eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WielgieTermomodernizacja obiektów ZPO w Wielgiem



Og³oszenie z dnia 2023-02-24


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektów ZPO w Wielgiem

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wielgie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866583

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Starowiejska, 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wielgie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-603

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 0542897380

1.5.8.) Numer faksu: 0542897795

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wielgie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wielgie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja obiektów ZPO w Wielgiem

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3ea8ca3f-b43c-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00110304

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002029/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Termomodernizacja obiektów ZPO w Wielgiem

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest wspó³finansowane ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 3 Efektywno¶æ energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Dzia³ania 3.3 Efektywno¶æ energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:

a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,

b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,

c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,

d) w³±czona obs³uga JavaScript,

e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,

f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.

g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej RODO, informujê, ¿e:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie, gmina@wielgie.pl

2) Urz±d Gminy Wielgie posiada inspektora ochrony danych osobowych. Kontakt z inspektorem jest mo¿liwy pod adresem e-mail: iod@wielgie.pl lub poczt± tradycyjn± na adres Urzêdu Gminy z dopiskiem – Inspektor Ochrony Danych,

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a po zawarciu umowy równie¿ na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

4) W przypadku doj¶cia do zawarcia Umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególno¶ci osób reprezentuj±cych oraz wskazanych do kontaktu, zwi±zanych z wykonaniem Umowy, pozyskane bezpo¶rednio lub po¶rednio, bêd± przetwarzane przez strony Umowy w celu i okresie jej realizacji, a tak¿e w celach zwi±zanych z rozliczaniem Umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeñ w okresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w zwi±zku z realizacj± obowi±zków na³o¿onych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie bêd± przedmiotem sprzeda¿y i udostêpniania podmiotom zewnêtrznym, za wyj±tkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie bêd± równie¿ przekazywane do pañstw trzecich i organizacji miêdzynarodowych.

5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”. Mog± one zostaæ równie¿ przekazane podmiotom wspó³pracuj±cym z administratorem w oparciu o umowy powierzenia zawarte zgodnie z 28 RODO, m.in. w zwi±zku ze wsparciem w zakresie IT, czy obs³ug± korespondencji.

Pozosta³e zapisy w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10) Wykonawcy jak i osobom których dane Wykonawca przekaza³ w ramach obowi±zku informacyjnego wskazanego w art. 14 RODO nie przys³uguje:

− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GSR.271.3.2023.KG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest nastêpuj±cy zakres:
- monta¿ instalacji o¶wietlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, wymiana ³±czników o¶wietlenia, wymiana gniazd wtykowych 230V, wymiana uszkodzonych odcinków przewodów, wymiana rozga³ê¼ników instalacji o¶wietleniowej, wymiana rozdzielnic piêtrowych, wykonanie niezbêdnych badañ i sporz±dzenie z nich protoko³ów,
- wymianê g³ównych przewodów rozprowadzaj±cych instalacji C.O., wymiana instalacji C.O. w poszczególnych budynkach, wymiana grzejników na grzejniki p³ytowe z bocznym zasilaniem, na monta¿ zaworów grzejnikowych, monta¿ zaworów na pionach i le¿akach g³ównych, monta¿ pomp obiegowych do instalacji C.O. Zakres obejmuje wykonanie instalacji, jej uruchomienie, wykonanie prób szczelno¶ci, utylizacjê materia³ów izolacyjnych powsta³ych w wyniku demonta-¿u instalacji CO,
- monta¿ instalacji fotowoltaicznej o mocy docelowej 49,95 kWp na dachu budynków Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Wielgiem. ¬ród³em energii odnawialnej bêd± zastosowane modu³y fotowoltaiczne monokrystaliczne o mocy 450 Wp/modu³ z trzema falownikami. Zakres obejmuje wykonanie instalacji, jej uruchomienie, sprawdzenie i dokonanie pomiarów elektrycznych oraz zg³oszenie do w³a¶ciwego zak³adu energetycznego,
- monta¿ papy termozgrzewalnej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napiêcia

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-06-01 do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert wg kryteriów opisanych w SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

a) posiadaj± do¶wiadczenie umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia tzn. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wykonali nale¿ycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli w w/w okresie co najmniej jedno zamówienie (robotê) odpowiadaj±c± swoim rodzajem robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia, tj. wykonali co najmniej 1 robotê budowlan±, w której sk³ad wchodzi³: monta¿ lub wymiana lub remont instalacji CO.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:

− wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania, oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ .

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 30 000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych

00/100).

2. Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert±.

3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy

Pzp.

4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy:
33 9550 0003 2005 0030 0054 0002

Bank: KDBS o/Wielgie

6. Tytu³ przelewu: wadium w przetargu „Termomodernizacja obiektów ZPO w Wielgiem”
Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy Zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy Zamawiaj±cego).
Pozosta³e zapisy w SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do Oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 pkt. 4 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiaj±cy wyp³aci Wykonawcy zaliczkê w wysoko¶ci 5% wynagrodzenia brutto w terminie 14 dni od podpisania umowy.
2. Dokumentem umo¿liwiaj±cym przekazanie zaliczki jest wystawienie przez Wykonawcê faktury proforma.
3. Rozliczenie zaliczki nast±pi w terminie 30 dni od jej przekazania wpisami w dzienniku budowy potwierdzaj±cymi wykonanie robót zaakceptowanymi przez inspektora nadzoru oraz sporz±dzonym zestawieniu rzeczowo finansowym podpisanym przez komisjê, której sk³ad bêdzie wchodzi³ kierownik budowy oraz inspektor nadzoru.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany umowy w nastêpuj±cym zakresie:
2.1) terminu realizacji i zakoñczenia robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy, których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie jest przez niego zawiniona w szczególno¶ci w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) wyst±pienia si³y wy¿szej, za któr± uwa¿a siê zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, wystêpuj±ce po zawarciu niniejszej umowy, a których Strony nie by³y w stanie przewidzieæ w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemo¿liwiaj± wyko-nanie niniejszej umowy zgodnie z jej tre¶ci±.
b) wyst±pienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy, o ilo¶æ dni, w których te warunki pogodowe wyst±pi³y. Obowi±zek wykazania, ¿e dane warunki pogodowe uniemo¿liwiaj± wykonanie przedmiotu umowy z przyczyn technologicznych le¿y po stronie wykonawcy.
2.2) za obopóln± zgod± stron, dopuszcza siê skrócenie czasu realizacji zadania, z powodu szybszego wykonania przez Wykonawcê przedmiotu umowy.
2.3) zmiany przedstawicieli Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy oraz zast±pienie osób Wykonawcy pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne osobami o uprawnieniach budowlanych zgodnych z wymogami SWZ, w sytuacji, gdy zmiana bêdzie spowodowana przyczynami niezale¿nymi od Wykonawcy (np. dzia³anie si³y wy¿szej – zdarzenia nadzwyczajne, zewnêtrzne i niemo¿liwe do zapobie¿enia i przewidzenia w tym np. ¶mieræ, choroba). Nowa osoba musi spe³niaæ warunek posiadania uprawnieñ do wykonywania przedmiotu zamówienia i winien zostaæ zaakceptowany przez Zamawiaj±cego.
2.4) Zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia brutto w formie aneksu, je¶li wynikaæ to bêdzie ze zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone b±d¼ zwiêkszone w stosunku odpowiednim do zmiany wysoko¶ci podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (t.j. bez podatku VAT) jest niezmienne.
2.5) Zmiany tre¶ci umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie za zgod± obu stron, w formie pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-13 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-13 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.