Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00038824/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110467 z dnia 2021-07-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie badań ankietowych oraz eksperymentów ankietowych przy zastosowaniu technik CATI i/lub CAWI - badania ilościowe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polski Instytut Ekonomiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381375093
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 87
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-001
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pie.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pie.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie badań ankietowych oraz eksperymentów ankietowych przy zastosowaniu technik CATI i/lub CAWI - badania ilościowe.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06f19593-a357-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011461/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie badań ankietowych oraz eksperymentów ankietowych przy zastosowaniu jednej z technik CATI lub CAWI (badania ilościowe).
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038824/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 501233,35 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie opinii publicznej dotyczące jakości życiaw miastach
2 Metoda badawcza wywiad internetowy wspomagany komputerowo (CAWI)
3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu Maksymalnie 20 minut
4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, z wieloma odpowiedziami oraz wielo-itemowe, pytania otwarte
5 Populacja Mieszkańcy miast (bez kryterium wielkości)
6 Wielkość próby 2000
7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania
i przygotowanie kompletnego skryptu 7 dni roboczych
Uwaga: W tej części Zamawiający nie planuje przeprowadzić pilotażu kwestionariusza
8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport metodologiczny z realizacji badania
9 Orientacyjny termin realizacji badania Maj/czerwiec 2021 r.
10 Kryteria rekrutacyjne Mieszkańcy miast w wieku 18-64
12 Warstwowanie próby płeć (kobieta/mężczyzna) – wypełnienie kwoty na poziomie min. 80%,
wiek (w ramach grup: 18-24, 25-34, 35-44, 45-54, 55 i więcej) – wypełnienie kwoty na poziomie min. 80%,
wykształcenie (podstawowe i niższe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie, policealne, wyższe) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 60%,
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 48725,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie dotyczące postaw Polaków wobec koncepcji post-wzrostu2 Metoda badawcza wywiad internetowy wspomagany komputerowo (CAWI)
3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu Maksymalnie 20 minut
4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, z wieloma odpowiedziami oraz wielo-itemowe. Pytania wymagające wyświetlenia respondentom statycznych plików graficznych, np. JPG (dostarczonych przez zamawiającego) lub odtworzenia filmów (dostarczonych przez zamawiającego). Pytania
z randomizacją respondentów (różni respondenci otrzymują różne wersje pytań), możliwość ustawienia sekwencji (kolejności pytań) w zależności od wcześniejszych odpowiedzi respondentów.
5 Populacja Reprezentatywna próba mieszkańców Polski
6 Wielkość próby 2000
7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania
i przygotowanie kompletnego skryptu 12 dni roboczych
Uwaga: W tej części zamawiający wymaga przeprowadzenia pilotażu kwestionariusza.
8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, przeprowadzenie pilotażu kwestionariusza, dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport metodologiczny z realizacji badania
9 Orientacyjny termin realizacji badania Maj/czerwiec 2021 r.
10 Kryteria rekrutacyjne Osoby pełnoletnie
12 Warstwowanie próby płeć (kobieta/mężczyzna) – wypełnienie kwoty na poziomie min. 80%,
wiek (w ramach grup: 18-24, 25-34, 35-44, 45-54, 55 i więcej) – wypełnienie kwoty na poziomie min. 80%,
wykształcenie (podstawowe i niepełne podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie, policealne, wyższe) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 60%,
Województwo zamieszkania - wypełnienie kwoty na poziomie min. 60%
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 48725,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie behawioralnych czynników skłonności do podejmowania ryzyka przez polskie przedsiębiorstwa2 Metoda badawcza wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo (CATI)
3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 15 minut
4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, z wieloma odpowiedziami oraz wielo-itemowe
5 Populacja Osoby podejmujące decyzje strategiczne w przedsiębiorstwach: właściciele, prezesi, dyrektorzy lub członkowie zarządu przedsiębiorstw
6 Wielkość próby 500 przedsiębiorstw
7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 12 dni roboczych
Uwaga: W tej części zamawiający wymaga przeprowadzenia pilotażu kwestionariusza.
