eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie usług promujących Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 na terenie województwa mazowieckiego.



Ogłoszenie z dnia 2021-07-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110566 z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług promujących Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 na terenie województwa mazowieckiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD STATYSTYCZNY W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331524

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Sierpnia 21

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-134

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 464 22 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniauswaw@stat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://stat.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-warszawie/zamowienia-publiczne/przetargi-i-zapytania-ofertowe/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


statystyka publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług promujących Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 na terenie województwa mazowieckiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21f465a2-c2c6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072600/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WAW-WA.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 293000 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wynajęcie powierzchni sceny zlokalizowanej w ciągu komunikacyjnym Bulwarów Wiślanych w Warszawie wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz powierzchni przy scenie do wystawienia 5 namiotów wystawowych. Wynajęta powierzchnia będzie wykorzystywana na czas prowadzenia działań informacyjno-promocyjnych w ramach Pikniku promującego Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań.
2. Udostępnienie pomieszczenia zlokalizowanego bezpośrednio w sąsiedztwie Bulwarów Wiślanych w Warszawie wraz z wyposażeniem na potrzeby zorganizowania 6 stanowisk spisowych.
3. Organizacja wystawy plenerowej w ciągu komunikacyjnym Bulwarów Wiślanych w Warszawie.
4. Promocja Pikniku w trakcie 7 dni poprzedzających wydarzenie.
5. Ekspozycje materiałów filmowych informujących o Pikniku i jego kontekście instytucjonalnym w co najmniej 6 lokalach gastronomicznych lokalizowanych na Bulwarach Wiślanych w Warszawie.
6. Ekspozycja reklamy promującej udział w Pikniku na wyświetlaczu wielkoformatowym zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie Bulwarów Wiślanych w Warszawie.
Szczegóły w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 106000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja wystaw plenerowych promujących Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań w Warszawie, Radomiu i Płocku. Szczegóły w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 49000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Reklama zewnętrzna na bilbordach i na tyłach autobusów w Radomiu i Płocku. Szczegóły w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 65000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Organizacja wydarzenia w formie Flash Mob w Warszawie. Przez pojęcie Flash Mob zamawiający rozumie sztuczny tłum ludzi gromadzących się niespodziewanie w miejscu publicznym w celu przeprowadzenia krótkotrwałego zdarzenia, ciekawego i zaskakującego dla przypadkowych świadków. Szczegóły w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wynajem powierzchni reklamowej w prasie drukowanej i jej wydaniach elektronicznych dystrybuowanych w co najmniej 10 powiatach. Szczegóły w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.5.5.) Wartość części: 41000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TARRAYA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792413660

7.3.3) Ulica: ul. Głogowska 108/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-263

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na tę część zamówienia nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94564,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94564,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94564,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANDY MEDIA PL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1010001131

7.3.3) Ulica: ul. Odolańska 6/8/24

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-560

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94564,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TARRAYA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792413660

7.3.3) Ulica: ul. Głogowska 108/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-263

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-07-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na tę część zamówienia nie złożono żadnej oferty.

2021-07-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.