Ogłoszenie z dnia 2021-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00102144/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
- 2021/BZP 00260657/01 - Wynik z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110488 z dnia 2021-07-10 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Powiatowego w Pszczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o.
1.2.) Oddział zamawiającego: Szpital Powiatowy w Pszczynie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276581253
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kopalniana 6
1.4.2.) Miejscowość: Wola
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-225
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.4.7.) Numer telefonu: 0322148301
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.pszczyna.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.pszczyna.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110488
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-07-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00102144/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
Wymagania w tym zakresie określone zostały w SWZ.
Po zmianie:
Wymagania w tym zakresie określone zostały w SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.16. RODO (ograniczenia stosowania) Przed zmianą:
Wymagania w tym zakresie określone zostały w SWZ.
Po zmianie:
Wymagania w tym zakresie określone zostały w SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Opatrunki specjalistyczne cz.1
Po zmianie:
Opatrunki specjalistyczne cz. 1
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-07-12 10:00
Po zmianie:
2021-07-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-07-12 11:00
Po zmianie:
2021-07-13 11:00
2021-07-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI WOLA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego im. Wandy Chotomskiej w Woli w 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli w 2025 roku
- ORGANIZOWANIE I ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W MIEJSCU ICH ZAMIESZKANIA.
więcej: przetargi WOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.