Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00028058/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PGR - Budowa, przebudowa i modernizacja dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 93
1.5.2.) Miejscowość: Kotla
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-240
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 83 18 361
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kotla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f29b819-9007-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PGR - Budowa, przebudowa i modernizacja dróg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f29b819-9007-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007705/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 PGR - budowa, przebudowa i modernizacja dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00028058
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023.MF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1316176,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.
„PGR – Budowa, przebudowa i modernizacja dróg”.
Zadanie obejmuje wykonanie 4 dróg w formule „zaprojektuj i wybuduj” oraz zmianę organizacji ruchu w zakresie budowy progów zwalniających typu u-16b – 5,5 m z kostki brukowej koloru szarego w 5 dodatkowych lokalizacjach nie objętych PFU.
2. Ogólny zakres zamówienia:
2.1.1 Przedmiotem tego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych
w formule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pn. „PGR – Budowa, przebudowa
i modernizacja dróg”. Przedmiotowe zamówienie obejmuje 4 odcinki dróg w zakresie budowy, przebudowy i modernizacji, w tym budowa oświetlenia ulicznego na 1 drodze oraz zmianę organizacji ruchu w zakresie budowy progów zwalniających typu u-16b – 5,5 m z kostki brukowej koloru szarego w 5 dodatkowych lokalizacjach nie objętych PFU, wskazanych przez Zamawiającego (Kotla ul. Słoneczna, ul. Leśna i 3 x ul. Polna).
2.1.2 Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji
i zezwoleń na budowę lub przebudowę, a także wybudowanie na ich podstawie oraz oddanie do użytkowania przedmiotu zamówienia określonego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU) stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ oraz opracowanie zmian organizacji ruchu, uzyskanie wymaganych prawem decyzji
i zatwierdzeń a także wprowadzenie opracowanych organizacji ruchu w
5 dodatkowych lokalizacjach nie objętych PFU, wskazanych przez Zamawiają.
2.1.3 W zakresie uzyskania dokumentu umożliwiającego wykonanie poszczególnych zakresów określonych PFU zamawiający dopuszcza uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia robót nie wymagających decyzji pozwolenia na budowę. Zamawiający dopuszcza również realizację przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 Ustawy Prawo Budowlane w przypadku możliwości jego zastosowania. W przypadkach takich uprawniona osoba do realizacji dokumentacji projektowej złoży Zamawiającemu pisemne oświadczenie, że wykonanie robót dla danego zakresu jest realizowane na podstawie ww. art. i nie wymaga decyzji pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia robót niewymagających decyzji pozwolenia na budowę. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz
z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
i warunkami umowy oraz zbudować, przebudować, zmodernizować i uzyskać
w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie
w sytuacji, gdy będzie wymagana.
2.1.4 Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. Załączony przedmiar robót stanowi tylko element pomocniczy.
2.1.5 PFU jest opracowaniem przedprojektowym i nie rości sobie pretensji do miana dokumentu wyczerpującego pod względem wszystkich wymagań oraz przywołanych przepisów i Wykonawca winien to wziąć pod uwagę przy wykonywaniu projektów i planowaniu budowy, przebudowy, modernizacji dróg i budowie oświetlenia drogowego. PFU może nie objąć wszystkich szczegółów niezbędnych do opracowania projektów. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w niniejszym PFU do uchylania się od wykonania odpowiedniej dokumentacji projektowej wykonanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz właściwego wykonania robót.
Podane długości mają charakter poglądowy, a wszelkie różnice jakie wynikną w trakcie opracowania przez Wykonawcę Projektu budowlanego/technicznego i Projektu wykonawczego jak również kolizje nie będą miały wpływu na cenę Umowy oraz czas na realizację przedmiotu zamówienia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres prac niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają:
− Program Funkcjonalno – Użytkowy – stanowiący załącznik nr 11 do SWZ
− projektowane postanowienia umowy (PPU) – stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1997201,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1997201,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1997201,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390768960
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 63
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie projektów budowlanych. Usługi projektowe "Biproadam" inż. Bernard Adamczak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1997201,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.