Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00058631/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110596 z dnia 2021-07-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dostrzegalni przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Goleniów w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Goleniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: +48914182459
1.5.8.) Numer faksu: +48914182919
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goleniow@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goleniow.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/goleniow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dostrzegalni przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Goleniów w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c38e044-b864-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110596
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu – zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Nr identyfikacyjny projektu: POIS.02.01.00-00-0007/162.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058631/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Budowa dostrzegalni przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Goleniów w formule zaprojektuj i wybuduj. W ramach zamówienia przyszły Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym będącym załącznikiem nr 1 do SWZ. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1)Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania polegającego na
za projektowaniu dostrzegalni przeciwpożarowej, wykonaniu projektu rozbiórki, rozbiórka istniejącej wieży i budowa dostrzegalni przeciwpożarowej przy Nadleśnictwie Goleniów wraz z niezbędną infrastrukturą oraz zagospodarowaniem terenu. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części.
2) Zadanie realizowane jest w systemie zaprojektuj i wybuduj - w zakres
zadania wchodzi również rozbiórka obecnie istniejącej wieży nr inw. 291/237).3) Lokalizacja realizacji przedmiotu zamówienia:• Rozbiórka w ramach przedsięwzięcia istniejącej wieży stalowej (maszt rurowy) nr inw. 291/237 o wysokości 32 m n.p.t posadowionej na działce nr 189/2 obręb geodezyjny 9 miasta Goleniów wraz z odciągami i fundamentami pod maszt 3 szt., które znajdują się na działce nr 189/2 obręb geodezyjny 9 miasta Goleniów (1 odciąg) i 2 szt. na dz. nr 130/19 obręb geodezyjny 9 miasta Goleniów. Nowo projektowany obiekt dostrzegalni przeciwpożarowej ze strunobetonu (bez odciągów) o wysokości do 49 m n.p.t. działka 189/2 obręb geodezyjny nr 9 miasta Goleniów (z zastrzeżeniem, iż łączna wysokość dostrzegalni z zamontowanym osprzętem tj. kamerą, antenami oraz instalacją odgromową nie może przekroczyć 49 m n.p.t.) wybudowana zostanie w miejscu rozebranej wieży stalowej. Przy wieży
na działce nr 130/19 obręb 9 miasta Goleniów zamontowana jest wciągarka linowa nr inw 620/490 na fundamencie betonowym przeznaczona do rozbiórki.4) Ogólny opis przedmiotu zamówienia oraz etapy jego realizacji:• Opracowanie projektu rozbiórki istniejącej wieży stalowej oraz budowy nowego obiektu dostrzegalni przeciwpożarowej wraz z niezbędną infrastrukturą,
zagospodarowaniem terenu i z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień, decyzji pozwalających na realizacje robót budowlanych,• Rozbiórka istniejącej wieży stalowej (maszt rurowy) o wysokości 32 m n.p.t wraz z odciągami i fundamentami pod maszt w ilości 3 szt. oraz ogrodzeniem z siatki i furtką. Materiały stalowe należy pociąć i przewieść do PHU Skup Złomu i
Surowców Wtórnych - Marcin Baca, ul. I Brygady Legionów 12, 72-100 Goleniów, a kwit złomowy wystawiony na Zamawiającego niezwłocznie dostarczyć do siedziby Nadleśnictwa Goleniów. Wartość zezłomowanej wieży stalowej stanowi przychód Zamawiającego z likwidacji środka trwałego o nr inw. 291/237 wieży ppoż. telewizyjna Goleniów. Pozostałe materiały rozbiórkowe należy zutylizować na koszt Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami,•
Budowa dostrzegalni przeciwpożarowej ze strunobetonu (przekrój kołowy, zbieżny, elementy prefabrykowane montowane na miejscu, Zamawiający nie dopuszcza zastosowania odciągów linowych) o wysokość do 49 m n.p.t. z zastrzeżeniem, iż łączna wysokość dostrzegalni z zamontowanym osprzętem tj. kamerą, antenami oraz instalacja odgromową nie może przekroczyć 49 m n.p.t.,• Wykonanie przyłącza energetycznego do masztu,• Wykonanie instalacji energetycznej na maszcie,• Wykonanie instalacji teletechnicznej (instalacja masztu połączona z Punktem Obserwacyjnym),• Wykonanie instalacji odgromowej i przepięciowej,•Wykonanie systemu sygnalizacji włamania,• Wykonanie oświetlenia przeszkodowego.5) Zakres prac do wykonania w zadaniu, szczegółowo określono w Programie Funkcjonalno-Użytkowym
stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ („PFU”). Zamawiający informuje, że zakres prac został podzielony na następujące etapy tj.:Etap I – opracowanie dokumentacji projektowej na rozbiórkę istniejącej wieży stalowej nr inw. 291/237 z istniejącą infrastrukturą i budowę nowego obiektu dostrzegalni przeciwpożarowej z niezbędną infrastrukturą wraz z uzyskaniem wymaganych
prawem prawomocnych decyzji administracyjnych (pozwolenia na rozbiórkę i budowę).Etap II – wykonanie robót budowlanych rozbiórkowych istniejącej wieży stalowej nr inw. 291/237 wraz z
odciągami i fundamentami, wciągarki linowej nr inw. 620/490, ogrodzeniem z siatki i furtką wraz z wywozem i utylizacją materiałów uzyskanych z rozbiórki zgodnie z zapisami SWZ i PFU.Etap III – wykonanie robót budowlanych, budowy dostrzegalni z niezbędną infrastrukturą wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia robót budowlanych bez
sprzeciwu organu zgodnie z wytycznymi zawartymi w ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. 6) Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych
na miejscu u Zamawiającego. 7) Realizacja przedmiotu zamówienia będzie zlokalizowana w Goleniowie (72-100) przy ul. Parkowej 1 województwo zachodniopomorskie. Szczegółowe
położenie wieży przeznaczonej do rozbiórki oraz budowy nowej dostrzegalni określa PFU (załącznik nr 1 do SWZ). Zamawiający działając zgodnie z art. 95 ust. 1 PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie
realizacji zamówienia: roboty ogólnobudowlane roboty przy zagospodarowaniu terenu; czynności operatorów maszyn i sprzętów budowlanych; roboty ziemnych; roboty fundamentowe;
roboty brukarskie; roboty rozbiórkowe; roboty elektryczne i teletechniczne; roboty montażowe.Sposób weryfikacji zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym
załącznik nr 4 do SWZ.Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca bezzwłocznie ma obowiązek informowania Zamawiającego o szczególnych, prawdopodobnych, nie tylko o aktualnych ale i o przyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą niesprzyjająco wpłynąć na realizację umowy lub ją opóźnić. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy.Wykonawca udzieli na: przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres:1) Na wykonane roboty budowlane minimum 60 miesięcy licząc od
dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy wskazanego w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy lub więcej – w przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny ofert tj. „Wydłużenie minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady” (patrz rozdział 16 SWZ). 2) Na wykonaną dokumentację projektową 36 miesięcy licząc od dnia odbioru przez Zamawiającego.Wykonawca przed składowaniem lub wbudowaniem (jeżeli Wykonawca nie będzie ich składował) w obiekt określonego materiału lub urządzenia uzyska akceptację Inspektora nadzoru, co do ich zgodności z dokumentacją projektową oraz przyjętym standardem użytkowym.W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia:a) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy,b) zapewnienie zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż.,c) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność,d) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy,e) prawidłowego prowadzenia
dokumentacji budowy,f) wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zalecaniami inspektora nadzoru Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi SWZ.g) Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie z korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy
wykonywaniu przedmiotu zamówienia.h) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacji projektowej i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w
ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz. 215 ze zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy.Unormowania prawne , których zobowiązany będzie w szczególności przestrzegać Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zostały podane w pkt. 3.3. SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45232330-4 - Wznoszenie masztów antenowych
45262210-6 - Fundamentowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538999,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538999,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBMT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272879109
7.3.3) Ulica: Banderii 4/191
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-164
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538999,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Wdrożenie systemu zabezpieczenia danych, kopii bezpieczeństwa i zasilania awaryjnego
- Dostawa wyrobów drobiowych na potrzeby Zakładu Karnego w Goleniowie
- Dostawa wyrobów wędliniarskich i wyrobów mięsnych na potrzeby Zakładu Karnego w Goleniowie
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeniesienie 4 tuneli foliowych należących do Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach.
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.