Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
KOMPLEKSOWE DOSTAWY CIEPŁA Z SIECI CIEPŁOWNICZEJ DO BUDYNKÓW POWIATU KOSZALIŃSKIEGO ZLOKALIZOWANYCH W KOSZALINIE PRZY ULICY RACŁAWICKIEJ 13 I PRZY ULICY ANDERSA 32
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KOSZALIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Racławicka 13
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-620
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 947140189
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.koszalin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KOMPLEKSOWE DOSTAWY CIEPŁA Z SIECI CIEPŁOWNICZEJ DO BUDYNKÓW POWIATU KOSZALIŃSKIEGO ZLOKALIZOWANYCH W KOSZALINIE PRZY ULICY RACŁAWICKIEJ 13 I PRZY ULICY ANDERSA 322.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8336c872-b4ad-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023159/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 DOSTAWY CIEPŁA Z SIECI CIEPŁOWNICZEJ DO BUDYNKÓW POWIATU KOSZALIŃSKIEGO ZLOKALIZOWANYCH W KOSZALINIE PRZY ULICY RACŁAWICKIEJ 13 I PRZY ULICY ANDERSA 32
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne
na podstawie art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1) lit a) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2021r. poz.1129 ze zm./ Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki na dostawy, które mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
Uzasadnienie faktyczne
W związku z tym, iż do budynków Powiatu Koszalińskiego zlokalizowanych w Koszalinie przy ulicy Racławickiej 13 i Andersa 32 dostawy ciepła z sieci ciepłowniczej mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę tj. Miejską Energetykę Cieplną Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Koszalinie przy ulicy Łużyckiej 25A, Zamawiający może zawrzeć umowę z tym wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki oraz na podstawie art. 435 ust. 1 pkt 3) ww. ustawy umowa może być zawarta na czas nieoznaczony.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 616626,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe dostawy ciepła z sieci ciepłowniczej do budynku Powiatu Koszalińskiego zlokalizowanego w Koszalinie przy ulicy Racławickiej 13.4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.5.) Wartość części: 439850,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe dostawy ciepła z sieci ciepłowniczej do budynku Powiatu Koszalińskiego zlokalizowanego w Koszalinie przy ulicy Andersa 32.4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.5.) Wartość części: 176776,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejska Energetyka Cieplna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690501466
7.3.3) Ulica: Łużycka 25A
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-111
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKA ENERGETYKA CIEPLNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKA ENERGETYKA CIEPLNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 541015,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejska Energetyka Cieplna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690501466
7.3.3) Ulica: Łużycka 25A
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-111
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKA ENERGETYKA CIEPLNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKA ENERGETYKA CIEPLNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217434,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, należności za kompleksowe dostawy ciepła wynikające z zawartych umów, będą rozliczane według cen i stawek opłat określonych w aktualnie obowiązującej „Taryfie dla ciepła”.
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia i nieoznaczony czas trwania umów nie jest możliwe ustalenie dokładnych wartości zawartych umów i w związku z tym zawarte umowy nie posiadają takiej wartości.
W związku z powyższym w niniejszym ogłoszeniu:
1) W punktach „okres realizacji zamówienia” w każdej części wprowadzono okres 48 miesięcy, gdyż nie ma możliwości wybrania czasu nieoznaczonego.
2) W punktach „wartość umowy” w każdej części wprowadzono wartość umowy przyjętą na podstawie szacunkowych wartości ustalonych dla każdej części w szacowaniu wartości zamówienia z uwzględnieniem 48 miesięcy wykonywania zamówienia, powiększone o podatek VAT w wysokości 23%.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Przebudowa DW 162 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 172 odc. Łęknica - Barwice
- Przebudowa DW 120 odc. Glinna - Stare Czarnowo
- Przebudowa DW 112 odc. Biesiekierz - Koszalin
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Muzeum Narodowego w Lublinie.
- Dostawa energii elektrycznej - ZP/TP-2/25
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Drwinia oraz jednostek organizacyjnych Gminy Drwinia
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji wraz ze świadczeniem odbioru i rozliczania energii wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji w obiektach Gminy Gdów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.