Og³oszenie z dnia 2023-02-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00209916/01 - Wynik z dnia 2023-05-10
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewitalizacja zabytkowego budynku dawnych koszar austriackich w Radymnie wraz z zagospodarowaniem terenów przyleg³ych .
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Radymno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900559
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radymno
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-550
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166281589
1.5.8.) Numer faksu: 166282417
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radymno@radymno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.radymno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja zabytkowego budynku dawnych koszar austriackich w Radymnie wraz z zagospodarowaniem terenów przyleg³ych .
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8b8fe3aa-b411-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00110012
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00040728/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Rewitalizacja zabytkowego budynku dawnych koszar austriackich w Radymnie wraz z zagospodarowaniem terenów przyleg³ych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b8fe3aa-b411-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP);
Regulamin korzystania z systemu Platforma e-Zamówienia jest dostêpny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 30. Klauzula informacyjna dotycz±ca przetwarzania danych osobowych
30.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
30.2. Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urz±d Miasta Radymna z siedzib± przy ul. Lwowskiej 20, 37-550 Radymno, reprezentowany przez Burmistrza Miasta.
30.2.1. Inspektor Danych Osobowych w Urzêdzie Miasta Radymno: e-mail: iod@radymno.pl
30.2.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Rewitalizacja zabytkowego budynku dawnych koszar austriackich w Radymnie wraz z zagospodarowaniem terenów przyleg³ych.
30.2.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu ustawê Pzp,
30.2.4. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
30.2.5. Niezale¿nie od postanowieñ ppkt 30.1.5. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych
z umowy w sprawie zamówienia publicznego,
30.2.6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
30.2.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
30.2.8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
30.2.9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
30.2.10. Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych
na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane
w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej,
w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego. Dane osobowe s± przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.I.271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rewitalizacja zabytkowego budynku dawnych koszar austriackich w Radymnie wraz z zagospodarowaniem terenów przyleg³ych w ramach dofinansowania z Rz±dowego Funduszu Polski £ad Program Inwestycji Strategicznych
1. Remont budynku Urzêdu Miasta Radymna (budynek administracji publicznej), zlokalizowanym przy ul. Lwowskiej 20 w Radymnie, na terenie dzia³ki ewid. nr 1986/3, obr. 0001 Radymno, w jedn. ewid. 180402_1 Radymno.
Charakterystyka budynku: pow. u¿ytkowa: 1539,96 m2, kubatura wewn.: 5155,35 m3, pow. zabudowy: 1101,10 m2, wysoko¶æ budynku: 13,0m, 2 kondygnacje nadziemne.
Zakres robót obejmuje:
- wykonanie izolacji poziomej ¶cian elewacyjnych metoda podcinki,
- skucie s³abych i odspojonych tynków,
- uzupe³nienie gzymsów,
- wykonanie nowych coko³ów, opasek okiennych, czê¶ci gzymsu po¶redniego,
- wykonanie boniowania naro¿nego,
- wykonanie opierzeñ elementów gzymsu nadokiennego-nadpro¿a, gzymsu g³ównego,
- wymiana istniej±cych elementów instalacji odgromowej na nowe,
- na czê¶ci parterowej wykonanie izolacji ze syropianu i wykonanie nowego pokrycia,
- wykonanie nowych elementów zadaszeñ,
- wymiana rur spustowych,
oraz
- wykonanie rozbudowy istniej±cej instalacji klimatyzacji pomieszczeñ w budynku Urzêdu Miasta Radymna
poprzez monta¿ o¶miu dodatkowych uk³adów klimatyzacyjnych, na bazie jednostek klimatyzacyjnych typu multi-split (8 szt.), które bêd± obs³ugiwa³y ³±cznie 29 szt. jednostek klimatyzacyjnych wewnêtrznych.
Szczegó³owy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zosta³y okre¶lone w za³±cznikach do SWZ.
