Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00079328/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla dochodzącej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2022”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 11 lokal 13
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 654 70 68
1.5.8.) Numer faksu: + 48 56 652 96 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kujawsko-pomorska@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl/khp/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl/khp/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla dochodzącej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2022”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa7e28fd-933e-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110122
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045471/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wsparcie psychologiczne dla uczestników OHP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079328/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPWK ADM 271.03.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68505,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla dochodzącej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Grudziądzu - 30 godzin na cały okres realizacji umowy,Cele i założenia dla części 1
1. Cele i założenia wsparcia
- założeniem wsparcia jest pomoc uczestnikom w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach życiowych,
- głównym celem pomocy jest poprawa zdrowia psychicznego młodzieży OHP oraz przeciwdziałania wzrostowi zachowań ryzykownych i uzależnień.
2. Cele szczegółowe:
a) Poprawa dostępności do pomocy specjalistycznej , aby każdy uczestnik OHP podsiadający zaburzenia zachowania, kryzysy lub problemy osobiste, mógł te pomoc otrzymać niezwłocznie.
b) Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i konfliktów w grupach rówieśniczych, w kontekście wystąpienia takich zjawisk jak: agresja, znęcanie się, presja negatywnych liderów, itp.
c) Pomoc w zakresie leczenia traum, nadużyć i długotrwałych zaburzeń emocjonalnych, które umożliwiają młodemu człowiekowi zdrowe funkcjonowanie w życiu osobistym i społecznym.
d) Zmniejszanie ryzyka zaistnienia zdarzeń nadzwyczajnych poprzez możliwość zapewnienia szybkiej profesjonalnej pomocy , m, in. w przypadku myśli samobójczych.
e) Przeciwdziałanie uzależnieniom od alkoholu, tytoniu wszelkich środków odurzających, a także Internetu.
f) Pomoc dla młodzieży i ich rodzin w sytuacjach nagłego zaistnienia kryzysu.
g) Profilaktyka problemów młodzieży wynikających z przedłużającej się pandemii Covid-19.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 3300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla dochodzącej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Toruniu –115 godzin na cały okres realizacji umowy,Cele i założenia dla części 2:
1. Cele i założenia wsparcia
- założeniem wsparcia jest pomoc uczestnikom w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach życiowych,
- głównym celem pomocy jest poprawa zdrowia psychicznego młodzieży OHP oraz przeciwdziałania wzrostowi zachowań ryzykownych i uzależnień.
2. Cele szczegółowe:
a) Poprawa dostępności do pomocy specjalistycznej , aby każdy uczestnik OHP podsiadający zaburzenia zachowania, kryzysy lub problemy osobiste, mógł te pomoc otrzymać niezwłocznie.
b) Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i konfliktów w grupach rówieśniczych, w kontekście wystąpienia takich zjawisk jak: agresja, znęcanie się, presja negatywnych liderów, itp.
c) Pomoc w zakresie leczenia traum, nadużyć i długotrwałych zaburzeń emocjonalnych, które umożliwiają młodemu człowiekowi zdrowe funkcjonowanie w życiu osobistym i społecznym.
d) Zmniejszanie ryzyka zaistnienia zdarzeń nadzwyczajnych poprzez możliwość zapewnienia szybkiej profesjonalnej pomocy , m, in. w przypadku myśli samobójczych.
e) Przeciwdziałanie uzależnieniom od alkoholu, tytoniu wszelkich środków odurzających, a także Internetu.
f) Pomoc dla młodzieży i ich rodzin w sytuacjach nagłego zaistnienia kryzysu.
g) Profilaktyka problemów młodzieży wynikających z przedłużającej się pandemii Covid-19.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 11730,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla dochodzącej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Hufcu Pracy w Brodnicy – 90 godzin na cały okres realizacji umowy,Cele i założenia dla części 3:
1. Cele i założenia wsparcia
- założeniem wsparcia jest pomoc uczestnikom w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach życiowych,
- głównym celem pomocy jest poprawa zdrowia psychicznego młodzieży OHP oraz przeciwdziałania wzrostowi zachowań ryzykownych i uzależnień.
