eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KuryłówkaPoprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kuryłówka



Ogłoszenie z dnia 2022-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kuryłówka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURYŁÓWKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Kuryłówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kuryłówka 527

1.5.2.) Miejscowość: Kuryłówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-303

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 243 80 10

1.5.8.) Numer faksu: (17) 243 80 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kurylowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.kurylowka.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kuryłówka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6d27a76-8b2d-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001555/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kuryłówka (3 części)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00055041/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.84.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3700000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia.
1.1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie zadania związanego z poprawą infrastruktury drogowej na terenie Gminy Kuryłówka.
1.2. Zakres obejmuje wielkości wskazane w dokumentacji technicznej i jest podzielony na trzy elementy, w związku z dokumentacją techniczną i rozliczeniem ostatecznym.
1.3. Podział obejmuje:
1) Przebudowę Przebudowa drogi gminnej nr 104610 R Dąbrowica – Słoboda km 1+777-2+195 i 2+200 – 3+180 na terenie Gminy Kuryłówka, wraz z remontem mostu w km 2+195,00- 2+200,00
2) Przebudowę drogi gminnej nr 104604R Kuryłówka-Ożanna km 1+160-2+893 w tym budowa chodnika o szerokości 2m w km 1+190-2+117 i zatoki postojowej w 1+160 – 1+190.
3) Kompleksowa modernizacja mostu na drodze gminnej nr 104607R w miejscowości Ożanna
1.4. Ogólny zakres robót zadania 1) obejmuje:
budowa chodnika jednostronnego szerokości 2,0 m lewostronny
wykonanie poszerzenia i wzmocnienia podbudowy drogi
wykonanie nawierzchni bitumicznej w-wa profilowa/wiążąca śr. grub. 4-8 cm
wykonanie nawierzchni bitumicznej w-wa ścieralna grub. 4 cm
wykonanie poboczy z materiału kamiennego zamkniętego przy użyciu emulsji i grysów 0,75-1,50 m
budowa zatok postojowych
wykonanie nawierzchni na zjazdach na drogi wewnętrzne
przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych
1.5. Ogólny zakres robót zadania 2) obejmuje:
remont istniejącego przepustu betonowego polegający na wymianie części przelotowej dł. 10 m
odmulenie istniejących rowów przydrożnych
frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej gr. 5 cm
wykonanie koryta na całej szerokości jezdni pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni śr. grubości 20 cm
stabilizacja gruntu cementem gr. 15 cm
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20 cm
wykonanie nawierzchni bitumicznych (warstwa wiążąca gr. 5 cm AC16W, warstwa ścieralna gr. 4 cm AC11S)
wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szer. 0,75 m gr. 15 cm z podwójnym skropieniem emulsją szybkorozpadową kationową modyfikowaną i użyciem grysów bazaltowych 5-8 mm i 2-5 mm.
przebudowa istniejących zjazdów z wymianą przepustów na rury HDPE Ø 50cm wraz z utwardzeniem masą min.-asf.
remont mostu
Dla przebudowanego odcinaka drogi należy zaprojektować i zatwierdzić stałą organizację ruchu i na jej podstawie dostarczyć oraz ustawić nowe oznakowanie drogi.
1.6. Ogólny zakres robót zadania 3) obejmuje:
Remont mostu na drodze nr 104607 R w Ożannie polega na przystosowaniu go do obecnych wymagań oraz warunków eksploatacji. Należy wykonać nowe spadki poprzeczne i podłużne na obiekcie i dojazdach poprawiając warunki eksploatacyjne. Przewiduje się wykonać nową izolację bitumiczną płyty pomostu wraz wymianą nawierzchnią jezdni i wykonaniem nowych żelbetowych kap z barieroporęczami, krawężnikami oraz belkami gzymsowymi. Należy odtworzyć umocnienia skarp rzeki w strefie obiektu za pomocą elementów ażurowych elementów betonowym typu „krata”, natomiast dno rzeki za pomocą kamienia łamanego.
2. Warunki techniczne wykonania i odbioru zadania.

2.1. Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik do SWZ).
2.2. Warunki wykonania ogólne oraz dodatkowe nie wpisane szczegółowo w dokumentację budowlaną a niezbędne do właściwego wykonania, które wraz z warunkami SWZ muszą być wliczone do oferty i podlegać realizacji a które wycenić musi wykonawca samoistnie w oparciu o zasady obliczenia ceny oferty zawarte w dziale III niniejszej SWZ oparte są na zasadach opisanych szczegółowo w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4797730,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5494073,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4797730,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SRABAG sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

na etapie ofert i podpisania umowy - brak danych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4797730,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.