Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00065927/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00110891 z dnia 2021-07-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie prac związanych z realizacją projektu budżetu obywatelskiego pn. „Owocowe Sady Żoliborskie – kompleksowe działania na rzecz zachowania unikalnego charakteru Parku Sady Żoliborskie z drzewami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Żoliborz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-627
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224438869
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zoliborz.WZP@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoliborz.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac związanych z realizacją projektu budżetu obywatelskiego pn. „Owocowe Sady Żoliborskie – kompleksowe działania na rzecz zachowania unikalnego charakteru Parku Sady Żoliborskie z drzewami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0448acfa-bd35-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001288/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie usług ogrodniczych związanych z realizacją projektu budżetu obywatelskiego pn. Owocowe Sady Żoliborskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065927/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-XVIII-WZP.271.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 691260,16 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 277777,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac związanych z realizacją projektu budżetu obywatelskiego pn. „Owocowe Sady Żoliborskie – kompleksowe działania na rzecz zachowania unikalnego charakteru Parku Sady Żoliborskie z drzewami sadowniczymi, w tym m.in. pielęgnacja i zabiegi sanitarne drzew oraz koncepcja przyszłych nasadzeń roślinności”, w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy.
I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia i etapy realizacji prac.
Przedmiotem zamówienia jest:
Etap I. Realizacja prac w terminie 110 dni od dnia podpisania umowy - opracowanie i przekazanie dokumentacji wraz z wymaganymi uzgodnieniami, pozwoleniami, zatwierdzeniami, itp., niezbędnymi do realizacji przedmiotu umowy (czyli II etapu zamówienia).
Zakres prac:
1. Stworzenie przez osoby z dziedziny architektury krajobrazu, pomologii, dendrologii (lub dodatkowo innych specjalistów wg potrzeb, np. z zakresu: ogrodnictwa, sadownictwa, ochrony środowiska, botaniki, ornitologii, biologii, ekologii, itp.), długofalowej strategii urządzenia Parku Sady Żoliborskie uwzględniającej zachowanie unikatowej, sadowniczej formuły parku, wskazującej kierunek rozwoju parku przyjazny faunie i mieszkańcom, obejmującej:
a) wykonanie inwentaryzacji określającej nazwę gatunkową i odmianę wszystkich drzew rosnących w parku,
b) określenie wytycznych w zakresie wymagań i fachowej pielęgnacji drzewostanu oraz rekomendacji ws. dalszego postępowania z drzewami owocowymi sadowniczymi (w tym roku i w kolejnych latach),
c) opracowanie koncepcji tegorocznych nasadzeń drzew, jak również przyszłych nasadzeń drzew/ krzewów uwzględniającej zachowanie owocowej formuły parku oraz potrzeby zwierząt bytujących w parku (pokarm, schronienie, warunki przyjaznego bytowania),
d) opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu zieloną infrastrukturą chroniącą faunę żyjącą w parku.
2. Opracowanie dokumentacji wykonawczej w zakresie budowy i montażu elementów małej architektury, o których mowa w treści Etapu II).
Etap II. Realizacja prac w terminie 145 dni od dnia podpisania umowy.
Zakres prac:
1. Przeprowadzenie właściwej pielęgnacji wszystkich drzew owocowych sadowniczych, zgodnie z wytycznymi strategii urządzania Parku Sady Żoliborskie (Etap I, pkt 1b) i zaangażowanie do tego specjalisty/ów sadownika i/ lub pomologa, dendrologa oraz osób doświadczonych w zabiegach pielęgnacyjno-sanitarnych starych odmian drzew sadowniczych, którzy będąc wyposażeni w odpowiedni do tego sprzęt, dokonają cięć sanitarno-odmładzających pod kontrolą i wg wskazówek specjalisty/ów.
2. Wykonanie nasadzeń 40 sztuk drzew w miejscach zgodnych z opracowaną koncepcją przyszłych nasadzeń w strategii urządzenia Parku Sady Żoliborskie (Etap I, pkt 1c).
3. Wykonanie zielonej infrastruktury, w tym małej architektury oraz prac ogrodniczych chroniącej faunę żyjącą w parku, na podstawie opracowanej koncepcji zagospodarowania terenu w strategii urządzenia Parku Sady Żoliborskie (Etap I, pkt 1d), w tym montaż tabliczek informacyjno-edukacyjnych:
• trzech jednorodnych stref kwietnych z roślin cebulkowych (min. 1500 szt., m.in.: krokusy, tulipany, cybulica syberyjska - propozycja lokalizacji przez ekspertów zaangażowanych w tworzenie strategii urządzenia parku;
• muraw pod drzewami (niekoszonych trawników) – pozostawienie niekoszonych trawników w formie koła o promieniu 1,5 m (dot. ok. 200 sztuk historycznych, najstarszych i najrzadszych odmian drzew sadowniczych - propozycja lokalizacji przez ekspertów zaangażowanych w tworzenie strategii urządzenia parku);
• domków dla owadów (mocowanych na drzewach) - 20 sztuk; schronień dla fauny (m.in.: dla jeży, wiewiórek z oznakowaniem informującym o schronieniu dla jeży, wiewórek) - 10 szt. (propozycja lokalizacji przez ekspertów zaangażowanych w tworzenie strategii urządzenia parku);
• wieży dla jerzyków typu „jerzykownik” wraz z tablicą informacyjno-edukacyjną z logo budżetu obywatelskiego – 1 szt. (propozycja lokalizacji przez ekspertów zaangażowanych w tworzenie strategii urządzenia parku);
• oznakowania przez specjalistę/ów sadownika, pomologa historycznych najstarszych i najrzadszych odmian drzew owocowych sadowniczych rosnących w parku (100 sztuk), w formie tabliczki umieszczonej przy drzewie z logo budżetu obywatelskiego, na której zostaną zawarte informacje określające nazwę gatunkową i odmianę drzew, wiek oraz pochodzenie historyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299781,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299781,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-COMPLEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240018775
7.3.3) Ulica: Płytowa 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299781,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 145 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Rozbudowa, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej placówce Straży Granicznej na budynek biurowy i administracji Centrum administracyjno-społecznego.
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej ulic w Ostrowi Mazowieckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.