Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00058796/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachu w części A KOMR w Dąbku (budynek 3A, 3B, 4A) i na łączniku do Dworka oraz modernizacja dachu budynku mieszkalnego (pracowniczego)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Mieszkalno - Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) w Dąbku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130148288
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbek 129
1.5.2.) Miejscowość: Stupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-561
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 653 13 31
1.5.8.) Numer faksu: 23 653 13 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komrdabek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://komr.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dachu w części A KOMR w Dąbku (budynek 3A, 3B, 4A) i na łączniku do Dworka oraz modernizacja dachu budynku mieszkalnego (pracowniczego)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-663be3e2-8ef7-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011057/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja dachu w części A KOMR w Dąbku (budynek 3A, 3B, 4A) i na łączniku do Dworka oraz modernizacja dachu budynku mieszkalnego (pracowniczego)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058796/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KO-SM.VIII.250/1/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1500000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja dachu budynku mieszkalnego (pracowniczego)”2. Zamówienie obejmuje:
1) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową oraz zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami: Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Ciechanowie nr 817/DC/2021 z dnia 22.11.2021r.; Starosty Mławskiego – pozwolenie na budowę nr 886/2021 z dnia 25.11.2021r.
2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
3) Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych;
4) Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części, z których każda stanowi odrębne zadanie.
Wykonanie robót budowanych obejmuje w szczególności:
1. dla części I – „Modernizacja dachu budynku mieszkalnego (pracowniczego)” – powierzchnia pokrycia dachowego ok. 510 m2:
• niezbędne roboty rozbiórkowe oraz wykonanie nowych pokryć dachowych z blachodachówki na wzór istniejącej w części B Ośrodka,
• naprawę i zabezpieczenie elementów więźby dachowej,
• wymianę rynien i rur spustowych na metalowe w kolorystyce części B Ośrodka,
• montaż płotków śniegowych,
• naprawę istniejących kominów na wzór istniejących w części B Ośrodka,
• wykonanie instalacji odgromowych wraz z wykonaniem koniecznych pomiarów,
• wymiana trójkątnej stolarki okiennej dachowej wraz z obróbkami budynku mieszkalnego od strony wschodniej (szt. 4) – naświetla strychu,
• wykonanie nowych zabezpieczeń (daszków) szybów wentylacyjnych budynku mieszkalnego (szt. 2 – korytarz pokoi gościnnych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261320-3 - Kładzenie rynien
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja dachu w części A KOMR w Dąbku (budynek 3A, 3B, 4A) oraz na łączniku do Dworka ”2. Zamówienie obejmuje:
1) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową oraz zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami: Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Ciechanowie nr 817/DC/2021 z dnia 22.11.2021r.; Starosty Mławskiego – pozwolenie na budowę nr 886/2021 z dnia 25.11.2021r.
2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
3) Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych;
4) Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części, z których każda stanowi odrębne zadanie.
Wykonanie robót budowanych obejmuje w szczególności:
2. dla części II - Modernizacja dachu w części A KOMR w Dąbku (budynek 3A, 3B, 4A) oraz na łączniku do Dworka – powierzchnia pokryć dachowych ok. 3360 m2:
• niezbędne roboty rozbiórkowe oraz wykonanie nowych pokryć dachowych z blachodachówki na wzór istniejącej w części B Ośrodka,
• naprawę i zabezpieczenie elementów więźby dachowej,
• wymianę rynien i rur spustowych na metalowe w kolorystyce części B Ośrodka,
• montaż płotków śniegowych,
• naprawę istniejących kominów na wzór istniejących w części B Ośrodka,
• wykonanie instalacji odgromowych wraz z wykonaniem koniecznych pomiarów,
• demontaż paneli słonecznych wraz z ich utylizacją,
• roboty tynkarskie wewnętrzne i zewnętrzne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261320-3 - Kładzenie rynien
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1200000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259641,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430768,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259641,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hieronim Tomczyk Zakład Budowlany „ DEDAL”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774 100 26 51
7.3.3) Ulica: Sobowo 7 B,
7.3.4) Miejscowość: Brudzeń Duży
7.3.5) Kod pocztowy: 09-414
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Budowlany "DEDAL" Hieronim Tomczyk
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Budowlany "DEDAL" Hieronim Tomczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259641,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1211071,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2769228,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1211071,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane, BUD - POL Paweł Giżyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 569 157 25 16
7.3.3) Ulica: ul. Napoleońska 95
7.3.4) Miejscowość: Mława
7.3.5) Kod pocztowy: 06-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ GIŻYŃSKI "BUD-POL" Usługi Ogólnobudowlane
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ GIŻYŃSKI "BUD-POL" Usługi Ogólnobudowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1211071,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI STUPSK
więcej: przetargi STUPSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu budynku Centrum Kultury i Rekreacji w Lądku-Zdroju
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
- "Przebudowa/modernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ul. Lotniczej 52 w Legnicy" - przebudowa zaplecza socjalno-szatniowego - etap I (strona prawa z węzłem)
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Budowa budynku dla podopiecznych Centrum Administracyjnego Domów dla Dzieci i Młodzieży w Łoniowie - Etap II.
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.