Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00064362/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie obiektowej bazy danych GESUT i BDOT500 dla gminy Bolimów, Głuchów, Kowiesy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SKIERNIEWICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-skierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-skierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatskierniewice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie obiektowej bazy danych GESUT i BDOT500 dla gminy Bolimów, Głuchów, Kowiesy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e212591-93c4-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027835/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utworzenie obiektowej bazy danych GESUT i BDOT500 dla gminy Bolimów, Głuchów, Kowiesy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064362/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OKR.272.2.2022.DS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 361908,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 1 – Gmina BolimówGmina Bolimów składa się z 20 obrębów geodezyjnych, zajmuje powierzchnię 10 944 ha. Z ewidencji gruntów i budynków oraz z mapy numerycznej gminy Bolimów wynika, ze na w/w terenie znajduje się około 9 186 działek, 4708 budynków (w tym 1612 budynków mieszkalnych), 683,2 km sieci uzbrojenia terenu. Powierzchnia pokrycia gminy treścią mapy zasadniczej wynosi ok. 4253 ha (38,8%).
Tworzenie inicjalnych baz danych GESUT i BDOT500 jest niezbędne do zasilania budowanego systemu informacji przestrzennej i przebiegało będzie wg następującej kolejności:
a) Analiza pozyskanych przez Wykonawcę z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych dotyczących treści mapy zasadniczej oraz materiałów źródłowych z zakresu tworzonych baz danych GESUT i BDOT500,
b) utworzenie pustej roboczej bazy danych oraz dokonanie konwersji i importu przekazanych przez Zamawiającego danych EGiB, GESUT i BDOT500 do tej bazy danych,
c) edycję mapy zasadniczej, na podstawie danych zawartych w roboczej bazie danych,
d) utworzenie w systemie teleinformatycznym baz danych GESUT i BDOT500 dla gminy Bolimów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.5.) Wartość części: 161666,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część nr 2 – Gmina GłuchówGmina Głuchów składa się z 16 obrębów geodezyjnych, zajmuje powierzchnię 11 076 ha. Z ewidencji gruntów i budynków oraz z mapy numerycznej gminy Głuchów wynika, ze na w/w terenie znajduje się około 13 488 działek, 6554 budynków (w tym 1700 budynków mieszkalnych), 652,6 km sieci uzbrojenia terenu. Powierzchnia pokrycia gminy treścią mapy zasadniczej wynosi ok. 3658 ha (33,0%).
Tworzenie inicjalnych baz danych GESUT i BDOT500 jest niezbędne do zasilania budowanego systemu informacji przestrzennej i przebiegało będzie wg następującej kolejności:
a) Analiza pozyskanych przez Wykonawcę z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych dotyczących treści mapy zasadniczej oraz materiałów źródłowych z zakresu tworzonych baz danych GESUT i BDOT500,
b) utworzenie pustej roboczej bazy danych oraz dokonanie konwersji i importu przekazanych przez Zamawiającego danych EGiB, GESUT i BDOT500 do tej bazy danych,
c) edycję mapy zasadniczej, na podstawie danych zawartych w roboczej bazie danych,
d) utworzenie w systemie teleinformatycznym baz danych GESUT i BDOT500 dla gminy Głuchów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.5.) Wartość części: 145906,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część nr 3 – Gmina KowiesyGmina Kowiesy składa się z 26 obrębów geodezyjnych, zajmuje powierzchnię 8 579 ha. Z ewidencji gruntów i budynków oraz z mapy numerycznej gminy Kowiesy wynika, ze na w/w terenie znajduje się około 7 556 działek, 3660 budynków (w tym 1363 budynków mieszkalnych), 596,4 km sieci uzbrojenia terenu. Powierzchnia pokrycia gminy treścią mapy zasadniczej wynosi ok. 3544 ha (41,3%).
Tworzenie inicjalnych baz danych GESUT i BDOT500 jest niezbędne do zasilania budowanego systemu informacji przestrzennej i przebiegało będzie wg następującej kolejności:
a) Analiza pozyskanych przez Wykonawcę z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych dotyczących treści mapy zasadniczej oraz materiałów źródłowych z zakresu tworzonych baz danych GESUT i BDOT500,
b) utworzenie pustej roboczej bazy danych oraz dokonanie konwersji i importu przekazanych przez Zamawiającego danych EGiB, GESUT i BDOT500 do tej bazy danych,
c) edycję mapy zasadniczej, na podstawie danych zawartych w roboczej bazie danych,
d) utworzenie w systemie teleinformatycznym baz danych GESUT i BDOT500 dla gminy Kowiesy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.5.5.) Wartość części: 137574,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 22
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 21
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690502632
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 140
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-613
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"OKRĘGOWE PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"OKRĘGOWE PRZEDSIĘBIORSTWO GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 21
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 20
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64944,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244944,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64944,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GISONLINE Sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762499389
7.3.3) Ulica: ul. Szlak 65 lok. 901A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-153
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64944,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 22
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 21
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55275,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204456,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55275,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITMAPA JOANNA STRZEBOŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562288682
7.3.3) Ulica: ul. Rybałtowska 29A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-226
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Koordynacja prac, konwersacja danych.
KRAKSURV Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55275,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Wykonanie zadania pn: "Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy oraz remonty ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice"
- "Konserwacja i odnawianie znaków pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach miasta Skierniewice".
- Wykonanie zadania pn: "Konserwacja oznakowania poziomego w ulicach miasta Skierniewice".
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice".
- Przeniesienie 4 tuneli foliowych należących do Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach.
- "Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Skierniewice usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym"
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa rocznej subskrypcji sieciowego dostępu do bazy książek elektronicznych (podręczniki w jęz. polskim) ELIBRARY wydawnictwa medycznego Edra Urban & Partner.
- 83/ZP/2024 Usługa dostępu do serwisu online udostępniającego publikacje beletrystyczne w formie ebooków i audiobooków
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Obsługa informatyczna zawodów organizowanych w 2025 roku m.in. przyjmowanie zgłoszeń, nadawanie numerów startowych i ich dostawa, pomiar czasu.
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
więcej: Usługi przetwarzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.