UWAGA
- zakres robót objêty Projektem budowlanym pn.: „Remont i kolorystyka elewacji budynku Urzêdu Miasta Radymna”, zgodnie z za³±cznikiem nr 1 - Przedmiar robót pn.: „Wymiana pokrycia dachowego budynku Urzêdu Miejskiego w Radymnie” - ca³a poz. 1.1, zosta³ ju¿ zrealizowana i nie jest objêta zamówieniem,
- znak graficzny, miedziany na elewacji pó³nocnej nie jest objêty zamówieniem,
- do³±czony przedmiar robót do w/w zakresu jest opisem przedmiotu zamówienia wy³±cznie w zakresie robót nie ujêtych w dokumentacji projektowej (Przedmiar robót - remont elewacji budynku Urzêdu Miejskiego w Radymnie - poz. 1.3 i 2.2).
2. Remont budynku kot³owni na terenie administracyjno-szkolno-sportowym zlokalizowanym przy ul. Lwowskiej 20 w Radymnie, na terenie dzia³ki ewid. nr 1986/3, obr. 0001 Radymno, w jedn. ewid. 180402_1 Radymno.
Zakres robót obejmuje:
- wykonanie izolacji poziomej ¶cian elewacyjnych metoda podcinki,
- skucie s³abych i odspojonych tynków,
- uzupe³nienie gzymsów,
- wykonanie nowych coko³ów, opasek okiennych,
- wykonanie boniowania naro¿nego,
- wykonanie opierzeñ elementów gzymsu nadokiennego-nadpro¿a, gzymsu g³ównego,
- wymiana istniej±cych elementów instalacji odgromowej na nowe,
- wymiana rur spustowych,
- remont trzonów kominowych,
oraz
- wykonanie instalacji odprowadzenia spalin z kot³a gazowego.
Szczegó³owy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zosta³y okre¶lone w za³±cznikach do SWZ.
UWAGA
- do³±czony przedmiar robót do w/w zakresu jest opisem przedmiotu zamówienia wy³±cznie w zakresie robót nie ujêtych w dokumentacji projektowej (Przedmiar robót - remont elewacji budynku Urzêdu Miejskiego w Radymnie - poz. 3.4).
3. Przebudowa dróg wewnêtrznych wokó³ Urzêdu Miasta Radymna i przyleg³ych budynków dawnych koszar austriackich wraz z modernizacj± o¶wietlenia ulicznego, na dz. nr ew. gr.: 1985/4, 1986/3, 1986/4, 1986/5, 2113/5 Radymno (Nr 0001).
Zakres planowanej inwestycji:
- remont chodników oraz p³yt odbojowych wokó³ istniej±cych budynków,
- poszerzenie jezdni o nawierzchni bitumicznej,
- remont nawierzchni bitumicznych jezdni oraz parkingów,
- remont nawierzchni jezdni oraz placów manewrowych z kostki brukowej betonowej,
- wymiana istniej±cych krawê¿ników drogowych oraz obrze¿y betonowych,
- budowa utwardzenia jezdni oraz placu postojowego o nawierzchni z p³yt a¿urowych,
- wydzielenie miejsc postojowych dla samochodów osobowych,
- regulacja pionowa istniej±cych studni kanalizacji deszczowej,
- remont istniej±cej kanalizacji,
- budowa pochylni dla osób niepe³nosprawnych wraz z wej¶ciem do budynku Urzêdu Miasta Radymno,
oraz
- ustawienie 22 nowych latarni o¶wietleniowych z oprawami LED w miejscu istniej±cych.
