eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Blizanów DrugiPrzebudowa nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Blizanów



Ogłoszenie z dnia 2023-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Blizanów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BLIZANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855535

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 52

1.5.2.) Miejscowość: Blizanów Drugi

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-814

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@blizanow.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/blizanow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/blizanow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Blizanów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5dc2afb-972f-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110038

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014370/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Blizanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00042053

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: B.271.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Blizanów z podziałem na dziewięć zadań:
Zadanie nr 1: „Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 674114P w m. Blizanówek (od drogi powiatowej nr 4342P w kierunku Skrajni Blizanowskiej).
Zakres robót obejmuje:
• Roboty przygotowawcze
• Roboty rozbiórkowe
• Cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów
• Roboty ziemne
• Poszerzenia drogi ma łukach
• Jezdnia o nawierzchni asfaltowej
• Roboty wykończeniowe
• Oznakowanie pionowe, poziome
• Inwentaryzacja powykonawcza
Zadanie nr 2: „Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 674140P w m. Dojutrów (od drogi powiatowej nr 4327P do drogi powiatowej nr 4595P).
Zakres robót obejmuje:
• Roboty przygotowawcze
• Roboty rozbiórkowe
• Studzienki ściekowe
• Remont odwodnienia drogi
• Poszerzenia drogi na łukach
• Poszerzenie jezdni
• Jezdnia o nawierzchni asfaltowej
• Krawężniki
• Ściek typ mulda
• Zjazdy
• Roboty wykończeniowe
• Oznakowanie pionowe, poziome
• Inwentaryzacja powykonawcza
Zadanie nr 3: „Przebudowa drogi gminnej nr 674120P w m. Janków Trzeci (od skrzyżowania z drogą nr 674121P do 674119P).
Zakres robót obejmuje:
• Roboty przygotowawcze
• Roboty rozbiórkowe
• Cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów
• Roboty ziemne
• Remont przepustów drogowych
• Poszerzenia drogi na łukach
• Poszerzenie jezdni
• Jezdnia o nawierzchni asfaltowej
• Roboty wykończeniowe
• Oznakowanie pionowe, poziome
• Inwentaryzacja powykonawcza
Zadanie nr 4: „ Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 67135P w m. Kurza (od drogi wojewódzkiej 442 do wsi).
Zakres robót obejmuje:
• Roboty przygotowawcze
• Roboty rozbiórkowe
• Cięcie pielęgnacyjne
• Roboty ziemne
• Regulacja pionowa urządzeń
• Poszerzenia drogi na łukach
• Poszerzenie jezdni
• Jezdnia o nawierzchni asfaltowej
• Roboty wykończeniowe
• Oznakowanie pionowe, poziome
• Inwentaryzacja powykonawcza
Zadanie nr 5: „Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 674158P w m. Piotrów (od drogi wojewódzkiej 442 przy szkole do przedszkola).
Zakres robót obejmuje:
• Roboty przygotowawcze
• Roboty rozbiórkowe
• Regulacja pionowa urządzeń
• Studzienki ściekowe
• Remont odwodnienia drogi
• Poszerzenia drogi na łukach
• Poszerzenie jezdni
• Jezdnia o nawierzchni asfaltowej
• Krawężniki i obrzeża
• Ściek przy krawężnikowy
• Wyniesione przejście dla pieszych
• Plac manewrowy
• Zjazdy
• Chodniki
• Roboty wykończeniowe
• Bariery ochronne
• Oznakowanie pionowe, poziome
• Inwentaryzacja powykonawcza
Zadanie nr 6: „ Przebudowa nawierzchni drogi w m. Piskory (od drogi asfaltowej, dalej koło szkoły w kierunku Młynnika).
Zakres robót obejmuje:
• Roboty przygotowawcze
• Roboty rozbiórkowe
• Cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów
• Roboty ziemne
• Poszerzenia drogi na łukach
• Jezdnia o nawierzchni asfaltowej
• Roboty wykończeniowe
• Oznakowanie pionowe, poziome
• Inwentaryzacja powykonawcza
Zadanie nr 7: „Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 674123P i 674129P w m. Skrajnia (od posesji nr 2 do drogi wojewódzkiej 442).
Zakres robót obejmuje:
• Roboty przygotowawcze
• Roboty rozbiórkowe
• Cięcie pielęgnacyjne – podkrzesanie krzewów
• Roboty ziemne
• Poszerzenia drogi na łukach
• Poszerzenie jezdni
• Jezdnia o nawierzchni asfaltowej
• Roboty wykończeniowe
• Oznakowanie pionowe, poziome
• Inwentaryzacja powykonawcza
Zadanie nr 8: „Przebudowa nawierzchni drogi w m. Zagorzyn (od drogi powiatowej nr 4327P do posesji 77H).
Zakres robót obejmuje:
• Roboty przygotowawcze
• Roboty rozbiórkowe
• Roboty ziemne
• Remont przepustów drogowych
• Regulacja pionowa urządzeń
• Studzienki ściekowe
• Remont odwodnienia drogi
• Jezdnia o nawierzchni asfaltowej
• Ściek typ mulda
• Krawężniki i obrzeża
• Oznakowanie pionowe
• Bariery ochronne
• Roboty wykończeniowe
Zadanie nr 9: „ Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 674142P i 674143P w m. Żegocin (od drogi nr 674141P do drogi nr 674147P).
Zakres robót obejmuje:
• Roboty przygotowawcze
• Roboty rozbiórkowe
• Cięcie pielęgnacyjne
• Roboty ziemne
• Studzienki ściekowe
• Remont odwodnienia drogi
• Poszerzenia drogi na łukach
• Poszerzenie jezdni
• Jezdnia o nawierzchni asfaltowej
• Krawężniki i obrzeża
• Ściek przy krawężnikowy
• Zjazdy
• Roboty wykończeniowe
• Oznakowanie pionowe, poziome
• Inwentaryzacja powykonawcza

Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233140-2 – Roboty drogowe

Zamówienie nie jest podzielone na części, bowiem:
• ze względów technicznych tworzy nierozerwalną całość i jednolite zamierzenie inwestycyjne,
• rozdzielenie prac groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi zawiązanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy prac wykonywanych przez różnych Wykonawców oraz ryzykiem zastosowaniem odmiennych technologii realizacji poszczególnych robót.
• podział zamówienia na części przy założeniu unieważnienia jednej z nich i przy założeniu konieczności wszczęcia kolejnego postepowania obejmującego unieważnioną część po okresie wynikającym z promesy wstępnej oznaczałoby: utratę dofinansowania dla całości projektu, związany z tym brak możliwości zrealizowania unieważnionej części (brak montażu finansowego) oraz konieczność realizacji umowy na pierwszą (nieunieważnioną część postępowania) pomimo braku montażu finansowego,
• podział zamówienia na części znacząco utrudniłby rozliczenie wynagrodzenia Wykonawców ze względu na konieczność jednoczesnego rozliczenia transz dofinansowania z środków z programu Polski Ład.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7690364,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11209196,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7690364,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg Henryk Mocny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180018481

7.3.3) Ulica: Polna 29

7.3.4) Miejscowość: Błaszki

7.3.5) Kod pocztowy: 98-235

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7690364,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.