Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00060871/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-17
- 2022/BZP 00186723/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-31
- 2022/BZP 00186804/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży i obuwia na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2022 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI OŚRODEK SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000589228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 29
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-221
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sportgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sportgdansk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.sportgdansk.pl/publiczne-powyzej/nowe-postepowania/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży i obuwia na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2022 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a71fcf21-84fb-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001370/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa odzieży i obuwia dla Gdańskiego Ośrodka Sportu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060871/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1/272/2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 177276,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa koszulek w łącznej ilości 730 szt., zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia tej części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki
4.5.5.) Wartość części: 15220,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 171 szt. kurtek, 171 bluz z kapturem, 158 szt. czapka z daszkiem, 175 sztuk czapka zimowa, 189 szt. spodenki męskie, 159 szt. spodnie długie - zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia tej części zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 18223200-0 - Kurtki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18233000-1 - Szorty
18234000-8 - Spodnie
18443300-9 - Nakrycia głowy
18443330-8 - Kaptury
4.5.5.) Wartość części: 42805,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 150 szt. par butów plażowych, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla tej części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 3416,12 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 200 szt. koszulek polo, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla tej części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 18333000-2 - Koszulki polo
4.5.5.) Wartość części: 8654 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 270 szt. koszulki T-shirt, 134 szt. koszulki polo, 4 szt. kurtki - zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla tej części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18223200-0 - Kurtki
18333000-2 - Koszulki polo
4.5.5.) Wartość części: 12866,69 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1.800 szt. koszulek bawełnianych męskich, 1.200 szt. koszulek bawełnianych damskich - zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla tej części zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 18331000-8 - Koszulki
4.5.5.) Wartość części: 46500 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa łącznie 24 pozycje asortymentowe, łączna ilości wszystkich pozycji asortymentowych 1.420 szt. - zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia dla tej części zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 18223200-0 - Kurtki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18114000-1 - Kombinezony
18141000-9 - Rękawice robocze
18224000-5 - Odzież z wyrobów włókienniczych powlekanych lub impregnowanych
18234000-8 - Spodnie
18331000-8 - Koszulki
18443300-9 - Nakrycia głowy
18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 47813,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15482,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18505,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15482,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Market Elit Tomasz Augustyniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272533747
7.3.3) Ulica: Rolnicza 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-552
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARKET ELIT Tomasz Augustyniak
jakie przetargi wygrała firma
MARKET ELIT Tomasz Augustyniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15482,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58541,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58541,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58541,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Market Elit Tomasz Augustyniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272533747
7.3.3) Ulica: Rolnicza 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-552
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARKET ELIT Tomasz Augustyniak
jakie przetargi wygrała firma
MARKET ELIT Tomasz Augustyniak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58541,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-13Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4944,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7199,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4944,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dobrowolski Kęsicki "DK BHP " Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393178330
7.3.3) Ulica: Słoneczna 16F
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOBROWOLSKI KĘSICKI "DK BHP" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DOBROWOLSKI KĘSICKI "DK BHP" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4944,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-13Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7847,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12988,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7847,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wenta Print Arkadiusz Wróblewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842169794
7.3.3) Ulica: Barniewicka 123
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WENTA-PRINT ARKADIUSZ WRÓBLEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
WENTA-PRINT ARKADIUSZ WRÓBLEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7847,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12989,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12989,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12989,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wenta Print Arkadiusz Wróblewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842169794
7.3.3) Ulica: Barniewicka 123
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WENTA-PRINT ARKADIUSZ WRÓBLEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
WENTA-PRINT ARKADIUSZ WRÓBLEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12989,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-01Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49888,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57010,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49888,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wenta Print Arkadiusz Wróblewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842169794
7.3.3) Ulica: Barniewicka 123
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WENTA-PRINT ARKADIUSZ WRÓBLEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
WENTA-PRINT ARKADIUSZ WRÓBLEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49888,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57390,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58142,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57390,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BHP-ex Bartosz Draheim
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842420166
7.3.3) Ulica: Olsztyńska 2
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-395
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57390,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa 36 zestawów multiplex do analizy biomarkerów
- Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego typu "pickup" z napędem terenowym.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj, polegających na remoncie węzłów sanitarnych w Domu Studenckim nr 3 GUMed
- Realizacja usług medycznych dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych garnizonu pomorskiego z zakresu medycyny pracy dla KMP Słupsk
- Sukcesywne usługi załadunku, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych, weterynaryjnych, biologicznych oraz produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kat. 1
- Aranżacja, montaż, demontaż i obsługa strefy wystawienniczej "Szlaki Nadziei. Odyseja Wolności"
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.