Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00072525/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110868 z dnia 2021-07-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1100F w m. Mielno –
etap I od km 16+000 do km 18+400”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żarski
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomosciami
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970777803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 5
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684790600
1.5.8.) Numer faksu: 684790601
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatzarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiatzary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzary/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 1100F w m. Mielno –etap I od km 16+000 do km 18+400”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ff07f99-c384-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003706/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi powiatowej nr 1100F w m. Mielno od km 16+000 do km 18+400.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072525/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIGN.272.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 447270692 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie polega na przebudowie istniejącej jezdni o zmiennej szerokości od 3,5m - 4,5 m do 5,0m na całej długości drogi. Nawierzchnia jezdni składać się będzie z warstwy ścieralnej betonu asfaltowego AC11S o grubości 4cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AD16W o grubości 6 cm, podbudowie z betonu asfaltowego AC 22P o grubości 8 cm, podbudowie pomocniczej
z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości 20 cm, warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa - gr. 10 cm. Wymienione zostaną przepusty pod drogą oraz przepusty pod zjazdami. Zaprojektowano chodniki z kostki betonowej szarej ( o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej) w okolicach przystanku autobusowego oraz zjazdy do posesji z kostki betonowej czerwonej (o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej i pomocniczej podbudowie z kruszywa łamanego). W miejscach zjazdów zastosowany zostanie krawężnik betonowy prosty o wymiarach 15x30x100 cm, chodniki oraz zjazdy od strony zieleni obramowane zostaną obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30x100 cm usadowione na ławie betonowej. Wzdłuż przystanku autobusowego zostanie wykonany peron o szerokości 2m z kostki betonowej, a wiata przystankowa odsunięta od krawędzi jezdni na odległość 2,5 m. Przy przejściu dla pieszych zostanie ustawiona latarnia uliczna hybrydowa
o wysokości 8m, posiadająca dwa systemy: solarny i wiatrowy oraz programowalny wyłącznik zmierzchowy. Przewiduje się wycinkę zieleni kolidującej oraz stwarzającej zagrożenie dla BRD . Rowy przydrożne zostaną oczyszczone, wyprofilowane i wyregulowane do odpowiednich rządnych. Przepusty zostaną wymienione na nowe z rur karbowanych PEHD. Pobocza zostaną wykonane z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie., Zieleń pozostająca w zakresie opracowania zostanie uzupełniona o humus o gr. 10 cm wraz z siewem mieszanką traw niskich.
W ramach przebudowy drogi powiatowej zostaną zrealizowane następujące roboty budowlane :
• przebudowa istniejącej nawierzchni jezdni do szerokości 5,00m;
• przebudowa istniejących zjazdów;
• wykonanie chodnika;
• profilowanie i oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych;
• przebudowa przepustów;
• wykonanie tymczasowej organizacji ruchu;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja składająca się z:
1) Dokumentacji technicznej (projekt) - załącznik nr 7
2) specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8
3) przedmiaru robót – załącznik nr 9.
4) Projektu stałej organizacji ruchu – załącznik nr 10
Wszystkie elementy dokumentacji (rysunki, opisy, przedmiar i STWiOR) należy rozpatrywać łącznie.
3. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w w/w. dokumentacji, SWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych w umowie.
4. Zakres robót:
- opracowanie tymczasowej organizacji ruchu
roboty przygotowawcze,
roboty ziemne i podbudowy,
wykonanie nawierzchni,
przebudowa istniejących zjazdów zgodnie z projektem oraz budowa nowych zjazdów na każdą przylegającą nieruchomość – uwaga! Zjazdy, których brak w projekcie należy uwzględnić
w ofercie;
elementy odwadniające,
urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym znaki aktywne D-6 Sign Flash z własnym sterowaniem oraz zasilaniem solarnym o parametrach technicznych: Parametry techniczne:
1) Latarnia uliczna hybrydowa: posiadająca dwa systemy solarno-wiatrowy, podstawowe parametry :
wysokość słupa ok. 8 m;
materiał - ocynkowana stal;
czas pracy lampy - min 10h/dzień;
oprawa wykonana z aluminium i hartowanego szkła;
źródło światła - LED 40W;
strumień świetlny 4800lm
akumulator - 1 sztuka min 2x120 Ah/12V GEL;
moc panela - min 2 x 200W, żywotność > 20 lat;
turbina wiatrowa o mocy 400W
czas autonomii – 3-5dni po pełnym naładowaniu
kontroler zabezpieczenia przed przeładowaniem i rozładowaniem 20A 24V;
włącznik zmierzchowo-programowalny;
2) znak drogowy aktywne D-6 – 2 szt, parametry techniczne:
wysokość masztu – 4,4m
sygnalizatory migające naprzemiennie LED – 2x200mm
znak D6 – kaseton podświetlany biały LED – 600x600mm
kaseton włączany czujnikiem zmierzchowym
trwałość źródła światła – 10000h
pojemność akumulatorów – 100Ah
włączenie sygnalizatorów czujnikiem ruchu
moc modułu fotowoltaicznego – 90 W
mikroprocesorowy regulator pracy lampy
czas ładowania akumulatorów lato- 6h, zima 12h
czas autonomii – 4-5dni po pełnym naładowaniu
roboty wykończeniowe, elementy ulic i zieleń drogową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233294-6 - Instalowanie sygnalizacji drogowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3535382,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5430992,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3535382,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131367566
7.3.3) Ulica: Jałowiec 56
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Eltor Sp. z o.o. - wykonanie robót przygotowawczych, ziemnych, odwodnienia korpusu, podbudowy, elementy ulic, roboty wykończeniowe oraz urządzenia BRD
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3535382,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-132021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadania inwestycyjnego, polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla inwestycji w zakresie rozwoju ambulatoryjnej opieki specjalistycznej
- "Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd "
- Sukcesywna dostawa kontrastów na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach.
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. o.o. w Żarach.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1171F- ul. Księdza Tytusa Korczyka w zakresie budowy chodnika w m. Jasień.
- Inżynier kontraktu dla zadania pn. "Budowa instalacji recyklingu organicznego poprzez fermentację bioodpadów na terenie ŁCR w formule zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- "Budowa zbiornika wodnego, retencyjnego w miejscowości Słupeczno"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.