Uwaga:
Wykonawca, zobowi±zany jest w szczególno¶ci utrzymania dróg dojazdowych do terenu budowy, a w konsekwencji do realizowania zamówienia w sposób zapewniaj±cy ruch pieszy i jezdny z zachowaniem sta³ego dostêpu do obiektów (Urz±d Miasta, Szko³a Podstawowa, Hala Sportowa) przylegaj±cych do terenu budowy przez ca³y okres trwania robót.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ¶cie¿ek ruchu pieszego
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45262690-4 - Remont starych budynków
45312310-3 - Ochrona odgromowa
39717200-3 - Urz±dzenia klimatyzacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 24. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60%
2. Okres gwarancji/ rêkojmi 40%
Razem 100%
24.2. Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali punktowej.
cena „C” – 60 %
Maksymaln± ilo¶æ punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najni¿sz± cen±. Ilo¶æ punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie okre¶lona zgodnie ze wzorem:
Cena oferty najtañszej
C = ------------------------------- × Kp × Wc
Cena oferty badanej
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium cena
Kp – wspó³czynnik proporcjonalno¶ci = 100
Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 60%
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
24.3. Kryterium OKRES GWARANCJI/ RÊKOJMI (gdzie okres rêkojmi jest równy okresowi gwarancji)
Oferta mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium warunki gwarancji.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z przyjêciem przez wykonawcê przynajmniej minimalnego okresu gwarancji równego 36 miesiêcy od daty odbioru przedmiotu umowy. Zaoferowanie rêkojmi i gwarancji na okres krótszy ni¿ 36 m-cy skutkowa³o bêdzie odrzuceniem oferty.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie 36 miesiêcy otrzyma 0 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 37 do 43 miesiêcy otrzyma 10 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 44 do 51 miesiêcy otrzyma 20 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 52 do 59 miesiêcy otrzyma 30 pkt.
Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres rêkojmi i gwarancji w liczbie od 60 i wiêcej miesiêcy otrzyma 40 pkt.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy
i nie d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcê okresu gwarancji krótszego ni¿ 36 miesiêcy jego oferta zostanie odrzucona
W przypadku zaoferowania terminu d³u¿szego ni¿ 60 miesiêcy Zamawiaj±cy do porównania przyjmie termin 60 miesiêcy, natomiast Wykonawca bêdzie zwi±zany terminem zaoferowanym w ofercie.
24.4. £±czna liczba punktów za ofertê = liczba punktów za cenê brutto (maks. 60) + liczba punktów za przed³u¿ony termin gwarancji i rêkojmi (maks. 40).
Opis sposobu obliczenia ³±cznej oceny ofert:
24.4.1.£±czna ocena punktowa (P) oferty zostanie obliczona wed³ug formu³y
P = PC + G
Gdzie:
PC - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena brutto zamówienia,
G - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Okres gwarancji/ rêkojmi”.
£±czna ilo¶æ punktów oferty stanowi sumê ilo¶ci punktów przyznanych w kryterium „CENA” oraz ilo¶ci punktów przyznanych w kryterium „OKRES GWARANCJI/ RÊKOJMI”
Oferta, która otrzyma najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów zostanie uznana
za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z uzyskan± ³±czn± ilo¶ci± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI/ RÊKOJMI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
15. Warunki udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.15.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1 milion z³otych (s³ownie: jeden miliony z³otych)*, przy czym ¶rodki finansowe i zdolno¶æ kredytowa mog± byæ sumowane do wymaganej przez Zamawiaj±cego wysoko¶ci.
*W przypadku, gdy wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub wysoko¶æ zdolno¶ci kredytowej jest okre¶lona w innej walucie ni¿ w z³otych polskich, Wykonawca dokona przeliczenia tej warto¶ci na z³ote polskie - na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych okre¶lonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzieñ publikacji Og³oszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej.
- W przypadku z³o¿enia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek podlega sumowaniu, tzn.
