Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00091384/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111026 z dnia 2021-07-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa aktywnej integracji o charakterze zdrowotnym- zabiegi usprawniające ruchowo w ramach projektu pt. „Aktywni zawodowo i społecznie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PUŁAWSKI/POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W PUŁAWACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Królewska 3
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@pcpr.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powpul.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa aktywnej integracji o charakterze zdrowotnym- zabiegi usprawniające ruchowo w ramach projektu pt. „Aktywni zawodowo i społecznie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0474ea01-d34f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111026
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00066453/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa aktywnej integracji o charakterze zdrowotnym- zabiegi usprawniające ruchowo w ramach projektu pt. „Aktywni zawodowo i społecznie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt pt. „Aktywni zawodowo i społecznie”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091384/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CP.263.EFS.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 18599,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa aktywnej integracji o charakterze zdrowotnym- zabiegi usprawniające ruchowo w ramach projektu pt. „Aktywni zawodowo i społecznie” dla 20 uczestników projektu (osób niepełnosprawnych). W skład zamówienia wchodzą: wizyty u lekarza specjalisty rehabilitacji; zabiegi fizjoterapeutyczne tj. zabiegi: fizjoterapeutyczne i fizykoterapeutyczne, zwane dalej zabiegami fizjoterapeutycznymi; zabiegi rehabilitacyjne tj. zabiegi: rehabilitacyjne, kinezyterapeutyczne, masaże, hydroterapia, zwane dalej zabiegami rehabilitacyjnymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 poz.1129) ze względu na to, że w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa odczynników dla Zakładu Gleboznawstwa i Analiz Środowiskowych IUNG-PIB Puławy w podziale na 2 części zamówienia
- Budowa wydzielonych linii oświetlenia drogowego na terenie gminy Puławy
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO POGRAMU LEKOWEGO CIĘŻKIEJ POSTACI OSTEOPOROZY POMENOPAUZALNEJ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2536L - III etap
- "Świadczenie kompleksowej usługi przeniesienia (przeprowadzki) na rzecz Sądu Rejonowego w Puławach"
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zdrowotna: pielęgniarska domowa opieka długoterminowa dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Świadczenia usług oceny e-skierowań na leczenie uzdrowiskowe.
- Organizacja turnusu leczniczo - rehabilitacyjnego dla seniorów zamieszkujących na terenie Gminy Grębocice
- Świadczenie usług rehabilitanta na potrzeby uczestników Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Rypinie
- Organizacja wyjazdów usprawniających i aktywujących w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.