Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00619839/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531598561
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: mjr Hubala 21
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-266
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774422929
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pup.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: opole.praca.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-460fce73-b923-4019-9190-af197ec8c93e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-460fce73-b923-4019-9190-af197ec8c93e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00619839
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA-252-1/JF/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi do Gran Canaria w terminie od 25.04.2025 do 02.05.2025
Miejsce: Wyspy Kanaryjskie – Gran Canaria. Miejscowość położona do 30 km od lotniska na południowo-wschodnim wybrzeżu Gran Canarii.
Usługa zawiera:
a) przelot samolotem, bagaż: min. 15 kg i bagaż podręczny: min 5 kg. Lotnisko musi być zlokalizowane w odległości od granic Opola do 140 km,
b) obowiązkowe opłaty lotniskowe, obowiązkowe dopłaty transportowe,
c) transfery lotnisko – hotel – lotnisko klimatyzowanym autokarem na wyłączność grupy,
d) opiekę polskiego rezydenta,
e) składkę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny, Turystyczny Fundusz Pomocowy,
f) ubezpieczenie na pokrycie kosztów leczenia i od następstw nieszczęśliwych wypadków,
g) zakwaterowanie: 7 noclegów w hotelu minimum 4* w pokojach dwuosobowych klimatyzowanych o powierzchni nie mniejszej niż 28 m2 z możliwością dostawki oraz prywatną łazienką (prysznic lub wanna, wc, suszarka, kosmetyki, ręczniki), z dostępem do bezpłatnego internetu bezprzewodowego. W hotelu powinny znajdować się minimum 3 baseny ze słodką wodą w tym minimum jeden basen powinien być z podgrzewaną wodą, zjeżdżalnie, minimum 2 jacuzzi, bezpłatne leżaki. W trakcie pobytu hotel powinien zapewniać dzienne i wieczorne animacje dla dorosłych i dzieci, dodatkowo zajęcia sportowe. Hotel powinien znajdować się w odległości nie większej niż 1 km od plaży. Plaża powinna być; piaszczysta, z dostępem parasoli i leżaków, o długości minimum 600 m i wyróżniona certyfikatem Błękitnej Flagi.
h) Wyżywienie: w formie all inclusive 24h
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaka Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 567300,00 PLN
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody: Lesisko, Kamieniec, Blok, Krzywiczyny i Komorzno.
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i bieżącej konserwacji nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu.
- Dostawa przyborów i środków do utrzymania higieny, konserwacji obuwia, środków czystości oraz estetyki przygotowania i wydawania posiłków.
- Zakup samochodu osobowego
- [U/2/TP/2025] Usługa cateringowa eventów odbywających się podczas meczów na Stadionie Opolskim.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i realizacja 6-cio dniowego wyjazdu studyjnego do Hiszpanii w ramach operacji pt. ,,Chów i hodowla zwierząt w zgodzie z naturą'' w ramach Planu Strategicznego WPR 2023-2027.
- "Usługi transportowe związane z utrzymaniem, remontem i modernizacją dróg gminnych w 2025 r."
- Kompleksowa usługa konferencyjna na potrzeby organizacji przez Sąd Najwyższy wyjazdowych konferencji.
- Organizacja jednodniowych wyjazdów branżowo-zawodoznawczych dla uczniów/uczennic szkół kształcenia zawodowego, branżowego i technicznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Świadczenie usług hotelarskich (noclegi ze śniadaniem, obiady, kolacje, przerwy kawowe, sale szkoleniowe wraz z obsługą techniczną) na potrzeby organizacji szkoleń przez KSSiP
- Usługa realizacji transportu osób na terenie województwa lubuskiego ze szkół do Centrum Edukacji Ekologicznej w Drzonkowie i z powrotem w ramach projektu "Lubuska Edukacja Ekologiczno-Klimatyczna".
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.