Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00259369/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zimowe dokarmianie żubrów w Nadleśnictwie Płaska w Żylinach w 2021/2022- zakup karmy z rozwiezienie w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Płaska w Żylinach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sucha Rzeczka 60
1.5.2.) Miejscowość: Płaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-326
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plaska@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_plaska
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_plaska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe dokarmianie żubrów w Nadleśnictwie Płaska w Żylinach w 2021/2022- zakup karmy z rozwiezienie w ramach projektu „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8e11f00-3e33-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00070053/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kompleksowy projekt ochrony żubra przez Lasy Państwowe - Zimowe dokarmianie żubra - Zakup karmy z rozwiezieniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Kompleksowa ochrona żubra w Polsce2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259369/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.15.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa karmy wraz z jej rozwiezieniem na miejsce zimowego dokarmiania stada żubrów na terenie Nadleśnictwa Płaska w ramach realizacji projektu pn. „ Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”
2. Zadanie realizowane w ramach projektu pn. „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce”. (Umowa o dofinasowanie POIS.02.04.00-00-0027/18-00 z dnia 30.05.2019 r. w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020).
3. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zakupu karmy we własnym zakresie oraz jej przewiezienia do magazynu znajdującego się w siedzibie Nadleśnictwie Płaska pod adresem: Sucha Rzeczka 60, 16-326 Płaska lub innym miejscu wskazanym przez zamawiającego, położonym jednak nie dalej niż 15 km od siedziby biura Nadleśnictwa Płaska oraz wyłożeniu karmy w razie potrzeby na zlecenie zamawiającego we wskazanych miejscach w łącznej ilości:
a) 30 ton buraków cukrowych,
b) 60 ton kiszonki z kukurydzy
c) Lizawki solne (kostki o wadze 10 kg)- 40 szt.
d) 30 ton owsa
4. Wymagania dotyczące przedmiotu dostawy, tj. karmy:
a) buraki cukrowe – dobrej jakości, zebrane jesienią 2021 r. przed przymrozkami, bez zanieczyszczeń mechanicznych oraz oznak zgnilizny;
b) lizawki solne typu Multi-Lisal Se, kostki o wadze 10 kg, w ilości 40 szt.
c) kiszonka z kukurydzy – dobrej jakości z kukurydzy z pokosu 2021 roku
d) owies – dobrej jakości, zdrowy, wolny od żywych szkodników
5. Zasady wyłożenia karmy:
a) Rozładunek karmy nastąpi w miejscu wskazanym przez zamawiającego w zależności od miejsca bytowania żubrów.
b) Dowóz i rozładunek karmy odbywać się będzie w obecności pracownika nadleśnictwa, minimum raz w miesiącu, w zależności od potrzeb i aktualnie panujących warunków pogodowych. Każdorazowo zostanie ustalona ilość i lokalizacja wyłożenia pasz. Potrzeba rozwiezienia pasz będzie zgłaszana przez Zamawiającego pisemnie wg. Wzoru zlecenia (Załącznik nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia).
6. Należyta realizacja poszczególnych dostaw zostanie każdorazowo potwierdzona protokołem dostawy/ odbioru karmy ( Załącznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia) podpisanym przez obydwie strony.
7. Realizację usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe przepisami.
a) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania mat sorpcyjnych pochłaniających oleje i biopaliwa. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn pracujących na powierzchni leśnej w zawory odcinające, uniemożliwiające wyciek oleju w wyniku awarii systemu hydraulicznego.
b) Termin płatności: określony i wybrany w Ofercie Wykonawcy od wyłożenia karmy potwierdzonej Protokołem Odbioru Prac, poprzedzonego Zleceniem Zamawiającego.
c) Dopuszcza się stosowanie płatności częściowej po każdorazowym wyłożeniu karmy potwierdzonym protokołem odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221222-8 - Burak pastewny
15700000-5 - Pasza dla zwierząt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68979,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68979,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 51/2025 Usługa omłotu rzepaku ozimego z powierzchni od 180 ha do 210 ha
- 50/2025 Usługa omłotu zbóż z powierzchni od 450 ha do 500 ha
- Dostawa paszy dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 11 części.
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie OHZ Warcino i gospodarki łąkowo-rolnej w Nadleśnictwie Warcino w roku 2025
- wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przytok w 2006 roku.
więcej: Burak pastewny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.