eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaModernizacja pracowni komputerowej Zakładu Informatyki



Ogłoszenie z dnia 2023-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja pracowni komputerowej Zakładu Informatyki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Bialska Nauk Stosowanych im. Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030310705

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sidorska 95/97

1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.olczuk@akademiabialska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.akademiabialska.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pracowni komputerowej Zakładu Informatyki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90a92ade-b412-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90a92ade-b412-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90a92ade-b412-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i
udzielanie odpowiedzi, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu:
1.1. Platformy e-Zamówienia za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce "Formularze" ("Formularze do
komunikacji"),
lub
1.2. poczty elektronicznej pod adresem r.olczuk@akademiabialska.pl.
2. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont, zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, wymagania
techniczne i organizacyjne określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin. Szczegółowe informacje / instrukcje można uzyskać pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl w zakładce "Centrum Pomocy".
Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zawarto w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wymogi dotyczące RODO zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wymogi dotyczące RODO zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.272.183.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja pracowni komputerowej Zakładu Informatyki, szczegółowo opisane w Dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik 6 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
1.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
1.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa. Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
1.4. Zdolność techniczna lub zawodowa.
1.4.1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, polegającym na wykonaniu (zakończeniu i odebraniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:
1.4.1.1. trzech robót budowlanych obejmujących zakresem wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każda robota budowalna;
1.4.1.2. trzech usług polegających na realizacji systemów klimatyzacji i wentylacji o wartości minimum 20 000,00 zł brutto.
1.4.2. Wykonawca będzie dysponował zespołem w skład którego będą wchodzić minimum:
1.4.2.1. osoba legitymująca się wykształceniem wyższym posiadająca uprawnienia w zakresie konfiguracji posiadanych przez Zamawiającego urządzeń firmy CISCO na poziomie zaawansowanych umiejętności inżynierskich z obszaru technologii routing&switching poświadczonych ważnym certyfikatem producentów tych urządzeń (nie niższy certyfikat niż CCIE R&S);
1.4.2.2. osoba posiadająca uprawnienia SEP powyżej 1 KV w kategorii E albo odpowiadające im ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń instalacji i sieci elektrycznych;
1.4.2.3. osoba posiadająca uprawnienia SEP powyżej 1 KV w kategorii D albo odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych;
1.4.2.4. osoba posiadająca uprawnienia Certyfikowanego Instalatora Sieci Strukturalnych;
1.4.2.5. osoba pełniąca funkcję kierownika budowy / robót w branży budowlanej - posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodne z przepisami ustawy z 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm.), legitymujący się co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym nabytym podczas pełnienia funkcji kierownika budowy;
1.4.3. Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień, o których mowa w pkt. 1.4.2.1.- 1.4.2.4. przez jedną lub dwie osoby pod warunkiem, że zostaną odpowiednio wskazane do pełnienia funkcji zgodnie z zakresem odpowiadającym ich uprawnieniom.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę składają się:
1. formularz oferty, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ;
2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
oraz
4. o ile nie wynika to ze złożonych dokumentów do oferty lub z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.) do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy.
5. gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, w części dotyczącej
podmiotów trzecich.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii należy załączyć do oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi możliwość udzielenia pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. 2022 r. poz. 1799), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika.
3. Przepisy i wymagania dotyczące niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu stosuje się odpowiednio do każdego Wykonawcy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczące każdego z tych Wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnika.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację niniejszego zamówienia zobowiązani będą do zawarcia między sobą umowy cywilno-prawnej. Umowa musi być zawarta na czas trwania umowy. Niezwłocznie, po zawiadomieniu o wyborze oferty, jednakże nie później niż 3 dni od wysłania ww. zawiadomienia przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą przedstawić Zamawiającemu umowę, opisującą przyjętą formę prawną oraz określającą zakres obowiązków każdego z Wykonawców przy realizacji umowy, w oryginale.
6. Umowa, o której mowa wyżej musi być podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. W umowie tej Wykonawcy wyznaczą spośród siebie Pełnomocnika upoważnionego do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę. Pełnomocnik upoważniony będzie także do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie realizujących umowę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarto w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej podpisanej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej w jednym z ww. formatów opatrzonego podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Szczegółowe informacje na temat przygotowania składania ofert zostały określone w SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-13 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga od każdego Wykonawcy odbycia w obiekcie Zamawiającego wizji lokalnej tj. dokonania dokładnych oględzin miejsca, w którym będą wykonywane prace; ciągów komunikacyjnych którymi będą transportowane materiały budowalne i wynoszone elementy z demontażu oraz gruz; miejsc postojowych aut dostawczych itp.
2. W trakcie wizji lokalnej Wykonawca dokona oględzin pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych oraz terenu przed budynkiem celem zapoznania się ze stanem faktycznym, powzięcia wszystkich niezbędnych informacji dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, umożlwiającego wypełni zapoznanie się z miejscem wykonywania prac i uwzględnienia w cenie oferty wszystkich niezbędnych działań jakie będzie Wykonawca zobowiązany wykonać m.in. w celu zabezpieczenia miejsca wykonywania praca przez dostępem osób trzecich, transportu i składowaniem materiałów budowlanych itp.
3. W trakcie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielać odpowiedzi na pytania dotyczące postępowania, w szczególności dotyczące opisu przedmiotu zamówienia.
4. Potwierdzeniem wykonania wizji lokalnej będzie spisany przez Wykonawcę i Zamawiającego protokół z wizji lokalnej, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 03.03.2023 r. godz. 10:00. Miejsce spotkania sala nr 238 w budynku przy ul. Sidorskiej 95/97 w Białej Podlaskiej. Osoba do kontaktu mgr Rafał Olczuk, tel. 83 344 99 86.
6. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia odbycia wizji lokalnej przez przedstawiciela Zamawiającego – oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
7. W sytuacji złożenia przez Wykonawcę ofertę bez odbycia uprzednio wizji lokalnej Zamawiający będzie zobligowany do jej odrzucenia zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.