Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00034803/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-25
- 2022/BZP 00100926/01 - Wynik z dnia 2022-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Świętego Jana Pawła II w Łapach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. ŚWIĘTEGO JANA PAWŁA II W ŁAPACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000734481
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polna 9
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1.sekretariat@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp1lapy.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5644821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Świętego Jana Pawła II w Łapach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff5cf8e6-7e02-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018092/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Świętego Jana Pawła II w Łapach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034803/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2123.01.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa mięsa i przetworów mięsnych do Szkoły Podstawowej nr 1w Łapach4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 69311,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Szkoły Podstawowej nr 1 w Łapach4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 74977,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych, ryb i mrożonek do Szkoły Podstawowej nr 1 w Łapach4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 61995,94 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i jaj do Szkoły Podstawowej nr 1 w Łapach4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 19143,47 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa pieczywa do Szkoły Podstawowej nr 1 w Łapach4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 4164,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wszczął postępowanie w dniu 25.01.2022 r. zamieszczając stosowne Ogłoszenie oraz SWZ wraz z załącznikami na platformie zakupowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/564482. Termin składania ofert wyznaczono na dzień 02.02.2022 r. do godziny 16.00. Do wyznaczonego terminu wpłynęły dwie oferty. Najwyżej oceniona została oferta wykonawcy: Rzeźnia Usługowa Tadeusz Zajkowski ul. Nowa 5, |
18-100 Łapy. Zawiadomienie o wyborze oferty zostało przekazane do Wykonawców oraz zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 25.02.2022 r. Wykonawca dnia 16.03.2022 r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy. Zamawiający w dniu 30.03.2022 r. skierował do Wykonawcy Zakład Mięsny „Duet” Gozdecki, Kuźmicki, Łokić sp.j, wezwanie do wyrażenia zgody na wybór oferty wykonawcy po upływie terminu związania ofertą. W odpowiedzi na pismo Wykonawca nie wyraził zgody na wybór jego oferty. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektu dot. zagospodarowania terenu SP ZOZ Łapy obejmującej wykorzystanie bioróżnorodności w zielonej infrastrukturze publicznej wokół Szpitala
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia mienia, następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej Gminy Łapy i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01.06.2025 r. - 31.05.2026 r.
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kowarach 2025
- Dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ Sanok.
- "Dostawy produktów żywnościowych (2025)"
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.