego przy ul. Ks. J. Poniatowskiego
w Bochni w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-121fc398-6959-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002706/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa węzła przesiadkowego przy ul. Ks. Józefa Poniatowskiego w Bochni realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (oś 7 Infrastruktura transportowa, Działanie 7.2 Transport kolejowy, Poddziałanie 7.2.4 Infrastruktura dla obsługi podróżnych)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338914/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 117775,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa węzła przesiadkowego przy ul. Ks. J. Poniatowskiego w Bochni w formule „zaprojektuj i wybuduj” realizowanego
w ramach regionalnego programu operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (oś 7 Infrastruktura transportowa, Działanie 7.2 Transport kolejowy, Poddziałanie 7.2.4 Infrastruktura dla obsługi podróżnych).
2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego
w specjalnościach:
1) drogowej, który ma pełnić również funkcje głównego koordynatora Nadzoru Inwestorskiego
2) konstrukcyjno-budowlanej,
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
5) telekomunikacyjnej,
6) archeologicznej
7) dendrologicznej.
3. Dopuszcza się łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji.
4. Wykonawca zobowiązany jest, aby osoby wyznaczone do realizacji zamówienia wykonywały powierzone im obowiązki osobiście. W przypadku wystąpienia przeszkód w realizacji obowiązków przez osoby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt i ryzyko zastępstwo tych osób. Osoby skierowane na zastępstwo muszą posiadać nie niższe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe jak osoby zastępowane. Ustanowienie zastępstwa wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
5. Wymagania stawiane wykonawcy zostały opisane w projekcie umowy.
6. Zamówienie przewiduje pełnienie funkcji Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w ramach sporządzania dokumentacji projektowo - kosztorysowej i wykonywania robót budowlanych obejmujących m.in.:
1) parkingi naziemne dla samochodów osobowych,
2) system parkingowy,
3) monitoring,
4) odwodnienie,
5) oświetlenie,
6) układ komunikacyjny, dojścia,
7) zadaszony parking dla rowerów wraz ze stacją do naprawy rowerów,
8) zadaszony parking dla motorów,
9) parking dla busów wraz z zatokami dla busów dla osób wsiadających i wysiadających z busów oraz miejscami postojowymi dla samochodów osobowych oraz wiatami przystankowymi
z podświetlanymi gablotami na rozkłady jazdy,
10) zatoki autobusów,
11) przebudowa toalety publicznej w celu do dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych,
12) przebudowa i budowa infrastruktury technicznej i drogowej niezbędnej do prawidłowej realizacji przedsięwzięcia.
7. Szczegółowy opis zadania, nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski zawiera program funkcjonalno – użytkowy, obejmujący opis przedsięwzięcia inwestycyjnego, przeznaczenie robót budowlanych oraz stawiane wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe
i funkcjonalne, uzgodnienia i decyzje.
8. Link do postępowania na roboty budowlane: https://bip.malopolska.pl/umbochnia,a,1956126,wykonanie-dokumentacji-projektowej-i-robot-budowlanych-w-formule-zaprojektuj-i-wybuduj-dla-zadania-p.html

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94956,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94956,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Eksametr Sp. z o.o. - Lider

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Miliarium Sp. z o.o. – Partner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-273-26-65

7.3.3) Ulica: ul. Grzybowska 87

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94956,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.