8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, przeprowadzenie pilotażu kwestionariusza, dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport metodologiczny z realizacji badania
9 Orientacyjny termin realizacji badania Czerwiec 2021 r.
10 Kryteria rekrutacyjne 150 mikroprzedsiębiorstw zatrudniających co najmniej 2 osoby, 150 małych, 150 średnich, 50 dużych przedsiębiorstw; różnorodność branż w każdej kategorii (sekcje C,F,G,H,I,J,K,L,M,P, Q,S)
11 Kryteria reprezentatywności próby województwo - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%
przedsiębiorstwa funkcjonujące co najmniej 4 lata
12 Warstwowanie próby Określona liczba wywiadów dla każdej kategorii “wielkość przedsiębiorstwa”
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 35365,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie czynników aktywności zawodowej i doświadczeń dyskryminacji rekrutacyjnej starszych pracowników2 Metoda badawcza wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo (CATI)
3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 15 minut
4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, z wieloma odpowiedziami oraz wielo-itemowe
5 Populacja osoby indywidualne
6 Wielkość próby 1200
7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 12 dni roboczych
Uwaga: W tej części zamawiający wymaga przeprowadzenia pilotażu kwestionariusza.
8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, przeprowadzenie pilotażu kwestionariusza, dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport metodologiczny z realizacji badania
9 Orientacyjny termin realizacji badania Wrzesień/październik 2021 r.
10 Kryteria rekrutacyjne osoby powyżej 40 r.ż.; rozstrzygnięcie za pomocą pytania weryfikującego wiek
11 Kryteria reprezentatywności próby Płeć (kobieta/mężczyzna) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%, wiek (40-50, 50-60, 60+) - wypełnienie kwoty na poziomie odpowiednio min. 70%, województwo - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 58962,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Lokalny eksperyment ankietowy badający skuteczność interwencji behawioralnych w zachęcaniu do modernizacji energetycznej2 Metoda badawcza wywiad internetowy wspomagany komputerowo (CAWI)
3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 15 minut
4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu pytania zamknięte, wielo-itemowe, wielokrotnego wyboru
5 Populacja osoby indywidualne
6 Wielkość próby 600
7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania
7 dni roboczych
Uwaga: W tej części Zamawiający nie planuje przeprowadzić pilotażu kwestionariusza
8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport metodologiczny z realizacji badania
9 Orientacyjny termin realizacji badania Wrzesień 2021 r.
10 Kryteria rekrutacyjne właściciele domów jednorodzinnych w 3-4 wybranych gminach woj. mazowieckiego: najprawdopodobniej: Legionowo, Pruszków, Nowy Dwór Mazowiecki, Belsk Duży
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 22050,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie wiedzy i preferencji Polaków dotyczących systemu podatkowego i wydatków publicznych2 Metoda badawcza wywiad internetowy wspomagany komputerowo (CAWI)
3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 20 minut
4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, z wieloma odpowiedziami oraz wielo-itemowe, pytania typu suwak, maks. 1-2 pytania otwarte
5 Populacja Osoby indywidualne
6 Wielkość próby 1800
7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 12 dni roboczych
Uwaga: W tej części Zamawiający wymaga przeprowadzenia pilotażu kwestionariusza
8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy stosowanie technik randomizacji i split-ballot, tak by część pytań była wyświetlana tylko określonym grupom respondentów. Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, przeprowadzenie pilotażu kwestionariusza, dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport metodologiczny
z realizacji badania
9 Orientacyjny termin realizacji badania Wrzesień 2021 r.
10 Kryteria rekrutacyjne osoby pełnoletnie (powyżej 18 lat, bez górnej granicy wieku)
11 Kryteria reprezentatywności próby płeć (kobieta/mężczyzna) – wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%,
wiek (w ramach grup: 18-24, 25-34, 35-44, 45-54, 55 i więcej) – wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%,
wykształcenie (podstawowe i niższe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie, policealne, wyższe) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 50%,
województwo zamieszkania – wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%,
12 Warstwowanie próby Równomierna liczba wywiadów w 4 warstwach wynikających ze struktury osadniczej (GUS) (po 450 wywiadów na warstwę):
Wieś, miasta małe (poniżej 20 tys. mieszkańców),
miasta średnie (od 20 tys. do 100 tys. mieszkańców), miasta duże (powyżej 100 tys. mieszkańców).
