eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna"Sukcesywny odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków i Stacji Uzdatniania Wody"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Sukcesywny odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków i Stacji Uzdatniania Wody”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Hydrodukt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141008274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Boryszewska 2

1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22890133 wew. 222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hydrodukt.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: hydrodukt.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://hydrodukt.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywny odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków i Stacji Uzdatniania Wody”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4162529d-8b2b-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00109979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00326442/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Sukcesywny odbiór, wywóz oraz zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków i SUW

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054862/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: H.271.4.2022.EZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polega na odbiorze odpadów o kodzie 19 08 05 (ustabilizowane osady komunalne), zgodnie z katalogiem odpadów określonym w załączniku do Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r., w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2020 poz. 10).
Szacunkowa ilość odpadów wytworzonych w ciągu roku wyniesie maksymalnie 1000 Mg. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie, w szczególności zmniejszeniu a wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego z tego tytułu. Jednocześnie Zamawiający przyjmuje minimalną ilość odpadów wytworzonych w ciągu roku w ilości 500 Mg.
Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów z oczyszczalni ścieków w Emowie, ul. Wiązowska 2a, 05-462 Wiązowna, oraz z oczyszczalni ścieków w Zagórzu dz. nr ew. 1/6 obr. Zagórze.
Sposób dalszej gospodarki odpadem o kodzie 19 08 05 będzie inny niż metoda R10 wg Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 23 stycznia 2015 r. w sprawie procesu odzysku R10 (Dz. U. 2015 poz. 132).
Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in. Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. 2021 r. poz. 779 późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. 2015 poz. 257).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 558360 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polega na odbiorze odpadów o kodzie 19 08 01 (skratki) i 19 08 02 (zawartość piaskowników) zgodnie z katalogiem odpadów określonym w załączniku do Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r., w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2020 poz. 10).
Szacunkowa ilość odpadów wytworzonych w ciągu roku wyniesie maksymalnie: 25 Mg skratek i 25 Mg zawartości piaskowników. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie, a wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem zamawiającego z tego tytułu. Jednocześnie Zamawiający przyjmuje minimalną ilość odpadów wytworzonych w ciągu roku w ilości: 5 Mg skratek i 5 Mg zawartości piaskowników.
Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów z oczyszczalni ścieków w Emowie, ul. Wiązowska 2a, 05-462 Wiązowna, oraz z oczyszczalni ścieków w Zagórzu dz. nr ew. 1/6 obr. Zagórze.
Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in. Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. 2021 r. poz. 779 późn. zm.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 41580 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polega na odbiorze odpadów o kodzie 19 09 99 (odpady z uzdatniania wody pitnej) zgodnie z katalogiem odpadów określonym w załączniku do Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r., w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2020 poz. 10).
Szacunkowa ilość odpadów wytworzonych w ciągu roku wyniesie maksymalnie 15 Mg (8 Mg z SUW w Majdanie, 4 Mg z SUW w Rzakcie i 3 Mg z SUW w Lipowie). Zamawiający zastrzega, że podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie, a wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem zamawiającego z tego tytułu. Jednocześnie Zamawiający przyjmuje minimalną ilość odpadów wytworzonych w ciągu roku łącznie na terenie trzech Stacji Uzdatniania Wody w ilości 5 Mg.
Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów z ze stacji uzdatniania wody: w Majdanie, ul. Widoczna 51, 05-462 Wiązowna; w Rzakcie, ul. Borkowa 1B, 05-462 Wiązowna; w Lipowie, ul. Armii Krajowej 99c, 05-408 Glinianka.
Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z obowiązującymi przepisami, m.in. Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. 2021 r. poz. 779 późn. zm.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 22356 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 558360 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 558360 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 558360 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ,,NOVUM’’ S.C. ANNA BĄCZEK, ANDRZEJ BĄCZEK

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EKO-ERDE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251388226

7.3.3) Ulica: PADEREWSKIEGO 14

7.3.4) Miejscowość: MARKI

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558360 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-16 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41580 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41580 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ,,NOVUM’’ S.C. ANNA BĄCZEK, ANDRZEJ BĄCZEK

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EKO-ERDE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251388226

7.3.3) Ulica: PADEREWSKIEGO 14

7.3.4) Miejscowość: MARKI

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41580 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-16 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19440 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19440 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19440 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-LAS sp. z o.o. sp.k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422503039

7.3.3) Ulica: Elewatorska 11/1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-620

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19440 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-16 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.