Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00076718/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Maków Podhalański.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maków Podhalański
1.3.) Oddział zamawiającego: JST
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna
1.5.2.) Miejscowość: Maków
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-220
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 338749700
1.5.8.) Numer faksu: 338749751
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@makow-podhalanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://makow-podhalanski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Maków Podhalański.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f719ab56-9d7d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032883/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta Maków Podhalański
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076718/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.05.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 95000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miasta Maków Podhalański.
Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie procedury planistycznej polegającej na:
a) opracowaniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych;
b) aktualizacji opracowania ekofizjograficznego;
c) przygotowaniu i opracowaniu stosownej dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do uchwalenia zmiany planu,
d) przygotowaniu projektów stosownych dokumentów, wynikających z procedury planistycznej, o których mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym projektów uchwał Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim oraz plików GML do MPZP dla obszaru objętego zmianą.
e) uzyskiwaniu wszelkich wymaganych przepisami uzgodnień i opinii odnośnie projektu zmian planu
f) wprowadzenie do projektu zmiany planu zmian wynikających z: uzyskanych uzgodnień, opinii i uwag, o których mowa w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
g) rozpatrzeniu uwag złożonych na wyłożeniu projektu zmiany planu do publicznego wglądu i skorygowanie projektu w związku z rozstrzygnięciem burmistrza w sprawie rozpatrzenia uwag;
h) sporządzeniu dokumentacji prac planistycznych, o której mowa w § 12 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
i) reprezentowaniu Zamawiającego na sesjach Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim i na posiedzeniach komisji Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim oraz innych podmiotów uczestniczących w procedurze planistycznej, a także w trakcie wyłożenia projektu zmiany planu do publicznego wglądu, w tym udział w dyskusji publicznej i sporządzenie z niej protokołu.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami:
a. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. 2020 poz. 293 z późn. zm.)
b. rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587)
c. innymi odrębnych przepisów
Zamówienie obejmuje również:
a. obsługę administracyjną, rozumianą jako wykonywanie przez Wykonawcę czynności określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
b. analizę wniosków do zmiany planu;
c. uczestniczenie w czynnościach proceduralnych, w tym:
uczestniczenie w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmiany planu;
udział na posiedzeniach Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim;
d. załączniki graficzne przedmiotu zamówienia należy wykonać w skali 1:2000 w formie papierowej i elektronicznej;
e. Wykonawca zadania winien przekazać Zamawiającemu opracowanie końcowe w następującym zakresie oraz formie:
załączniki graficzne – 3 egzemplarze
ustalenia tekstowe – 3 egzemplarze
prognoza oddziaływania na środowisko – 1 egzemplarz;
materiały formalno-prawne – 1 egzemplarz;
treść uchwały wraz z wszystkimi załącznikami w wersji papierowej 3 egzemplarze i cyfrowej – 3 komplety (płyty CD/DVD) zawierające: tekst w plikach rozszerzeniu *.doc i *.pdf , *.xml;
opracowanie plików GML do MPZP dla obszaru objętego zmianą,
część graficzna w formatach przekazanych materiałów wejściowych, w tym: wektorowej, współpracującej z programem EWMAPA w wersji nie niższej niż 11 pdf, oraz rastrowej: w plikach o rozszerzeniu .jpg i .tiff
2. Istotne warunki zamówienia:
Zlecenie należy wykonać w 5 fazach uwzględniających poszczególne etapy przygotowania projektu zmiany planu, w tym:.
FAZA I obejmująca :
1. czynności wstępne (zebranie i analiza kompletności materiałów wyjściowych pod względem merytorycznym i formalno-prawnym);
2. inwentaryzacja urbanistyczna;
3. analiza materiałów wyjściowych;
4. czynności formalno-prawne związane z ogłoszeniem o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu - rozpatrzenie wniosków;
FAZA II obejmująca:
1. sporządzenie projektu zmiany planu (część tekstowa i graficzna);
2. sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko;
3. opiniowanie i uzgadnianie projektu zmiany planu z właściwymi organami;
4. wprowadzenie korekt
FAZA III obejmująca:
1. rozpoczęcie wyłożenia projektu do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko;
2. rozpatrzenie uwag złożonych w trakcie wyłożenia projektu zmiany planu do publicznego wglądu;
3. przekazanie Burmistrzowi projektu rozpatrzenia uwag złożonych do projektu zmiany planu w trakcie wyłożenia do publicznego wglądu;
4. wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu w wyniku rozpatrzenia uwag.
FAZA IV obejmująca:
1. przygotowanie elaboratu zmiany planu w celu jego uchwalenia na sesji Rady Miejskiej.
2. przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej
3. opracowanie plików GML do MPZP dla obszaru objętego zmianą
FAZA V obejmująca:
1. sprawdzenie i zatwierdzenie przez Wojewodę dokumentacji formalno-prawnej.
Gwarancja wykonania:
1. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace;
2. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od momentu podpisania protokołu przyjęcia całości prac objętych zamówieniem, w tym dostarczenia opracowania w postaci papierowej i cyfrowej;
3. Termin realizacji poprawek gwarancyjnych: 2 tygodnie od zgłoszenia przez Zamawiającego;
4. Zamawiający traktuje wersję papierową jako nadrzędną;
5. W czasie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się usunąć wszelkie wykazane przez Zama¬wiającego niezgodności lub rozbieżności nie wykryte w trakcie odbioru przedmiotu umowy, obejmu¬jące w szczególności różnice pomiędzy zapisami w tekście zmiany studium a jego postacią graficzną;
6. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat za prace realizowane w ramach gwarancji (łącznie z kosztami dojazdu, delegacji, noclegów itp);
7. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej, a wynikające z procedur określonych w Ustawie o planowaniu przestrzennym oraz przepisach szczegółowych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej należy traktować jako oczywiste.
Wynagrodzenie za poszczególne FAZY zadania:
Za fazę I i II - 30% ceny ofertowej
Za fazę III - 30 % ceny ofertowej
Po wykonaniu fazy IV - 20% ceny ofertowej
Po wykonaniu fazy V - 20 % ceny ofertowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299382,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAMKAR Damian Maleszak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572793565
7.3.3) Ulica: Wyrowce 30
7.3.4) Miejscowość: Ćmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 26-085
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI MAKÓW
więcej: przetargi MAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Trąbki Wielkie
- Opracowanie planu ogólnego miasta Kościerzyna
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Słupia Konecka
- Opracowanie planu ogólnego Miasta Węgrowa
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.