Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00053614/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109889 z dnia 2021-07-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kwiatów ciętych, doniczkowych, kompozycji kwiatowych oraz artykułów
dekoracyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142746130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powsińska 69/71
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-903
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja Gospodarki Budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań na potrzeby administracji rządowej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kwiatów ciętych, doniczkowych, kompozycji kwiatowych oraz artykułówdekoracyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f025f98b-b245-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109889
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012483/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa kwiatów ciętych, doniczkowych, bukietów i kompozycji kwiatowych, dekoracji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053614/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2021/28
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 457000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kwiatów ciętych, doniczkowych, bukietów i kompozycji kwiatowych oraz artykułów dekoracyjnych, w formie, ilości i zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
2. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz Załączniku nr 2 do SWZ - Istotnych postanowieniach umowy.
3. Podane przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia tj. Załączniku nr 1 do SWZ szacunkowe ilości mają charakter jedynie informacyjny, gdyż z racji
specyfiki przedmiotu zamówienia i Zamawiającego, nie jest możliwe dokładne oszacowanie potrzeb w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zamówienia artykułów w podanych ilościach, ani do zwrotu Wykonawcy kwoty stanowiącej równowartość niezamówionych ilości artykułów. Faktycznie zamawiane ilości artykułów będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego i cen jednostkowych przedstawionych w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03121200-7 - Kwiaty cięte
03121210-0 - Kompozycje kwiatowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15245,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15245,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15245,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dos Gardenias S.C. Aleksandra Orłowska-Jabłońska, Piotr Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 016236049
7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 40
7.3.4) Miejscowość: Michałowice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-816
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie wsparcia technicznego Wykonawcy i zapewnienie wsparcia technicznego producenta dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń sieciowych Cisco Nexus
- Budowa chodnika w ramach zadania; "Poprawa brd w województwie mazowieckim na DK79 na odcinku Chinów - Kozienice".
- Usługa udostępnienia licencji programów do pozyskiwania danych z SZOI NFZ, AP-DiLO wraz usługą raportowania i przygotowywania mechanizmów do samodzielnej analizy danych dla NIO-PIB w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 73 im. Króla Stefana Batorego w Warszawie - na 2025 rok.
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.