Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00056472/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
- 2022/BZP 00056472/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-14 (po zmianach)
- 2022/BZP 00056951/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i nasadzenie kwiatów - zadanie I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA CIECHOCINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 19
1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 2818631
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@ciechocinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.ciechocinek.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i nasadzenie kwiatów - zadanie I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-294557e0-8d90-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110569
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004854/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa roślin – 1) kwiatów jednorocznych do obsadzeń rabat i dywanów kwiatowych 2) dostawa roślin dwuletnich do obsadzeń rabat kwiatowych i konserwacja tych nasadzeń” Zadanie I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056472/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1
Zakres nasadzeń wiosennych obejmujący następujące rabaty:
Partery Hellwiga
a) Wazony kwiatowe Aleja AK 27 m²
b) Rabata przed budynkiem EUROPA 96 m²
c) Rabaty przy pergoli 345 m²
d) Rabaty przy dywanie 352 m²
e) 2 rabaty przed fontanną 208 m²
f) 2 rabaty za fontanną 246 m²
g) 2 rabaty za ul. Raczyńskich 156 m²
h) Dywan kwiatowy 2 części 172 m²
i) 2 rabaty przy wejściu do Łazienek nr 1 12 m²
j) 2 rabaty wokół fontanny Windsor 565 m²
Park Sosnowy
Gazony 90 m²
Rabaty 63 m²
Teren zielony od fontanny „GRZYB” do ul. 3 Maja
a) Wazony ul. Kościuszki – Zdrojowa 70 m²
b) Kalendarz kwiatowy 27 m²
c) Rabata na skwerze przy Dyr. PUC S.A. 38 m²
d) Rabaty przy ul. 3 Maja 145 m²
e) Rabata przy pomniku Igantowskiego 4 m2
R a z e m powierzchnia rabat - 2616,00 m²
Wykonanie nasadzeń do 20 czerwca 2022 roku z przedłożeniem koncepcji nasadzeń rabat kwiatami jednorocznymi do dnia 30 kwietnia 2022 roku.
Uzupełnienie trawnika przy nowo posadzonych krzewach na terenie dywanu kwiatowego
Wymiana uszkodzonych palików wokół kalendarza kwiatowego.
Utrzymanie i pielęgnacja rabat kwiatowych obsadzonych bylinami i różami w miejscach
Rabata za pomnikiem Traugutta - różanka 370 m²
Rondo ulica Zdrojowa 90 m2
Szczegółowy zakres czynności objętych zamówieniem:
1) Użyźnianie podłoża.
2) Obsadzanie rabat materiałem własnym w I gatunku kwiatów. Rabaty takie jak: dywan, kalendarz - obsadzenie z użyciem roślin w I gatunku o małej intensywności wzrostu i krzewienia się z wymogiem ilości kwiatów na 1m2 od 50 do 100 sztuk przy użyciu wyłącznie następujących gatunków roślin: ageratum tylko po obwodzie przy trawniku, coleus w kolorach, echeveria – w kolorach, iresine, achyranthes, alternanthera – dwa rodzaje – czerwona, zielona, selaginella, sedum, begonia semperflorens (w niewielkiej ilości)
3) Obsadzenia pozostałych rabat w I gatunku roślin w formie kompozycji dywanowych przyjmując zagęszczenie roślin - 35 sztuk na 1m2 z użyciem min. pelargonii rabatowej i begonii bulwiastej, gazanii.
