Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00086245/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
- 2022/BZP 00094758/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków oraz odpadów od firm działających na terenie gmina Fabianki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381945610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabianki 87B
1.5.2.) Miejscowość: Fabianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-811
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 2316000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkfabianki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkfabianki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków oraz odpadów od firm działających na terenie gmina Fabianki”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35272ddd-a433-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00085251/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków oraz odpadów od firm działających na terenie gmina Fabianki”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086245/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 244384,40 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 226281,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zagospodarowanie osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie gminy Fabianki oraz zagospodarowanie odpadów segregowanych i niesegregowanych – odebranych od firm z terenu gminy Fabianki. Zagospodarowanie odpadów musi nastąpić w instalacjach odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797.).2. Okres obowiązywania umowy 12 miesięcy pod daty podpisania umowy.
3. Przyjęcie odpadów w godzinach min. 7 – 15 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
4. Dostawa odpadów z terenu Gminy Fabianki transportem Zamawiającego (Dostawca).
5. Lokalizacja miejsca zagospodarowania odpadów - nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.
6. Dostawca odpadów wypełnia kartę przekazania w BDO.
7. Wykonawca wystawia każdorazowo i przekazuje Dostawcy kwit wagowy.
8. Wykonawca będzie przekazywał okresowo sprawozdania Dostawcy odpadów o rodzajach dostarczonych odpadów i sposobie ich zagospodarowania.
9. Wykonawca po zakończeniu miesiąca przekazywać będzie fakturę za przyjęte odpady.
10. Kody odpadów przewidzianych do odbioru w okresie obowiązywania umowy i ich nazwa:
19 08 01 – skratki – 5 Mg
19 08 02 – zawartość piaskowników – 10 Mg
19 08 05 – ustabilizowane komunalne osady ściekowe – 500 Mg
12. Wykonawca zobowiązany jest do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (zagospodarowania odpadów), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
13. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania wszelkich zezwoleń, wymaganych do zagospodarowania wskazanych wyżej odpadów – w zależności od części zamówienia, na jaką będzie składał ofertę.
14. Po odebraniu przez wykonawcę odpadów/osadu od zamawiającego, pełna odpowiedzialność za nie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach – przechodzi na wykonawcę.
15. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp , określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy min. 3 osób wykonujących czynności związane z zagospodarowaniem odpadów – wykonanie pracy w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 kodeksu pracy.
16. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi wykaz osób biorących udział w realizacji niniejszego zamówienia – wraz z informacją o sposobie zatrudnienia tych osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
90513800-4 - Usługi obróbki osadów
90513900-5 - Usługi likwidacji osadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 81000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zagospodarowanie osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie gminy Fabianki oraz zagospodarowanie odpadów segregowanych i niesegregowanych – odebranych od firm z terenu gminy Fabianki. Zagospodarowanie odpadów musi nastąpić w instalacjach odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797.).2. Okres obowiązywania umowy 12 miesięcy pod daty podpisania umowy.
3. Przyjęcie odpadów w godzinach min. 7 – 15 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
4. Dostawa odpadów z terenu Gminy Fabianki transportem Zamawiającego (Dostawca).
5. Lokalizacja miejsca zagospodarowania odpadów - nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.
6. Dostawca odpadów wypełnia kartę przekazania w BDO.
7. Wykonawca wystawia każdorazowo i przekazuje Dostawcy kwit wagowy.
8. Wykonawca będzie przekazywał okresowo sprawozdania Dostawcy odpadów o rodzajach dostarczonych odpadów i sposobie ich zagospodarowania.
9. Wykonawca po zakończeniu miesiąca przekazywać będzie fakturę za przyjęte odpady.
10. Kody odpadów przewidzianych do odbioru w okresie obowiązywania umowy i ich nazwa:
20 03 01 – niesegregowane (zmieszane odpady komunalne) – 300 Mg
15 01 06 – zmieszane odpady opakowaniowe – 3 Mg
20 03 99 – odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach – 30 Mg
17 09 04 – zmieszane odpady z budowy , remontów i demontażu – 2 Mg
20 03 07 – odpady wielkogabarytowe – 3 Mg
20 01 36 – Odpady AGD, RTV – 1 Mg
15 01 01 – opakowania z papieru i tektury – 0,300 Mg
pozostałe kody nie wymienione tutaj a wskazane w pkt. 10. – 1,55 Mg
12. Wykonawca zobowiązany jest do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (zagospodarowania odpadów), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
13. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania wszelkich zezwoleń, wymaganych do zagospodarowania wskazanych wyżej odpadów – w zależności od części zamówienia, na jaką będzie składał ofertę.
14. Po odebraniu przez wykonawcę odpadów/osadu od zamawiającego, pełna odpowiedzialność za nie w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach – przechodzi na wykonawcę.
15. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp , określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy min. 3 osób wykonujących czynności związane z zagospodarowaniem odpadów – wykonanie pracy w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 kodeksu pracy.
16. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi wykaz osób biorących udział w realizacji niniejszego zamówienia – wraz z informacją o sposobie zatrudnienia tych osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.5.5.) Wartość części: 163000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111240 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111240 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usłu Komunalnych w Lipnie sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340443139
7.3.3) Ulica: ul. Wyszyńskiego 47
7.3.4) Miejscowość: Lipno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-600
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH W LIPNIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH W LIPNIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202129,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202129,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202129,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Lipnie sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340443139
7.3.3) Ulica: ul. Wyszyńskiego 47
7.3.4) Miejscowość: Lipno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-600
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH W LIPNIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH W LIPNIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202129,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI FABIANKI
więcej: przetargi FABIANKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01
- USŁUGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SKŁADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBSŁUGĄ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z terenu SP ZOZ w Proszowicach.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.