Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00092290/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa akumulatorów do JW Nr 2286
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 2286
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530969044
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: N
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-076
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 261696051, 261696150, 261696155
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jw2286.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/jw2286
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jw22861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa akumulatorów do JW Nr 22862.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc385b3f-a8f4-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00081012/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup akumulatorów przez Jednostkę Wojskową Nr 2286
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092290/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 334357,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:DOSTAWA AKUMULATORÓW WRAZ Z ŁĄCZNIKAMI, ZASILACZAMI I SZAFAMI.
3. Ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ.
4. Do oferty należy dołączyć: kartę charakterystyki lub kartę katalogowa lub kartę techniczną lub inny dokument zawierający wykaz parametrów każdego produktu.
5. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
6. Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt i materiały muszą być fabrycznie nowe.
7. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
8. Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru:
7.1. W przypadku, gdy dostarczony towar nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy do SWZ i opis przedmiotu – załącznik nr 6 do SWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na własny koszt.
7.2. Zamawiający wymaga aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
7.3. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji to minimum 24 miesiące.
7.4. Realizacja dostawy do dnia 30.09.2022 r.
7.5. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie: nr tel. 261 696 051 oraz e-mailowo na adres: jw2286.infrastruktura@ron.mil.pl na minimum 2 dni (dwa) robocze przed planowanym terminem dostawy
8. Przedmiot umowy obejmuje odbiór zużytych akumulatorów od Zamawiającego. Wykonawca w terminie 30 dni od dnia dostawy, odbierze od Zamawiającego zużyte akumulatory na własny koszt i podda je procesowi określonemu w Ustawie z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1850) oraz Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2021 poz. 779).
9. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych częściach (Rozdział 3 pkt. 2) zostaną odrzucone.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
11. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 31430000-9 Akumulatory elektryczne.
12. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania norm zgodnie z którymi wejście cudzoziemców na teren chronionych obiektów wojskowych powinno być poprzedzone uzyskaniem pozytywnej opinii Służby Kontrwywiadu Wojskowego oraz wydaniem pozwolenia jednorazowego przez Dowódcę Jednostki Wojskowej Nr 2286 zgodnie z Decyzją Nr 107/MON Ministra Oborny Narodowej z dnia 18 sierpnia 2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2021r. poz. 177). Zamawiający nie gwarantuje wydania zgody przez SKW na przebywanie na terenie kompleksu cudzoziemców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 213056,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:DOSTAWA AKUMULATORÓW DO UPS I DO POJAZDÓW.
3. Ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ.
4. Do oferty należy dołączyć: kartę charakterystyki lub kartę katalogowa lub kartę techniczną lub inny dokument zawierający wykaz parametrów każdego produktu.
5. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
6. Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt i materiały muszą być fabrycznie nowe.
7. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
8. Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru:
7.1. W przypadku, gdy dostarczony towar nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy do SWZ i opis przedmiotu – załącznik nr 6 do SWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na własny koszt.
7.2. Zamawiający wymaga aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
7.3. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji to minimum 24 miesiące.
7.4. Realizacja dostawy do dnia 30.09.2022 r.
7.5. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie: nr tel. 261 696 051 oraz e-mailowo na adres: jw2286.infrastruktura@ron.mil.pl na minimum 2 dni (dwa) robocze przed planowanym terminem dostawy
8. Przedmiot umowy obejmuje odbiór zużytych akumulatorów od Zamawiającego. Wykonawca w terminie 30 dni od dnia dostawy, odbierze od Zamawiającego zużyte akumulatory na własny koszt i podda je procesowi określonemu w Ustawie z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1850) oraz Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2021 poz. 779).
9. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych częściach (Rozdział 3 pkt. 2) zostaną odrzucone.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
11. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 31430000-9 Akumulatory elektryczne.
12. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania norm zgodnie z którymi wejście cudzoziemców na teren chronionych obiektów wojskowych powinno być poprzedzone uzyskaniem pozytywnej opinii Służby Kontrwywiadu Wojskowego oraz wydaniem pozwolenia jednorazowego przez Dowódcę Jednostki Wojskowej Nr 2286 zgodnie z Decyzją Nr 107/MON Ministra Oborny Narodowej z dnia 18 sierpnia 2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2021r. poz. 177). Zamawiający nie gwarantuje wydania zgody przez SKW na przebywanie na terenie kompleksu cudzoziemców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 90081,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:DOSTAWA AKUMULATORÓW DO SIŁOWNI TELEKOMUNIKACYJNEJ.
3. Ilość zamawianego asortymentu zawiera formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ.
4. Do oferty należy dołączyć: kartę charakterystyki lub kartę katalogowa lub kartę techniczną lub inny dokument zawierający wykaz parametrów każdego produktu.
5. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
6. Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt i materiały muszą być fabrycznie nowe.
7. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
8. Wymagania Zamawiającego związane z realizacją dostaw towaru:
7.1. W przypadku, gdy dostarczony towar nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy do SWZ i opis przedmiotu – załącznik nr 6 do SWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na własny koszt.
7.2. Zamawiający wymaga aby dostawa produktów była zrealizowana jednorazowo.
7.3. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji to minimum 24 miesiące.
7.4. Realizacja dostawy do dnia 30.09.2022 r.
7.5. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego telefonicznie: nr tel. 261 696 051 oraz e-mailowo na adres: jw2286.infrastruktura@ron.mil.pl na minimum 2 dni (dwa) robocze przed planowanym terminem dostawy
8. Przedmiot umowy obejmuje odbiór zużytych akumulatorów od Zamawiającego. Wykonawca w terminie 30 dni od dnia dostawy, odbierze od Zamawiającego zużyte akumulatory na własny koszt i podda je procesowi określonemu w Ustawie z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1850) oraz Ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2021 poz. 779).
9. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych częściach (Rozdział 3 pkt. 2) zostaną odrzucone.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
11. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
CPV 31430000-9 Akumulatory elektryczne.
12. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania norm zgodnie z którymi wejście cudzoziemców na teren chronionych obiektów wojskowych powinno być poprzedzone uzyskaniem pozytywnej opinii Służby Kontrwywiadu Wojskowego oraz wydaniem pozwolenia jednorazowego przez Dowódcę Jednostki Wojskowej Nr 2286 zgodnie z Decyzją Nr 107/MON Ministra Oborny Narodowej z dnia 18 sierpnia 2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2021r. poz. 177). Zamawiający nie gwarantuje wydania zgody przez SKW na przebywanie na terenie kompleksu cudzoziemców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 31219,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie gdyż złożona oferta podlegała odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie gdyż złożona oferta podlegała odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie gdyż złożona oferta podlegała odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych KM PSP w Opolu i podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych
- Remonty oznakowania pionowego, elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, ogrodzeń i ekranów na drogach krajowych na terenie Rejonu GDDKiA w Nysie w okresie 36 m-cy
- Sukcesywna dostawa mieszanki mineralno-bitumicznej do stosowania na zimno dla Oddziałów Terenowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w 2024 i 2025 r. - w podziale na zadania
- Zielona przestrzeń rekreacyjna z budową placu zabaw dla dzieci na Zakrzowie
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
- D/93/2024 Zakup urządzenia do transmisji danych cyfrowych
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.