Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00053432/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00057445/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109890 z dnia 2021-07-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa ulicy Alei Róż w Goleniowie wraz z infrastrukturą techniczną”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 4698200
1.5.8.) Numer faksu: 91 4698298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa ulicy Alei Róż w Goleniowie wraz z infrastrukturą techniczną”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31bf4e13-b3b7-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008614/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa ulicy Alei Róż w Goleniowie wraz z infrastrukturą techniczną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053432/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.08.2021.EJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 230000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn. „Przebudowa ulicy Alei Róż w Goleniowie wraz z infrastrukturą techniczną”.
1.1. Zamawiający rozumie usługę pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu jako funkcję realizowaną poprzez zespół specjalistów opisany w SWZ.
1.2. Przez użyte wyżej określenie „Inżyniera Kontraktu” rozumie się przedstawiciela Zamawiającego, działającego w jego imieniu i na jego rzecz, który odpowiada za kompleksową i terminową realizację projektu zgodnie:
-z ustawą Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 ),
- z ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.),
- z warunkami określonymi w umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych,
-z Kodeksem Cywilnym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 ze zm),
jak również:
-warunkami określonymi w SWZ,
1.3. Inżynier Kontraktu realizuje zadania wynikające z nadzoru inwestorskiego poprzez Zespół Inżyniera Kontraktu (opisany w SWZ) wydając polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje dla Wykonawcy robót budowlanych.
2. Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86699,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86699,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: R.D.J - Projektowanie-Nadzór-Wykonawstwo Robert Andruszko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551325139
7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 18 b
7.3.4) Miejscowość: Tanowo
7.3.5) Kod pocztowy: 72-004
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"R.D.J. - Projektowanie-Nadzór-Wykonawstwo" Robert Andruszko
jakie przetargi wygrała firma
"R.D.J. - Projektowanie-Nadzór-Wykonawstwo" Robert Andruszko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86699,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- "Specjalistyczne, branżowe szkolenia dla uczniów dające kwalifikacje zawodowe".
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Goleniowe przy ul. Szkolnej 39."
- Bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających na terenie Goleniowskiego Parku Przemysłowego
- Usługi opieki nad dziećmi w Gminie Goleniów
- "Przebudowa ulicy Bolesława Chrobrego w Przybiernowie (DP 4117Z) - etap I"
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi prowadzonymi przez Powiat Tatrzański w roku 2025
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn. Budowa zastawek na rowach melioracyjnych na użytku ekologicznym "Polder Woźnice"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową: Budowa Ośrodka Diagnostyki Narządowej WSD Bydgoszcz
- Nadzór inwestorski dla zadania Unowocześnienie i dostosowanieOddziału Obserwacyjno-Zakaźnego do walki z COVID19 i innych chorób zakaźnych oraz przebudowa III piętra budynku Szpitala Specjalistycznego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Przebudowa dwóch budynków oświatowych wraz z ich rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania na funkcję żłobka i przedszkola
- Remont konstrukcji i pokrycia dachów budynku Stacji Poboru i Uzdatniania Wody oraz budynku Administracji w szpitalu w Ludwikowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.