¿e wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ³±cznie spe³niaæ warunek. W przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawcê, który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp powy¿szy warunek podlega sumowaniu, tzn. ¿e wykonawca wspólnie z podmiotem udostêpniaj±cym zasoby musz± ³±cznie spe³niaæ warunek.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli:
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (s³ownie: jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy która:
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz przynale¿±c± do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego;
kierowa³a robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych oraz która przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum bêd±cego instytucj± kultury;
b) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (s³ownie: jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika robót która:
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa;
c) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (s³ownie: jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika robót która:
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
d) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (s³ownie: jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika robót która:
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej i lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
oraz
e) Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej, obejmuj±cej swoim zakresem ³±cznie bran¿e: konstrukcyjno-budowlan±, sanitarn± i elektryczn± i warto¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³ (s³ownie: jeden milion z³).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 18.2.2 W celu wykazania spe³nienia braku podstaw wykluczenia wykonawca sk³ada na wezwanie zamawiaj±cego nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) O¦WIADCZENIA WYKONAWCY O AKTUALNO¦CI INFORMACJI ZAWARTYCH W O¦WIADCZENIU, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SWZ, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy, Pzp
b) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy, Pzp
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
d) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 18.2.1 W celu wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej nale¿y przed³o¿yæ:
a) WYKAZ OSÓB skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ),
b) WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu robót stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ).
18.2.1.1. W celu wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej nale¿y przed³o¿yæ:
• INFORMACJI banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
19.5. Kompletna oferta zawiera:19.5.1. FORMULARZ OFERTOWY - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ,
19.5.2. O¦WIADCZENIE o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków w postêpowaniu w zakresie wskazanym w pkt 19.2 SWZ - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ,
19.5.3. O¦WIADCZENIE podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy),
19.5.4. O¦WIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6
do SWZ (je¿eli dotyczy),
19.5.5. ZOBOWI¡ZANIE podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy),
19.5.6. PE£NOMOCNICTWO LUB INNY DOKUMENT POTWIERDZAJ¡CY UMOCOWANIE DO REPREZENTOWANIA WYKONAWCY - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 19.7.2 Warunek ten dotyczy równie¿ odpowiednio osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pe³nomocnictwo to musi w swej tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienie do podpisania oferty,
19.5.7. ZASTRZE¯ENIE TAJEMNICY PRZEDSIÊBIORSTWA (je¿eli dotyczy),
19.5.8. DOKUMENT ZAP£ATY WADIUM, w przypadku wniesienia w porêczeniach lub gwarancjach,
19.5.9. WYKAZ ROZWI¡ZAÑ RÓWNOWA¯NYCH wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych z jego opisem lub normami; (je¿eli dotyczy).
19.6. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa
w niniejszym pkt 19.5.4 oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, oraz pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 30 000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100).2. wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±, o którym mowa w rozdz. 23.
3. wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w banku: Powszechna Kasa Oszczêdno¶ci Bank Polski Spó³ka Akcyjna, numer rachunku: 71 1020 4391 0000 6202 0215 5372.
Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
5. wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib.
Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ:
Miasto Radymno, ul. Lwowska 20 37-550 Radymno, NIP:792-20-32-905, REGON: 650900559;
b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
c) kwotê gwarancji/porêczenia,
d) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
e) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. w przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1 - 5 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne/ konsorcja).Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub wiêcej Wykonawców (wspó³partnerów) wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej musi byæ przedstawiona, jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika (lidera)do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie nale¿y przed³o¿yæ wraz z ofert± - tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania,
2) wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem),
3) je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ ¿±dania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przed³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców,
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
5) wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich wspó³partnerów, a nie ich pe³nomocnika - lidera lub jednego ze wspó³partnerów,
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia,w wysoko¶ci 2 % warto¶ci zaoferowanej ceny brutto. Szczegó³y zawarte zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych - za³±cznik nr 7 do SWZ.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
26. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz mo¿liwo¶ci jej zmiany.26.1. Projektowane postanowienia umowy stanowi± za³±cznik nr 7 do SWZ.
Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
26.2. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 p.z.p. oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na platformie e-zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-13 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-11
INNE PRZETARGI RADYMNO
wiêcej: przetargi RADYMNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposa¿enie hali magazynowo - gara¿owej
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegaj±ca na przebudowie wej¶cia g³ównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Remont cz±stkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. Kiliñskiego 91, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Budowa sieci wodoci±gowej ³±cz±cej miejscowo¶ci Wrzosów - Stara Wie¶
- Rozbudowa sieci wodoci±gowej w gminie Iwkowa - Etap II
wiêcej: Urz±dzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.