Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00101778/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-29
- 2022/BZP 00204992/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-10
- 2022/BZP 00178748/01 - Wynik z dnia 2022-05-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Okresowa konserwacja sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krotoszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE
1.2.) Oddział zamawiającego: SPZOZ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310226
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Młyńska, 2
1.4.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: donata.lopaczyk@spzoz-krotoszyn.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110865
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00101778/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
a). Dokumenty potwierdzające odbycie szkolenia ze znajomości zastosowania norm bezpieczeństwa elektrycznego PN EN 62363.
b). Certyfikaty urządzeń kontrolno-pomiarowych wymaganych do wykonania przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi normy PN EN 62363 i PN EN 60601.
c). Dokumenty potwierdzające odbycie szkolenia przeprowadzonego przez producenta lub upoważnioną instytucję z obsługi serwisowej sprzętu dla pakietów nr 7 i 8
Po zmianie:
a) Dokumenty potwierdzające odbycie szkolenia ze znajomości zastosowania norm bezpieczeństwa elektrycznego PN EN 62353.
b) Certyfikaty urządzeń kontrolno-pomiarowych wymaganych do wykonania przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi normy PN EN 62353 i PN EN 60601.
c) Dokumenty potwierdzające odbycie szkolenia przeprowadzonego przez producenta lub upoważnioną instytucję z obsługi serwisowej sprzętu dla pakietów nr 7, 8, 10, 38, 49.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
a). Dokumenty potwierdzające odbycie szkolenia ze znajomości zastosowania norm bezpieczeństwa elektrycznego PN EN 62363.
b). Certyfikaty urządzeń kontrolno-pomiarowych wymaganych do wykonania przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi normy PN EN 62363 i PN EN 60601.
c). Dokumenty potwierdzające odbycie szkolenia przeprowadzonego przez producenta lub upoważnioną instytucję z obsługi serwisowej sprzętu dla pakietów nr 7 i 8
Po zmianie:
a) Dokumenty potwierdzające odbycie szkolenia ze znajomości zastosowania norm bezpieczeństwa elektrycznego PN EN 62353.
b) Certyfikaty urządzeń kontrolno-pomiarowych wymaganych do wykonania przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi normy PN EN 62353 i PN EN 60601.
c) Dokumenty potwierdzające odbycie szkolenia przeprowadzonego przez producenta lub upoważnioną instytucję z obsługi serwisowej sprzętu dla pakietów nr 7, 8, 10, 38, 49.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Oferta winna zawierać:
a) formularz ofertowy, według wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SWZ,
b) formularz cenowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ
c) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
d).Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
e). Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu składa każdy z Wykonawców.;
j). Przedmiotowe środki dowodowe:
a). Dokumenty potwierdzające odbycie szkolenia ze znajomości zastosowania norm bezpieczeństwa elektrycznego PN EN 62363.
b). Certyfikaty urządzeń kontrolno-pomiarowych wymaganych do wykonania przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi normy PN EN 62363 i PN EN 60601.
c). Dokumenty potwierdzające odbycie szkolenia przeprowadzonego przez producenta lub upoważnioną instytucję z obsługi serwisowej sprzętu dla pakietów nr 7 i 8
Uwaga!
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
• dokumenty potwierdzające ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej o wartości podpisywanej umowy.
• oświadczenie zawierające imienne wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wraz z wykazem osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia – zgodnie z zapisami rozdziału SWZ: Wymagania stawiane wykonawcy pkt 4.
Po zmianie:
Oferta winna zawierać:
a) formularz ofertowy, według wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SWZ,
b) formularz cenowy według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ
c) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
d).Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
e). Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu składa każdy z Wykonawców.;
j). Przedmiotowe środki dowodowe:
a) Dokumenty potwierdzające odbycie szkolenia ze znajomości zastosowania norm bezpieczeństwa elektrycznego PN EN 62353.
b) Certyfikaty urządzeń kontrolno-pomiarowych wymaganych do wykonania przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi normy PN EN 62353 i PN EN 60601.
c) Dokumenty potwierdzające odbycie szkolenia przeprowadzonego przez producenta lub upoważnioną instytucję z obsługi serwisowej sprzętu dla pakietów nr 7, 8, 10, 38, 49.
Uwaga!
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć:
• dokumenty potwierdzające ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej o wartości podpisywanej umowy.
• oświadczenie zawierające imienne wskazanie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wraz z wykazem osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia – zgodnie z zapisami rozdziału SWZ: Wymagania stawiane wykonawcy pkt 4.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-04-07 09:00
Po zmianie:
2022-04-08 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-04-07 09:30
Po zmianie:
2022-04-08 09:30
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa paliw w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Krotoszynie Sp. z o.o.
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2025 roku
- Usługę cateringu - przygotowanie i dostawę gotowych posiłków do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie w okresie od stycznia do grudnia 2025 roku.
- Zimowe utrzymanie ulic, dróg oraz parkingów gminnych na terenie miasta Krotoszyn w sezonie zimowym 2024/2025
- Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania budynku wielofunkcyjnego położonego przy ulicy Młyńskiej 2d w Krotoszynie na użytkowy i biurowy - Warsztaty Terapii Zajęciowej oraz na cele mieszkalne
więcej: przetargi w Krotoszynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.