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.5.5.) Wartość części: 48381,25 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie subiektywnego poczucia wartości danych2 Metoda badawcza wywiad internetowy wspomagany komputerowo (CAWI)
3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 20 minut
4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Zdecydowana większość to pytania zamknięte,
z dominującym typem pytań jednokrotnego wyboru
5 Populacja osoby indywidualne
6 Wielkość próby 1000
7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 12 dni roboczych
Uwaga: W tej części Zamawiający wymaga przeprowadzenia pilotażu kwestionariusza
8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy stosowanie technik ranodmizacji i split-ballot tak, by część pytań była wyświetlana tylko określonym grupom respondentów.
Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, przeprowadzenie pilotażu kwestionariusza, dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport metodologiczny z realizacji badania
9 Orientacyjny termin realizacji badania Badanie powinno być zrealizowane do końca września 2021r.
10 Kryteria rekrutacyjne osoby w wieku 18-64 lat
11 Warstwowanie próby Płeć (kobieta/mężczyzna) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%; wiek (18-34, 35-44, 45-54, 55-64) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%; wykształcenie (podstawowe+zawodowe/średnie/wyższe) - wypełnienie kwoty na poziomie min. 50%;
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 23775,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie przedsiębiorstw działających na terenie województwa śląskiego w branży odnawialnych źródeł energii (przede wszystkim firmy z branży solarnej, pomp ciepła, energetyki wiatrowej, ekologicznych systemów ogrzewania, ew. elektromobilności)2 Metoda badawcza wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo (CATI)
3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 15 minut
4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte jedno lub wielkokrotnego wyboru
5 Populacja Przedsiębiorstwa
6 Wielkość próby 200 firm
7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 12 dni roboczych
Uwaga: w tej części Zamawiający wymaga przeprowadzenia pilotażu kwestionariusza
8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Wstępna konsultacja kwestionariusza;
Przeprowadzenie badania pilotażowego na 5 przedsiębiorstwach w technice CATI;
Dostarczenie Zamawiającemu nagrań
z przeprowadzonych pilotażu;
Przygotowanie ostatecznego skryptu wywiadu, raport metodologiczny z realizacji badania
9 Orientacyjny termin realizacji badania lipiec/sierpień 2021 r.
10 Kryteria rekrutacyjne i warstwowanie próby Badanie przeprowadzone na próbie celowej przedsiębiorstw mających siedzibę i prowadzących działalność na terenie woj. śląskiego. Badanie obejmie firmy przede wszystkim z sekcji i działów PKD: C27, C28, C33, D35, F43, G46, M71 (przed rozpoczęciem badania, na etapie uzgodnień kwestionariusza Zamawiający może zaproponować dodatkowe kody PKD).
Dodatkowym kryterium rekrutacyjnym będzie pozytywna odpowiedź na zadane pytanie: czy Państwa działalność związana jest z produkcją, instalacją lub sprzedażą urządzeń branży odnawialnych źródeł energii, bądź z doradztwem lub innymi usługami związanymi z branżą odnawialnych źródeł energii lub (ewentualnie) elektromobilnością?
