Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00008394/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA ZIELENI MIEJSKIEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA OSTRÓDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 24
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sara.bialek@um.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipostroda.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/umostroda/public/postepowanie?postepowanie=402495161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UTRZYMANIE I PIELĘGNACJA ZIELENI MIEJSKIEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0df6693-8c05-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00008394
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 732404,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej wraz z oczyszczaniem nawierzchni alejek na nabrzeżu jeziora Drwęckiego w Ostródzie,Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej wraz z oczyszczaniem nawierzchni alejek w parkach (powierzchnia ogółem- 61.605,01 m2), w zakresie określonym w wykazie terenów zieleni miejskiej (załącznik nr 5.1 do SWZ), wykazie prac objętych zamówieniem (załącznik nr 6.1 do SWZ), załącznikach graficznych (załącznik nr 7 do SWZ), wykazie nasadzeń (załącznik nr 8.1 do SWZ) oraz zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3.1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 241286,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej wraz z oczyszczaniem nawierzchni alejek w parku ul. Czarnieckiego- Herdera, na cmentarzach wojennych ul. Jagiełły, ul. Chrobrego i na innych zieleńcach na terenie miasta Ostróda,Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej wraz z oczyszczaniem nawierzchni alejek w parku ul. Czarnieckiego- Herdera, na cmentarzach wojennych ul. Jagiełły, ul. Chrobrego i na innych zieleńcach na terenie miasta Ostróda (powierzchnia ogółem- 37.170,23 m2) w zakresie określonym w wykazie terenów zieleni miejskiej (załącznik nr 5.2 do SWZ), wykazie prac objętych zamówieniem (załącznik nr 6.2 do SWZ), załącznikach graficznych (załącznik nr 7 do SWZ), wykazie nasadzeń (załącznik nr 8.2 do SWZ) oraz zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3.2 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 124244,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej przy budynkach mieszkalnychi na pozostałej zieleni miejskiej na terenie miasta Ostróda,
Utrzymanie i pielęgnacja zieleni przy budynkach mieszkalnych oraz na pozostałej zieleni miejskiej (powierzchnia ogółem- 68.970,57 m2) w zakresie określonym w wykazie terenów zieleni miejskiej (załącznik nr 5.3 do SWZ), wykazie prac objętych zamówieniem (załącznik nr 6.3 do SWZ), załącznikach graficznych (załącznik nr 7 do SWZ), wykazie nasadzeń (załącznik nr 8.3 do SWZ) oraz zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3.3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 178812,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Doraźne utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Ostróda,Zamówienie podstawowe:
Przedmiot zamówienia obejmuje: koszenie trawników, koszenie traw, chwastów i innych roślin, wygrabienie liści z trawników wraz z wywozem do miejsca utylizacji, pielęgnacja krzewów, pielęgnacja żywopłotów, zbieranie papierów, butelek i innych odpadów komunalnych z trawników, zbieranie i wywóz do miejsca utylizacji leżących na ziemi gałęzi i konarów, w zakresie określonym
w kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 4.4 do SWZ), wykazie prac objętym zamówieniem (załącznik nr 6.4 do SWZ) oraz zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3.4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 51319,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Wycinka oraz cięcia pielęgnacyjne i sanitarne drzew na terenach miejskich.Zamówienie podstawowe:
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: redukcję koron drzew- ok. 496,0 szt.; wycinkę drzew wraz z frezowaniem- ok. 6.800,0 cm obwodu pnia; frezowanie drzew- ok. 700,0 cm obwodu pnia, karczowanie karp korzeniowych, usunięcie z gruntu przewróconego drzewa (wiatrołomu) wraz z zasypaniem wyrwy w ziemi, odsłanianie znaków drogowych, tablic, cięcia gałęzi wchodzących w pasy drogowe i chodniki, zdejmowanie „przedmiotów zawieszonych w koronach drzew, założenie wiązania statycznego, założenie wiązania elastycznego, odciąg linowy pojedynczy, opryski drzewa, usunięcie samosiewów drzew i krzewów w zakresie określonym w kalkulacji ceny ofertowej (załącznik nr 4.5 do SWZ), wykazie terenów zieleni miejskiej (załącznik nr 5.5 do SWZ), załącznikach graficznych (załącznik nr 7 do SWZ), opisie wycinki drzew (załącznik nr 9 do SWZ) oraz zgodnie z wzorem umowy (załącznik nr 3.5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.5.) Wartość części: 136740,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260589,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260589,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260589,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Brukarskie- Ogólnobudowlane Cezariusz Zajkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7412133613
7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 3A
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Brukarskie - Ogólnobudowlane Cezariusz Zajkowski
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Brukarskie - Ogólnobudowlane Cezariusz Zajkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259357,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-24 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133812,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133812,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133812,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIELONE MIASTO Zakład Pielęgnacji Terenów Zielonych Grzegorz Szymański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7411400615
7.3.3) Ulica: ul. Henrykowska 9
7.3.4) Miejscowość: Kajkowo, Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133069,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-24 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części 3 „cena najkorzystniejszej oferty (…) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć: 193.000,00 PLN brutto. Cena jedynej oferty niepodlegającej odrzuceniu złożonej w części 3 wynosi: 203.463,19 PLN brutto i przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia- Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 203463,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203463,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Roman Śnieżawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7411963643
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 27/4
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32190,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-23 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w części 5 „wszystkie złożone (…) oferty podlegały odrzuceniu”.
Oferta złożona jako jedyna w wyznaczonym terminie składania ofert przez: Zakład Urządzania i Utrzymywania Zieleni Józef Przywoźny, Adrianna Konczanin, ul. Plebiscytowa 22, 14-100 Ostróda- została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- ZACZAROWANY RÓŻANY OGRÓD NA SKARPIE- PRZYWRACAMY ZAPOMNIANY BLASK
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego Szpitala w Ostródzie S. A.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2025
- BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE I PROKURATURY REJONOWEJ W OSTRÓDZIE -ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach SR w Ostródzie wraz z wykonaniem drobnych prac konserwacyjnych oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynków SR w Ostródzie i Prokuratury Rejonowej w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Krotoszyna w 2025 r.
- Utrzymanie zieleni niskiej i czystości w obrębie Rejonu I w Nysie
- Wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2025 r.
- Utrzymanie czystości na podwórkach gminnych w Nysie
- "Wycinka drzewa, nasadzenia zastępcze i cięcia pielęgnacyjne drzew na nieruchomości przy ul. Zielone Zacisze 11B w Warszawie"
- Utrzymanie zieleni na terenach zarządzanych przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy w okresie 01.03.2025 do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.