eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StawigudaDokończenie robót budowlanych polegających na budowie ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Stawiguda



Ogłoszenie z dnia 2023-02-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie robót budowlanych polegających na budowie ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Stawiguda

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stawiguda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 10

1.5.2.) Miejscowość: Stawiguda

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-034

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@stawiguda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stawiguda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stawiguda/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dokończenie robót budowlanych polegających na budowie ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Stawiguda

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f2e540c-8a7b-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest do dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014 – 2020 w ramach zadania „Ochrona różnorodności biologicznej na terenie gminy Stawiguda” – Umowa o dofinansowanie nr RPWM.05.03.00-28-0033/19 z dnia 18.12.2019

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00006136

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć I – przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy ciągu pieszo-rowerowego łączącego Bartąg i Bartążek, wzdłuż drogi powiatowej 1374N, o długości około 690 m i szerokości 2,5 m (z lokalnymi przewężeniami).
1) Zakres prac obejmuje:
- roboty przygotowawcze, w tym zdjęcie humusu,
- wykonanie konstrukcji nawierzchni traktu z kostki betonowej bezfazowej,
- wykonanie krawężników i obrzeży, odtworzenie rowów drogowych,
- wykonanie ścieku przykrawężnikowego oraz skarpowego,
- montaż wygrodzeń segmentowych U-11a,
- oznakowanie pionowe i poziome,
- budowę oświetlenia
- budowę kanału technologicznego na odcinku 406,00m,
- prace wykończeniowe i towarzyszące.
2) Wzdłuż ciągu zostało zamontowanych 17 słupów oświetleniowych aluminiowych o wysokości 6 m wraz z fundamentami. Typ słupa SAL-6, kolor CI-63, typ fundamentu B-50, złącze słupowe TB-11, producent: Zakład Produkcyjny „ROSA”.
3) Wzdłuż ciągu zamontowano również 16 opraw do oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego typu BGP 307 LED 40 25W, producent: Philips Polska oraz 1 oprawę do oświetlenia przejścia dla pieszych typu BGP 281 LED 80 52W, producent: Philips Polska.
4) Zamawiający posiada następujące materiały z branży elektrycznej: 15 szt. słupów oświetleniowych aluminiowych o wysokości 6 m (typ słupa SAL-6, kolor CI-63, producent: Zakład Produkcyjny „ROSA”), 15 szt. fundamentów betonowych dedykowanych do słupów (typ fundamentu B-50), 15 szt. złączy słupowych TB-11, 15 kpl. elementów złącznych do fundamentów (śruby, podkładki, kapturki ochronne), 13 szt. opraw do oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego (oprawy typu BGP 307 LED 40 25W, producent: Philips Polska),
2 szt. opraw do oświetlenia przejść dla pieszych (oprawa typu BGP 281 LED 80 52W, producent: Philips Polska.
5) Materiały zostaną przekazane Wykonawcy po podpisaniu umowy na roboty budowlane, wobec czego oferta złożona w postępowaniu, nie powinna zawierać kosztów materiałów będących w posiadaniu Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.5.) Wartość części: 676778,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy traktu pieszo-rowerowego łączącego Wymój ze Stawigudą, wzdłuż drogi powiatowej nr 1441N, o długości około 89,5 m i szerokości 2,5 m.
1) Zakres prac obejmuje:
- wykonanie konstrukcji nawierzchni traktu z kostki betonowej bezfazowej,
- wykonanie krawężników i obrzeży,
- oznakowanie pionowe i poziome,
- prace wykończeniowe i towarzyszące
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. – dokumentacja techniczna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.5.) Wartość części: 184011,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 711971,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1094700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 711971,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trocina Tomasz Skalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7412057467

7.3.3) Ulica: Dworcowa 11

7.3.4) Miejscowość: Dąbrówno

7.3.5) Kod pocztowy: 14-120

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

w całości roboty związane z ustawieniem obrzeży


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 711971,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175550,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trocina Tomasz Skalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7412057467

7.3.3) Ulica: Dworcowa 11

7.3.4) Miejscowość: Dąbrówno

7.3.5) Kod pocztowy: 14-120

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

w całości roboty związane z ustawieniem obrzeży


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175550,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.