4) Obsadzenie rabat w parku Sosnowym o pow. 153 m2
5) Obsadzenie rabat objętych przetargiem dla zadania I w I gatunku kwiatów następującymi gatunkami i w następujących wymaganych ilościach:
- pelargonium ( pelargonia rabatowa ) – minimalna ilość 14 tys. sztuk,
- tuberhybrida ( begonia bulwiasta ) - minimalna ilość 19 tys. sztuk,
- sedum letnie - minimalna ilość – 3 tys. sztuk,
- pelargonia zwisająca – minimalna ilość - 1 tysiąc sztuk,
- begonia dragon - minimalna ilość 500 szt,
- begonia semperflores– minimalna ilość 25 tys. sztuk,
- ageratum (żeniszek ) – minimalna ilość 8 tys. sztuk,
- salvia splendens ( szałwia błyszcząca ) - minimalna ilość 8 tys. sztuk,
- dalia figaro – minimalna ilość 8 tys. sztuk,
- mrozy – minimalna ilość 8 tys sztuk,
- echeveria- minimalna ilość 7,5 tys. sztuk,
- achyranthes- minimalna ilość 8 tys. sztuk,
- alternanthera – minimalna ilość 8 tys. sztuk,
- iresine - minimalna ilość 8 tys. sztuk,
- chlorofytum (zielistek) - minimalna ilość 8 tys. sztuk,
- tagetes ( turek ) – ilość około 8 tys. sztuk -maksymalna ilość
- trawy ozdobne w odmianach i kolorach – maksymalna ilość 450 sztuk,
- prantus minimalna ilość 600 sztuk,
- pomea minimalna ilość 300 sztuk,
- surfinia mix - minimalna ilość 500 sztuk,
- petunia mix - minimalna ilość 5tys. Sztuk,
- pilea - minimalna ilość 4 tys. sztuk,
- heliotrop - minimalna ilość 3 tys. sztuk,
dla zadania I nie mniej niż 155850 sztuk kwiatów
6) Utrzymywanie i pielęgnacja rabat obsadzonych bylinami i różami.
7) Naprawa przy użyciu własnych materiałów obrzeży rabat.
Wymiana uszkodzonych palików wokół kalendarza kwiatowego.
Uzupełnienie trawnika przy nowo posadzonych krzewach na terenie dywanu kwiatowego
8) Uzupełnienie ziemi w rabatach: dywan kwiatowy, nowa rabata na zieleńcu za Teatrem Letnim.
9) Dostawca we własnym zakresie i na własny koszt uzupełniał będzie ubytki w nasadzeniach do 10 % ogólnych nasadzeń.
10) Koszty zakupu wody dla potrzeb podlewania rabat ponosi Zamawiający.
5.2 Wyszczególnienie prac pielęgnacyjnych wykonanych nasadzeń:
1) Odchwaszczanie, podlewanie, zasilanie rabat kwiatowych zwalczanie chorób i szkodników przez cały okres wegetacji.
2) Uprzątanie roślin po zakończonej wegetacji nie wcześniej niż po 15 października
3) Usunięcie odpadów i nieczystości zebranych przy oczyszczaniu rabat i kwietników.
4) Wykonywanie codziennej aktualizacji daty na kalendarzu kwiatowym z użyciem materiału roślinnego.
5) Pielęgnacja istniejących rabat z nasadzeniem róż i bylin polegająca na bieżącej konserwacji i zwalczaniu chorób i szkodników nawożeniu oraz zabezpieczaniu roślin na okresy zimowe.
6) Utrzymywanie w stałej sprawności system nawadniania roślin znajdujących się na rabatach kwiatowych, dywanach oraz opróżniania rur systemu nawadniania z wody na okres zimowy.
5.3 Zakres nasadzeń jesiennych obejmuje następujące gazony i rabaty:
a) rabaty wokół fontanny Windsor pow. 565 m2 x 19 szt kwiatów na 1m2 - 10735 szt.
b) gazony w Parku Sosnowym pow.19 m2 x 15 szt. kwiatów na 1m2 - 285 szt
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje:
- użyźnienie podłoża,
- obsadzenie rabat materiałem własnym w I wyborze /bratki/,
- odchwaszczanie, podlewanie, zasilanie roślin,
- usuwanie nieczystości pochodzących z oczyszczania rabat i kwiatów
Termin wykonania nasadzeń 15.10.2022 r. do 02.11.2022 r.
O terminie odbioru zakończenia nasadzeń i miejscu Wykonawca powiadamia Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem. Potwierdzenie wykonania poszczególnych etapów umowy nastąpi w formie protokołu podpisanego przez strony.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za utrzymanie nasadzeń do 31.12.2022 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 579500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 579500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Ogrodnicze Ryszard Kacprzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911335468
7.3.3) Ulica: Bema 52
7.3.4) Miejscowość: Ciechocinek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-720
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO OGRODNICZE - RYSZARD KACPRZAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO OGRODNICZE - RYSZARD KACPRZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 579500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-04-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Ciechocinku.
- prowadzenie Ośrodka Dydaktyczno-Badawczego
- Budowa szybu windowego wraz z windą w budynku B Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA ,,ORION" w Ciechocinku
więcej: przetargi w Ciechocinku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.