eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołajkiOpracowanie planu ogólnego Gminy Mikołajki



Ogłoszenie z dnia 2025-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie planu ogólnego Gminy Mikołajki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołajki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671521

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7

1.5.2.) Miejscowość: Mikołajki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-730

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 087/4219050

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@mikolajki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolajki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umg_mikolajki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie planu ogólnego Gminy Mikołajki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-393af8e3-e9dd-42a3-bdf8-398851701251

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074259/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Opracowanie planu ogólnego Gminy Mikołajki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097329

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu planu ogólnego Gminy Mikołajki zgodnie z Uchwałą Nr X/82/2024 Rady Miejskiej w Mikołajkach z dnia 29 listopada 2024 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Mikołajki oraz na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do tejże ustawy.

2. Powierzchnia opracowania obejmuje 25 603,22 ha, w tym powierzchnia objęta miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego wynosi 3 923,51 ha co stanowi ok. 15% powierzchni Gminy Mikołajki. Obszar objęty opracowaniem obejmuje teren w granicach administracyjnych Gminy Mikołajki.

3. Przedmiot zamówienia został podzielony na nw. etapy:
Etap I – Analiza materiałów wyjściowych, prace przygotowawcze, prace planistyczne
i opracowanie projektu planu,
Etap II – Opiniowanie i uzgadnianie projektu planu
Etap III – Konsultacje społeczne
Etap IV – Uchwalanie planu

4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do 18.02.2025 r. do godz. 9:00 wpłynęła jedna oferta, złożona w sposób zgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl i za pośrednictwem strony prowadzonego postępowania. Zamawiający niezwłocznie po upływie terminu otwarcia ofert odszyfrował niniejszą ofertę i stwierdził, że była niezgodna z przepisami ustawy, ponieważ nie załączono wymaganego „formularza oferty” (załącznika nr 1 do SWZ). Z zakładki „OFERTY” zamieszczonej na stronie prowadzonego postępowania oraz z dokumentów, jakie wpłynęły do Zamawiającego (załączniki 1A, 2, 2A, 3, 5, 6, 7, 8) wynikało, że ofertę złożył Wykonawca - MD PROJECT, 10-554 Olsztyn, Olsztyn, Kościuszki 113/1, NIP 7390009649. Brak „formularza oferty”, którym wyraża się oświadczenie o zamiarze realizacji zamówienia oraz podaje informację o oferowanej kwocie sprawił, że oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.