Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00062019/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-24
- 2021/BZP 00062019/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-24 (po zmianach)
- 2021/BZP 00064176/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110022 z dnia 2021-07-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż umeblowania internatu w budynku szkoły z internatem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 49204000100000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Droga do Olczy 26
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 2013152
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smszakopane.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.smszakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż umeblowania internatu w budynku szkoły z internatem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e2725db-bad8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00057311/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i montaż umeblowania internatu w budynku szkoły z internatem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062019/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSMS.ZP.2.26.02.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 163000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Łóżko 90x200 z materacem i stelażem oraz szufladami – zgodnie z opisem nr V w specyfikacji technicznej (20 szt)
2. Łóżko piętrowe 90x200x 170h z materacami i stelażem oraz szufladami – zgodnie z opisem nr VI w specyfikacji technicznej (20 szt)
3. Szafa ubraniowa 80x58x189h – zgodnie z opisem nr VIII w specyfikacji technicznej (26 szt)
4. Szafa z półkami 40x50x189h – zgodnie z opisem nr I w specyfikacji technicznej (26 szt)
5. Szafka nocna 35x35x40h z szufladą – zgodnie z opisem nr VII w specyfikacji technicznej (65 szt)
6. Szafka na buty 80x42x78h – zgodnie z opisem nr IX w specyfikacji technicznej (28 szt)
7. Zabudowa kuchenna dł. 2,30 m – zgodnie z opisem nr II w specyfikacji technicznej (pom. 1.11) - 1 kpl
8. Zabudowa kuchenna dł. 6,80 m – zgodnie z opisem nr IV w specyfikacji technicznej (pom. 2.4;3.10) - 2 kpl
9. Stół w aneksie kuchennym 120x70 zgodnie z opisem nr III w specyfikacji technicznej (pom. 2.4;3.10) – 4 szt
10. Krzesła z twardym siedziskiem - zgodnie z opisem nr XII w specyfikacji technicznej (pom. 2.4;3.10) – 16 szt
11. Szafka łazienkowa 60x30x175h – zgodnie z opisem nr XVII w specyfikacji technicznej (pom. 2.2C;3.6C) – 2 szt
12. Wyposażenie portierni (pom. 1.3) – zgodnie z opisem nr XVII, XI, XII, XXII w specyfikacji technicznej; skład wyposażenia: biurko narożne, fotel biurowy, krzesła twarde – 4 szt, krzesła składane – 6 szt (1 kpl)
13. Wyposażenie pokoju socjalnego (pom. 1.11) – zgodnie z opisem nr XIV, XVI, XII w specyfikacji technicznej; skład wyposażenia: narożnik z funkcją spania, stół rozkładany, 6 krzeseł twardych (1 kpl)
14. Wyposażenie pokoju 1.12: kanapa rozkładana zgodnie z opisem nr XXIII w specyfikacji technicznej (1 szt)
15. Wyposażenie sali wielofunkcyjnej (pom.3.8A) – zgodnie z opisem nr XIII, XV, X, XIX, XXI w specyfikacji technicznej; skład wyposażenia: sofy – 3 szt; pufy do siedzenia – 6 szt; stoliki kawowe – 3 szt, stół konferencyjny – 6 szt, krzesła konferencyjne – 12 szt (1 kpl)
16. Panel ścienny – przy łóżkach zgodnie z opisem nr VI w specyfikacji technicznej (122,0 mb)
17. Sala konsumpcyjna – stołówka (pom. 0.2) – zgodnie z opisem nr XX, XII: skład wyposażenie: stoły – 14 szt, krzesła twarde – 84 szt (1 kpl)
4.5.3.) Główny kod CPV: 39313000-9 - Wyposażenie hotelowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221482,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290863,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221482,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ „CEZAS” SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422748462
7.3.3) Ulica: Al. Solidarności 15
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-751
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221482,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-162021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Obsługa bramy wjazdowej do Morskiego Oka na Palenicy Białczańskiej (styczeń-grudzień 2025)
- Dostawa monitorów do ciągłych pomiarów hemodynamicznych - 2 szt.
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Heleny Marusarzówny w Zakopanem
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Zakopanem
- dostawa skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.