eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokKonserwacja urządzeń sanitarnych i systemu wentylacji



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Konserwacja urządzeń sanitarnych i systemu wentylacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321299

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 103

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: og@bialystok.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bialystok.sr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sądownictwo powszechne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja urządzeń sanitarnych i systemu wentylacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-167465df-b4b5-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00082607/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja urządzeń sanitarnych i systemu wentylacji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w
szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń,
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający
obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji
elektronicznej w jednostkach organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra
Sprawiedliwości, zwany dalej Systemem. 2.System jest dostępny pod adresem:
https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) /Dz. Urz. UE L119/1 z dn. 04.05.2016 r., str. 1/, dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 2. administratorem danych osobowych jest Sąd Rejonowy w Białymstoku,
ul. A. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok; 3. kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych -
iod@bialystok.sr.gov.pl, tel. 85 6656298;
4. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego realizowanego w trybie
podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: G-26-5/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja systemów wentylacji i klimatyzacji

4.2.6.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Konserwacja instalacji hydraulicznych

4.2.6.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia
wymagań w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia wymagań w tym
zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia wymagań w tym
zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
ten warunek, jeżeli udokumentuje doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, usługi konserwacji systemów instalacji, sieci i urządzeń sanitarnych trwającej przez
okres min. 12 miesięcy, obejmującej:a) Część 1:• wykonywanie stałej konserwacji przynajmniej
dwóch (2) central wentylacyjnych (wentylacji mechanicznej) nawiewno-wywiewnych
wyposażonych w nagrzewnicę wodną i system odzyskiwania części energii cieplnej z powietrza
usuwanego w postaci wymiennika – rekuperatora rotacyjnego (obrotowego) o wydajności min. 4
000 m3/h każda;• wykonywanie stałej konserwacji przynajmniej jednej (1) centrali wentylacyjnej
(wentylacji mechanicznej) nawiewno-wywiewnej wyposażonej w nagrzewnicę wodną i system
odzyskiwania części energii cieplnej z powietrza usuwanego w postaci wymiennika –
rekuperatora krzyżowego;• wykonywanie stałej konserwacji przynajmniej trzech (3)
klimatyzatorów typu split (z jednostką wewnętrzną i zewnętrzną);• wykonywanie stałej
konserwacji minimum jednego sprężarkowego agregatu wody lodowej o mocy chłodniczej nie
mniejszej niż 85 kW; b) Część 2:• wykonywanie stałej konserwacji minimum jednego węzła
centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej o mocy nie mniejszej niż 1,0 MW;•
wykonywanie stałej konserwacji wewnętrznej i zewnętrznej instalacji wodociągowej, wody zimnej
i ciepłej wody użytkowej;• wykonywanie stałej konserwacji wewnętrznej i zewnętrznej instalacji
kanalizacyjnej: kanalizacji sanitarnej i burzowej (deszczowej)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem
dowodów określających, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór wykazu stanowi
Załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w pkt 10.1.4),
jeżeli Wykonawca udokumentuje w szczególności:a) Część 1:• wykonywanie stałej konserwacji, przez
okres minimum 12 miesięcy, przynajmniej dwóch (2) central wentylacyjnych (wentylacji mechanicznej)
nawiewno-wywiewnych wyposażonych w nagrzewnicę wodną i system odzyskiwania części energii
cieplnej z powietrza usuwanego w postaci wymiennika – rekuperatora rotacyjnego (obrotowego) o
wydajności min. 4 000 m3/h każda;• wykonywanie stałej konserwacji, przez okres minimum 12
miesięcy, przynajmniej jednej (1) centrali wentylacyjnej (wentylacji mechanicznej) nawiewno-wywiewnej
wyposażonej w nagrzewnicę wodną i system odzyskiwania części energii cieplnej z powietrza
usuwanego w postaci wymiennika – rekuperatora krzyżowego;• wykonywanie stałej konserwacji, przez
okres minimum 12 miesięcy, przynajmniej trzech (3) klimatyzatorów typu split (z jednostką wewnętrzną
i zewnętrzną);• wykonywanie konserwacji, przez okres minimum 12 miesięcy, minimum jednego sprężarkowego agregatu wody lodowej o mocy chłodniczej nie mniejszej niż 85 kW; b) Część 2:•
wykonywanie stałej konserwacji minimum jednego węzła centralnego ogrzewania i ciepłej wody
użytkowej o mocy nie mniejszej niż 1,0 MW;• wykonywanie stałej konserwacji wewnętrznej i
zewnętrznej instalacji wodociągowej, wody zimnej i ciepłej wody użytkowej;• wykonywanie stałej
konserwacji wewnętrznej i zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej: kanalizacji sanitarnej i burzowej
(deszczowej).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Odpis lub informacka z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działaności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
2. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania
poszczególnych Wykonawców, dołączone do oferty i powinno zawierać w szczególności
wskazanie: 1) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia publicznego:
1) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
2) warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 10.1.2, zostanie spełniony jeżeli co
najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada
wymagane uprawnienia i zrealizuje usługi objęte zamówieniem, do których realizacji te
uprawnienia są wymagane;
3) warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 10.1.4, Wykonawcy wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie.
4. W odniesieniu do warunku dotyczącego kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o
którym mowa w pkt. 13.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
6. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:
1) w pkt. 10.1.4 wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców,
którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
- wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, które usługi
wykonają poszczególni wykonawcy.
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani
na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe,
o których mowa w pkt 13, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt
13.3.4), 5), 6) składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i
na zasadach opisanych w pkt 10.1, zaś pozostałe środki dowodowe oświadczenia i dokumenty
składa każdy Wykonawca odrębnie.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za
realizację umowy.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie w ofercie podają adres do korespondencji i
kontakt telefoniczny właściwy dla pełnomocnika tych Wykonawców. Wszelka korespondencja
oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Szczegółowe zapisy związane ze sposobem realizacji przedmiotu zamówienia i warunki
umowy został określony w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 5 SWZ. Na każdą z części
zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa dostawy.2. Zamawiający przewiduje możliwość
zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art.
454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Otwarcie ofert zostanie dokonane poprzez rozszyfrowanie ofert złożonych za pośrednictwem Systemu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-14 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.