eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaPełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: Budowa dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z infrastrukturą techniczną na terenie osiedla pomiędzy ul. Europejską a Polną w Oleśnicy



Ogłoszenie z dnia 2023-02-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: Budowa dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z infrastrukturą techniczną na terenie osiedla pomiędzy ul. Europejską a Polną w Oleśnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek-Ratusz

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.olesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: Budowa dróg o nawierzchni utwardzonej wraz z infrastrukturą techniczną na terenie osiedla pomiędzy ul. Europejską a Polną w Oleśnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bad76217-f92b-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039974/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Budowa dróg Polski Ład – nadzór inwestorski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235128/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/6/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: „Budowa dróg o nawierzchni
utwardzonej wraz z infrastrukturą techniczną na terenie osiedla pomiędzy ul. Europejską a Polną w Oleśnicy”, w skład
którego wchodzą wszystkie drogi pomiędzy już istniejącymi: ul. Polną i ul. Europejską, czyli: ul. Niemiecka, ul. Francuska, ul.
Włoska, ul. Duńska, ul. Luksemburska, ul. Holenderska oraz ul. Grecka, opracowane na podstawie różnych dokumentacji
projektowych.
Obowiązkiem Wykonawcy jest przestrzeganie zakresu czynności inspektora nadzoru (zgodnie z ustawą – Prawo
budowlane) a w szczególności:
1. Zapoznanie się z dokumentacją projektową.
2. Sprawdzanie zgodności dokumentacji z warunkami technicznymi projektowania.
3. Udział w komisji przekazania placu budowy.
4. Minimum 2 razy w tygodniu pobyt na budowie potwierdzony w dzienniku budowy, w okresie wykonywanych robót w
terenie przez Wykonawcę.
5. Kontrola pod względem jakości i zgodności z dokumentacją, pozwoleniem na budowę, technologią wykonawstwa robót
oraz przestrzegania przepisów BHP na budowie.
6. Kontrola wbudowanych materiałów pod względem zgodności z dokumentacją, jakości i dopuszczenia do obrotu w
budownictwie.
7. Sprawdzanie obmiarów wykonanych robót.
8. Obowiązek uczestnictwa w inwentaryzacji robót w przypadku zmiany Wykonawcy umowy o roboty budowlane.
9. Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, jeżeli będzie konieczność ich organizacji, z wykonawcą robót w celu
sprawnego rozwiązywania problemów powstałych na budowie oraz sporządzanie w formie pisemnej protokołów z tych
narad i przesłanie ich wszystkim obecnym na spotkaniu.
10. Zatwierdzanie wniosków materiałowych lub zgłoszenie wykonawcy uwag do otrzymanych wniosków w terminie
maksymalnie do 7 dni od dnia otrzymania wniosku.
11. Udział w odbiorach robót (m. in. robót zanikowych i ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i końcowym,
przeglądach w okresie rękojmi i odbiorze ostatecznym po okresie rękojmi) i wykonywanych próbach.
12. Natychmiastowe powiadamianie wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach.
13. Poświadczanie usunięcia wad przez odpowiednie wpisy do dziennika budowy.
14. Pisemne przekazywanie wykonawcy robót zmian w wykonaniu robót w stosunku do dokumentów umownych.
15. Powiadomienie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych nie uwzględnionych w
umowie i nie objętych dokumentacją, jeżeli są one niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Zlecenie
wykonania robót wymaga wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego.
16. Powiadomienie Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach.
17. Złożenie oświadczenia na piśmie o prawidłowości wykonanych prac (zgodność z umową, dokumentacją projektową,
warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz technologią).
Termin wykonania zleconych prac ustala się do 18 mc-y od daty zawarcia umowy, z uwzględnieniem obowiązków z
niniejszej umowy w trakcie trwania okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, których nadzór dotyczy. Roboty
budowlane Wykonawca robót ma wykonać w terminie do 17 m-cy od daty zawarcia umowy, w tym: I etap (wykonanie
kanalizacji sanitarnej i deszczowej): w terminie do 5 m-cy od daty zawarcia umowy a II etap (wykonanie robót ziemnych i
podbudów): w terminie do 10 m-cy od daty zawarcia umowy.
Inspektor nadzoru może wystawić dwie faktury przejściowe po zakończeniu każdego etapu robót budowlanych (etap I
wykonanie kanalizacji sanitarnej i deszczowej, II etap wykonanie robót ziemnych i podbudów) oraz fakturę końcową po
odbiorze końcowym inwestycji w wysokości proporcjonalnej do wysokości wystawionych faktur przez Wykonawcę robót
budowlanych.
Dokumentacja projektowa przedstawiająca zakres robót budowlanych znajduje się na stronie internetowej Urzędu Miasta
Oleśnicy (nr postępowania ZP/TP/1/2022) pod adresem: https://idumolesnica.bip.gov.pl/publiccontracts/view/35977
Zamówienie jest/nie jest podzielone na części. Przyczyna niedokonania podziału: względy techniczne i organizacyjne
(koordynacja całości prac przy wykonywaniu robót budowlanych).
Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień
(CPV): 71520000-9

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295692,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104550,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAMBOL Budownictwo i Nadzory Damian Bolach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365752119

7.3.3) Ulica: ul. Zamenhofa 13/7

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104550,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.