2. Cele szczegółowe:
a) Poprawa dostępności do pomocy specjalistycznej , aby każdy uczestnik OHP podsiadający zaburzenia zachowania, kryzysy lub problemy osobiste, mógł te pomoc otrzymać niezwłocznie.
b) Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i konfliktów w grupach rówieśniczych, w kontekście wystąpienia takich zjawisk jak: agresja, znęcanie się, presja negatywnych liderów, itp.
c) Pomoc w zakresie leczenia traum, nadużyć i długotrwałych zaburzeń emocjonalnych, które umożliwiają młodemu człowiekowi zdrowe funkcjonowanie w życiu osobistym i społecznym.
d) Zmniejszanie ryzyka zaistnienia zdarzeń nadzwyczajnych poprzez możliwość zapewnienia szybkiej profesjonalnej pomocy , m, in. w przypadku myśli samobójczych.
e) Przeciwdziałanie uzależnieniom od alkoholu, tytoniu wszelkich środków odurzających, a także Internetu.
f) Pomoc dla młodzieży i ich rodzin w sytuacjach nagłego zaistnienia kryzysu.
g) Profilaktyka problemów młodzieży wynikających z przedłużającej się pandemii Covid-19.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 9900,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla dochodzącej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Hufcu Pracy w Bydgoszczy –170 godzin na cały okres realizacji umowy,Cele i założenia dla części 4:
1. Cele i założenia wsparcia
- założeniem wsparcia jest pomoc uczestnikom w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach życiowych,
- głównym celem pomocy jest poprawa zdrowia psychicznego młodzieży OHP oraz przeciwdziałania wzrostowi zachowań ryzykownych i uzależnień.
2. Cele szczegółowe:
a) Poprawa dostępności do pomocy specjalistycznej , aby każdy uczestnik OHP podsiadający zaburzenia zachowania, kryzysy lub problemy osobiste, mógł te pomoc otrzymać niezwłocznie.
b) Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i konfliktów w grupach rówieśniczych, w kontekście wystąpienia takich zjawisk jak: agresja, znęcanie się, presja negatywnych liderów, itp.
c) Pomoc w zakresie leczenia traum, nadużyć i długotrwałych zaburzeń emocjonalnych, które umożliwiają młodemu człowiekowi zdrowe funkcjonowanie w życiu osobistym i społecznym.
d) Zmniejszanie ryzyka zaistnienia zdarzeń nadzwyczajnych poprzez możliwość zapewnienia szybkiej profesjonalnej pomocy , m, in. w przypadku myśli samobójczych.
e) Przeciwdziałanie uzależnieniom od alkoholu, tytoniu wszelkich środków odurzających, a także Internetu.
f) Pomoc dla młodzieży i ich rodzin w sytuacjach nagłego zaistnienia kryzysu.
g) Profilaktyka problemów młodzieży wynikających z przedłużającej się pandemii Covid-19.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 18700,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla dochodzącej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Hufcu Pracy w Inowrocławiu –115 godzin na cały okres realizacji umowy,Cele i założenia dla części 5:
1. Cele i założenia wsparcia
- założeniem wsparcia jest pomoc uczestnikom w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach życiowych,
- głównym celem pomocy jest poprawa zdrowia psychicznego młodzieży OHP oraz przeciwdziałania wzrostowi zachowań ryzykownych i uzależnień.
2. Cele szczegółowe:
a) Poprawa dostępności do pomocy specjalistycznej , aby każdy uczestnik OHP podsiadający zaburzenia zachowania, kryzysy lub problemy osobiste, mógł te pomoc otrzymać niezwłocznie.
b) Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i konfliktów w grupach rówieśniczych, w kontekście wystąpienia takich zjawisk jak: agresja, znęcanie się, presja negatywnych liderów, itp.
c) Pomoc w zakresie leczenia traum, nadużyć i długotrwałych zaburzeń emocjonalnych, które umożliwiają młodemu człowiekowi zdrowe funkcjonowanie w życiu osobistym i społecznym.
