eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkwierzynaWykonywanie usługi w zakresie utrzymania i konserwacji oświetlenia drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami



Ogłoszenie z dnia 2025-02-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi w zakresie utrzymania i konserwacji oświetlenia drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skwierzyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Skwierzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-440

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@skwierzyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skwierzyna.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usługi w zakresie utrzymania i konserwacji oświetlenia drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-498b5830-f9c7-423f-966a-f0020f77b065

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110287

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041798/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Skwierzyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Pismem z dnia 23.12.2024 r. Enea Oświetlenie sp. z o.o. nie wyraziła zgody na podejmowanie jakichkolwiek działań na swojej sieci oświetleniowej przez podmioty inne niż wskazane przez Enea Oświetlenie sp. z o.o.
Spółka jest co do zasady jedynym podmiotem uprawnionym do korzystania z przedmiotowej infrastruktury oświetleniowej. Enea Oświetlenie sp. z o.o. dysponuje możliwościami pozwalającymi na wykonanie usługi konserwacji i eksploatacji oświetlenia na terenie Gminy Skwierzyna wchodzącego w skład majątku Enea Oświetlenie sp. z o.o. Mając powyższe na uwadze zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki gdyż usługi mogą być świadczone przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów a nie istnieje rozsądne rozwiązanie lub zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. zakres stałych czynności nakazanych prawem i zabiegów obligatoryjnych. Część ta ma charakter stały w czasie obowiązywania umowy i objęta jest wynagrodzeniem ryczałtowym.

II. wszelkie działania nie objęte częścią pierwszą, uruchamiane każdorazowo na podstawie zleceń przekazywanych przez Zamawiającego.

2. Zamówienie obejmuje konserwację sieci i urządzeń oświetleniowych :
a) liczba punktów świetlnych - 1680 szt., w tym 1294 szt. - majątek ENEA Oświetlenie Sp. z o. o.. i 386 szt. - majątek Gminy,
b) ilość słupów wykorzystywanych dla montażu opraw - 617 szt., w tym: 617 szt. - majątek ENEA Operator Sp. z o. o.
c) długość linii oświetleniowych kablowych – 33,10 km , w tym: 20,62 km - majątek ENEA Oświetlenie Sp. z o. o. i ENEA Operator Sp. z o. o. i 12,48 km - majątek Gminy,
d) długość linii oświetleniowych napowietrznych – 31,34 km - majątek ENEA Oświetlenie Sp. z o. o. i ENEA Operator Sp. z o. o.
e) ilość obwodów oświetleniowych – 130 szt. , w tym: 113 szt. - majątek ENEA Oświetlenie Sp. z o. o. i ENEA Operator Sp. z o. o. i 17 szt. - majątek Gminy,
f) ilość uziemień roboczych - 13 szt. - majątek ENEA Oświetlenie Sp. z o. o. i ENEA Operator Sp. z o. o.
g) ilość szafek (rozdzielnic zasilających) - 60 szt., w tym: 49 szt. - majątek ENEA Oświetlenie Sp. z o. o. i ENEA Operator Sp. z o. o. i 11 szt. - majątek Gminy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339860,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Enea Oświetlenie sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8521962912

7.3.3) Ulica: Ku Słońcu 34

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-080

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339860,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.