Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00059556/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109954 z dnia 2021-07-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Bielsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015566
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolnosci 3A
1.5.2.) Miejscowość: Bielsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-230
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 01 01, 24 265 01 09
1.5.8.) Numer faksu: 24 265 01 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bielsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bielsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.bielsk.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Bielsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1373ab62-b889-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003783/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zakup i montaż lamp solarnych na terenie Gminy Bielsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00059556/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRiRG.I.271.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa i montaż na terenie gminy Bielsk lamp solarnych,
b) oznakowanie i zabezpieczenie terenu w trakcie montażu lamp
c) montaż/osadzenie fundamentu
d) ustawienie słupa oświetleniowego
3. Planowana ilość lamp – 60 szt.
4. Cząstkowe dostawy realizowane będą w danych sołectwach w uzgodnieniu z Sołtysem danego sołectwa w ilości wg przekazanego przez Zamawiającego wykazu.
5. Minimalne wymagane parametry techniczne:
Parametr Wartość minimalna
Panel Moc 200 W / 18V
Materiał Ogniwa monokrystaliczne
Bateria litowa Pojemność 570 Wh
Ilość cykli ładowania 2 000
Umiejscowienie Zabudowana w głowicy lampy
Głowica lampy Strumień świetlny 4 800 lm
Moc świetlna 30 W
Wydajność led 160 lm / W
Żywotność 50 000 h
System Rozkład światła W kształcie skrzydeł nietoperza
Czas świecenia (pełne naładowanie) 2 – 3 deszczowe dni
Instalacja Lampy należy zamontować na wysięgniku (ramieniu) nie krótszym niż 1m (ocynkowany), słup wysokość min 6m (ocynkowany), Odległość między lampami – minimum 30 metrów (pełne pokrycie światłem)
Montaż w gruncie Osadzenie fundamentów należy wykonać w podłożu zgodnym z parametrami fundamentu.
Zarządzanie trybami pracy lampy sterowanie pilotem – 4 tryby pracy.
Możliwość programowania indywidualnych trybów pracy adekwatnie do pory roku i potrzeb klienta:
- czas i moc świecenia w określonych godzinach po zmierzchu, przerwa nocna
- opóźnienie załączenia po zachodzie słońca
słupy, wysięgnik Słupy oraz wysięgniki muszą posiadać certyfikat oraz DWU dla 1 strefy wiatrowej adekwatnie do masy i powierzchni zamontowanych opraw świetlnych
Fundament Certyfikat, DWU
Montaż/osadzenie fundamentu należy wykonać w podłożu (wymiana podłoża) zgodnym z parametrami fundamentu określonym przez producenta
6. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
31.52.00.00-7 – lampy i oprawy oświetleniowe
7. Zamawiający wymaga:
• udzielenia przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na dostarczone i zamontowane lampy - minimum 36 miesiące, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji i rękojmi na dostarczone i zamontowane lampy, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XV.2) lit. b) SWZ.
• Usunięcia awarii od momentu jej zgłoszenia w max czasie – 60 godzin
• przeprogramowanie lamp dwa razy w roku w okresie trwania gwarancji na życzenie Zamawiającego/użytkownika
8. Zamawiający informuje, iż ostateczna ilość dostawy i montażu lamp będzie uzależniona od akceptacji wniosku o dofinansowanie. W związku z powyższym w § 7 ust.3 umowy Zamawiający zastrzegł w zakresie ilości dostarczanych i montowanych lamp - zmianę maksymalnie do 30%.
9. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami
10. Zaleca się by Wykonawca zapoznał się z terenem budowy.
11. Stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych:
W przypadku użycia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia odniesień do norm, znaków towarowych, nazwy własnej, patentów pochodzenia itp. służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami programami. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Użyte w dokumentacji opisowej nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, które powinien posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w SWZ. Zamawiający informuje, że kryteria tj. cechy materiałów/urządzeń (minimalne wymagania – charakterystyka techniczna) stosowane w celu oceny równoważności zostały określone w pkt. 5 niniejszego rozdziału. Wykonawca obowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280613,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 967665,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsultacje Energetyczne Sp. z o. o. Sp. Kom
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-321-85-62
7.3.3) Ulica: Mjr. H. Sucharskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONSULTACJE ENERGETYCZNE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONSULTACJE ENERGETYCZNE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-292021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Wrząca
- "Modernizacja istniejącego oświetlenia na terenie Gminy Szastarka, poprzez wymianę opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy"
- Modernizacja kompleksu sportowego "ORLIK" w Klukowie
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu-Zdroju - CZĘŚĆ IV
- "Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ III"
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ II
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.