Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00055104/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego i kosiarki wysięgnikowej na potrzeby utrzymania urządzeń wodnych na terenie działania Gminnej Spółki Wodnej w Sośnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNA SPÓŁKA WODNA W SOŚNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000762721
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Sośno
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-412
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 608767074
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gsw_sosno@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gm-sosno.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e70c8cb9-48a0-4438-941b-2efabb0beb381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego i kosiarki wysięgnikowej na potrzeby utrzymania urządzeń wodnych na terenie działania Gminnej Spółki Wodnej w Sośnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e70c8cb9-48a0-4438-941b-2efabb0beb38
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00110533
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 - "Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00055104
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GSW.SOSNO.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ciągnik rolniczy o mocy znamionowej 100–110 KM.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Formularza oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 282000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kosiarka wysięgnikowa o zasięgu ramienia 5,3-6,5m współpracująca z ciągnikiem, wyposażona w odmularkę do rowów i głowicę koszącą.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do Formularza oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 133840,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "EUROMASZ" sp. j. Wioletta i Grzegorz Schienke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7671425776
7.3.3) Ulica: IV Dywizji Piechoty 10A
7.3.4) Miejscowość: Lipka
7.3.5) Kod pocztowy: 77-420
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EUROMASZ" SPÓŁKA JAWNA WIOLETTA I GRZEGORZ SCHIENKE
jakie przetargi wygrała firma
"EUROMASZ" SPÓŁKA JAWNA WIOLETTA I GRZEGORZ SCHIENKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145386,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145386,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTER-VAX SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621004712
7.3.3) Ulica: Dworcowa 29
7.3.4) Miejscowość: Żnin
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145386,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup dwóch fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz z osprzętem dla Zakładu Oczyszczania Miasta w Mysłowicach
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z dodatkowym osprzętem (tj. przedni ładowacz czołowy, przedni TUZ oraz pług odśnieżny) dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku.
- Dostawa ciągnika z osprzętem
- Zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem - WUKO do ciśnieniowego czyszczenia kanałów i sieci kanalizacyjnych
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z przyczepą, w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu"
- Zakup maszyn i urządzeń w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach na rzecz rozwoju systemu edukacji zawodowej w dziedzinie ogrodnictwa
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.