Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109923 z dnia 2021-07-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przeprowadzenie procedury udzielenia ZzWR na: „WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 31
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdium-piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdium-piotrkow.4bip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie procedury udzielenia ZzWR na: „WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11c0402e-e08b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001132/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 WYKONANIE ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI NA WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający zrealizował zamówienie podstawowe w ramach posiadanych przez siebie środków finansowych, w związku z powyższym występuje konieczność wykonania zamówienia publicznego w trybie ZzWR polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarto w Formularzu cenowym.
Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym BZP Nr 770080-N-2020 z dnia 22.12.2020 r., w postępowaniu przetargowym oznaczonym nr ZP.3310/32/2020 i dotyczy umowy Nr 7/ZDiUM/DUD/2021 z dnia 22.01.2021 roku, na kwotę 1.979.808,00 zł brutto.
Uzasadnienie prawne: Realizacja przedmiotowego zamówienia zostanie dokonana w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZzWR.3310/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 343087,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający zrealizował zamówienie podstawowe w ramach posiadanych przez siebie środków finansowych, w związku z powyższym występuje konieczność wykonania zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy PZP polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w związku ze zrealizowaniem zamówienia podstawowego na: „WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW ORAZ ELEMENTÓW DRÓG NA DROGACH
I PLACACH W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.”
Konieczność wykonania zamówienia wynika m.in. z dużej ilości zgłoszeń wpływających od mieszkańców w zakresie pilnego wykonania bieżących remontów nawierzchni jezdni i chodników oraz elementów dróg na drogach i placach w Piotrkowie Trybunalskim, które wynikają z konieczności zapewnienia bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
Roboty dotyczące w/w zamówienia obejmować będą m.in.:
- wykonanie remontu cząstkowego masą asfaltobetonową;
- wykonaniu remontu nawierzchni powierzchniowo utrwalonych;
- wykonaniu nakładek bitumicznych;
- wykonaniu nawierzchni z żużla paleniskowego lub destruktu asfaltowego;
- profilowaniu dróg gruntowych;
- naprawie nawierzchni z elementów betonowych;
- frezowaniu nawierzchni asfaltowej;
- wykonaniu remontu chodnika z płyt betonowych;
- wykonaniu remontu chodnika z kostki betonowej;
- wykonaniu wymiany krawężników.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarto w Formularzu cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421998,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421998,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 421998,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KONSORCJUM FIRM: LIDER: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH PEUK S.A.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNER: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590003642
7.3.3) Ulica: ROOSEVELTA 39
7.3.4) Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 421998,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa mleka, produktów mlecznych oraz jaj do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim.
- NAPRAWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego, wędlin wieprzowych i drobiowych oraz konserw do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim
- Sukcesywna dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup dwóch ciągników rolniczych i ładowacza czołowego z łyżką
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
- Remont fontanny zlokalizowanej na Placu Wileńskim w Drezdenku
- Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 310 przy ul. Hawajskiej 7
- Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie gminy Wyszków.
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.