d) Zmniejszanie ryzyka zaistnienia zdarzeń nadzwyczajnych poprzez możliwość zapewnienia szybkiej profesjonalnej pomocy , m, in. w przypadku myśli samobójczych.
e) Przeciwdziałanie uzależnieniom od alkoholu, tytoniu wszelkich środków odurzających, a także Internetu.
f) Pomoc dla młodzieży i ich rodzin w sytuacjach nagłego zaistnienia kryzysu.
g) Profilaktyka problemów młodzieży wynikających z przedłużającej się pandemii Covid-19.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 14375,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Przeprowadzenie wsparcia psychologicznego dla dochodzącej młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia w Hufcu Pracy we Włocławku –75 godzin na cały okres realizacji umowy.Cele i założenia dla części 6:
1. Cele i założenia wsparcia
- założeniem wsparcia jest pomoc uczestnikom w radzeniu sobie w trudnych sytuacjach życiowych,
- głównym celem pomocy jest poprawa zdrowia psychicznego młodzieży OHP oraz przeciwdziałania wzrostowi zachowań ryzykownych i uzależnień.
2. Cele szczegółowe:
a) Poprawa dostępności do pomocy specjalistycznej , aby każdy uczestnik OHP podsiadający zaburzenia zachowania, kryzysy lub problemy osobiste, mógł te pomoc otrzymać niezwłocznie.
b) Wsparcie w rozwiązywaniu problemów i konfliktów w grupach rówieśniczych, w kontekście wystąpienia takich zjawisk jak: agresja, znęcanie się, presja negatywnych liderów, itp.
c) Pomoc w zakresie leczenia traum, nadużyć i długotrwałych zaburzeń emocjonalnych, które umożliwiają młodemu człowiekowi zdrowe funkcjonowanie w życiu osobistym i społecznym.
d) Zmniejszanie ryzyka zaistnienia zdarzeń nadzwyczajnych poprzez możliwość zapewnienia szybkiej profesjonalnej pomocy , m, in. w przypadku myśli samobójczych.
e) Przeciwdziałanie uzależnieniom od alkoholu, tytoniu wszelkich środków odurzających, a także Internetu.
f) Pomoc dla młodzieży i ich rodzin w sytuacjach nagłego zaistnienia kryzysu.
g) Profilaktyka problemów młodzieży wynikających z przedłużającej się pandemii Covid-19.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 10500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla Części 1 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 16 marca 2022 r do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10925,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10925,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10925,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Gildia Superbohaterów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562361185
7.3.3) Ulica: Gen Sowińskiego 4-10
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10925,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla Części 3 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 16 marca 2022 r do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla Części 4 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 16 marca 2022 r do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla Części 5 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 16 marca 2022 r do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Psychotechniczna Milena Wyszyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882914188
7.3.3) Ulica: Łęgska 49
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE GILDIA SUPERBOHATERÓW
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE GILDIA SUPERBOHATERÓW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-28INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- ZAPOBIEGANIE ZAGROŻENIOM W OPERACJACH LOTNICZYCH, ODSTRASZANIE PTACTWA I ZWIERZYNY NA TERENIE LOTNISKA WOJSKOWEGO W LATKOWIE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Turobin
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa nowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi krzeseł ergonomicznych na potrzeby 4 jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Toruń w ramach projektu: "Zdrowi i aktywni 2"
- Usługa udostępniania sali sekcyjnej wraz z wyposażeniem i obsługą technika sekcyjnego oraz miejsc do przechowywania zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Toruniu i prokuratur rejonowych
- Usługa serwisowa aparatu BD BRUKER MALDI BIOTYPER SIRIUS
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług asystencji osobistej, o których mowa w Programach: Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" - edycja 2025
- Zatrudnienie superwizorów do Poradni Zdrowia Psychicznego WCZP
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"
- Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia lekarza psychiatrę do Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego PZP dla DIM
- Świadczenie usług medycznych w zakresie wydawania orzeczeń podczas udziału w posiedzeniach zespołów orzekających w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Poznaniu.
- ORGANIZOWANIE I ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W MIEJSCU ICH ZAMIESZKANIA.
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.