Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00057312/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-18
- 2021/BZP 00062724/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110389 z dnia 2021-07-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi sprzątania obiektów ZTM w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.erzeszow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi sprzątania obiektów ZTM w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfd3f248-b7a6-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057312/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-D.271.29.76.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania biurowca ZTM, przystanków komunikacji
miejskiej w Rzeszowie oraz Dworca Lokalnego przy ul. Towarnickiego w ramach której
realizowane mają być czynności polegające na:1. Utrzymanie czystości biurowca ZTM2.
Utrzymaniu w czystości przystanków.3. Utrzymaniu w czystości urządzeń przystankowych.4.
Sprzątaniu Dworca Lokalnego przy ul. Towarnickiego 5. Sprzątanie Pawilonu dla obsługi
podróżnych Dworca Lokalnego przy ul. Towarnickiego.6. Odśnieżaniu oraz likwidacji gołoledzi
na przystankach autobusowych i pętlach w okresie zimowym.7. Odśnieżaniu oraz likwidacji
gołoledzi na parkingu przy biurowcu ZTM.8. Odśnieżaniu oraz likwidacji gołoledzi na Dworcu
lokalnym9. Koszenie trawy na terenie pętlach autobusowychSzczegółowy opis przedmiotu
zamówienia określa: opis przedmiotu zamówienia z załącznikami i projektowane postanowienia
umowy w sprawie zamówienia publicznego dostępne w oddzielnych plikach (zgodnie z SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 873000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 873000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 873000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANBEST S. I Z. GŁODOWSCY SP. JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170276583
7.3.3) Ulica: AL. GEN. WŁ. SIKORSKIEGO 66
7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 35-304
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANBEST S. I Z. GŁODOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
STANBEST S. I Z. GŁODOWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 873000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2022-06-302021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Numer postępowania: ZP/42/2024. Dostawa i wniesienie szaf metalowych dla CBŚP Zarząd w Rzeszowie
- zakup i dostawy artykułów biurowych, papierowych i papierniczych, pisaków laboratoryjnych oraz sterylnych markerów medycznych do pisania na skórze.
- Wykonanie prac geodezyjnych część 9
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU TRENERÓW.
- Przebudowa drogi - przebudowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 1377R z drogą gminną Nr 137800R w miejscowości Rudna Wielka, gmina Świlcza
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA PRZEPROWADZENIU BADANIA PN. PODKARPACKA DIAGNOZA DEINSTYTUCJONALIZACJI USŁUG SPOŁECZNYCH
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i osiedlowych na terenie Gminy Niedźwiedź
- DOZÓR MIENIA, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI, OCHRONA FIZYCZNA OBIEKTÓW I MIENIA NADLEŚNICTWA WAŁBRZYCH ORAZ INNE PRACE GOSPODARCZE - IV POSTĘPOWANIE
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2024/2025 na terenie gminy Lipowa.
- Utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Serock w sezonie zimowym 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kwidzyńskiego 2024/2025.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.