Do rekrutacji uczestników badania można wykorzystać istniejące bazy i katalogi danych o firmach działających w branży odnawialnych źródeł energii, np. odnawialnezrodlaenergii.pl, https://gramwzielone.pl/baza-firm
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 40100,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie mieszkańców powiatu bełchatowskiego na temat przyszłości regionu po zamknięciu kopalni węgla brunatnego i elektrowni2 Pogłębiony opis badania Badanie ma na celu określenie preferencji mieszkańców powiatu bełchatowskiego, co do nowych źródeł energii mogących powstać w miejscu obecnej elektrowni
i kopalni (elektrownia jądrowa, gazowa, OZE) oraz związanych z tym konsekwencji gospodarczych
i społecznych
3 Metoda badawcza wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo (CATI)
4 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 15 minut
5 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią, z wieloma odpowiedziami oraz wielo-itemowe.
6 Populacja Mieszkańcy powiatu bełchatowskiego w wieku powyżej 20 roku życia
7 Wielkość próby 1000
8 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 10 dni roboczych
Uwaga: w tej części Zamawiający wymaga przeprowadzenia pilotażu kwestionariusza.
9 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, przeprowadzenie pilotażu kwestionariusza, dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport z realizacji badania
10 Orientacyjny termin realizacji badania lipiec/sierpień 2021 r.
11 Warstwowanie próby Warstwy przedstawiono w Tabeli 1. Minimalny poziom realizacji kwoty na poziomie 70 proc.
12 Uwagi dodatkowe Konsultacja metodologiczna kwestionariusza dostarczonego przez Dział Klimatu i Energii Polskiego Instytutu Ekonomicznego.
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 58700,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Nazwa badania Badanie przedsiębiorstw dotyczące warunków ich funkcjonowania z uwzględnieniem obszaru wykorzystania nowoczesnych technologii2 Metoda badawcza wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo (CATI)
3 Szacowany średni czas trwania jednego wywiadu 25 minut
4 Opis rodzaju pytań w kwestionariuszu Pytania zamknięte z jedną odpowiedzią,
z wieloma odpowiedziami oraz wielo-itemowe
5 Populacja przedsiębiorstwa
6 Wielkość próby 1000
7 Maksymalna liczba dni roboczych na konsultację kwestionariusza badania oraz przygotowanie kompletnego skryptu badania 7 dni roboczych
Uwaga: w tej części Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia pilotażu kwestionariusza.
8 Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Konsultacja metodologiczna kwestionariusza, dostarczenie wagi poststratyfikacyjnej dla wybranych kryteriów, raport z realizacji badania
9 Orientacyjny termin realizacji badania listopad 2021 r.
10 Kryteria rekrutacyjne 400 mikro, 300 małych, 200 średnich, 100 dużych przedsiębiorstw
11 Kryteria reprezentatywności próby województwo - wypełnienie kwoty na poziomie min. 70%
12 Warstwowanie próby Określona liczba wywiadów dla każdej kombinacji cech: wielkość przedsiębiorstwa, sekcja PKD (patrz Tabela – Warstwy i ich liczebności)
Szczegółowe informacje zawarte w rozdziale III SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.5.5.) Wartość części: 116448,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23185,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46986,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27060,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnopolski Panel Badawczy Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213949224
7.3.3) Ulica: ul. Podbipięty 57
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25645,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46986,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogólnopolski Panel Badawczy Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213949224
7.3.3) Ulica: ul. Podbipięty 57
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17773,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43419,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17773,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5850205642
7.3.3) Ulica: ul. Junaków 2
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-812
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17773,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10516,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10516,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5850205642
7.3.3) Ulica: ul. Junaków 2
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-812
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10516,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja badania i opracowanie ekspertyzy "Potrzeby doskonalenia zawodowego pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia i innych instytucji rynku pracy w kontekście potrzeb i wyzwań regionalnego
- realizacja dwóch badań jakościowych: "Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze IT" "Analiza kompetencji i kwalifikacji w sektorze telekomunikacji
- Badanie ilościowe na reprezentatywnej próbie Polek i Polaków metodą badania ankietowego wspomaganego komputerowo (CAPI) w ramach realizacji projektu "Psychologia dla Społeczeństwa, część I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.