eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cisna › Dostawa pelletu do magazynu Nadleśnictwa Cisna II POSTĘPOWANIE



Ogłoszenie z dnia 2022-04-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pelletu do magazynu Nadleśnictwa Cisna II POSTĘPOWANIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cisna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014679

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cisna 87A

1.5.2.) Miejscowość: Cisna

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-607

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cisna@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_cisna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pelletu do magazynu Nadleśnictwa Cisna II POSTĘPOWANIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48758bd9-a9cf-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00239921/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa pelletu do magazynu Nadleśnictwa Cisna -II POSTĘPOWANIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096821/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.270.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 206640,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pelletu. Przewidywana ilość materiału szacuje się na poziomie 120
ton. Pellet musi odpowiadać parametrom zgodnym z EN ISO 17225-2:2014- 07 (Część 2: Klasy peletów drzewnych), klasa
A1 i programem certyfikującym DIN plus lub EN plus. Cena musi zawierać koszt transportu (cysterną pneumatyczną, lub w
workach typu BIG BAG) wraz z rozładunkiem do zasobnika. Zasobnik ma pojemność około 25 ton.
2. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia:
1) szacunkowa ilość – 120 ton;
2) miejsce dostawy (Odbiorca) – Magazyn Zamawiającego znajdujący się pod adresem Nadleśnictwo Cisna, 38-607 Cisna
87A
3) transport - W workach typu BIG-BAG (z dolnym zsypem) transportowany i rozładowywany samochodem wyposażonym w
hydrauliczny dźwig lub autocysterną przystosowaną do transportu pelletu i rozładunek za pomocą złącza pneumatycznego.
4) termin realizacji dostawy: nie później niż 5 dni od złożenia zamówienia przez upoważnioną osobę wyznaczoną przez
zamawiającego.
3. Przewidywane terminy i ilości paliwa:
1) kwiecień 2022 r. w ilości: 20 ton;
2) czerwiec 2022 r. w ilości: 20 ton;
3) wrzesień 2022 r. w ilości: 20 ton;
4) listopad 2022 r. w ilości: 20 ton;
5) grudzień 2022 r. w ilości: 20 ton,
6) styczeń 2023 w ilości: 20 ton.
4. Wymogi jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia:
1) parametry zgodne z normą PN EN 17225-2:2014- 07 (Część 2: Klasy peletów drzewnych), klasa A1 i programem
certyfikującym DIN plus lub EN plus;
2) zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne;
3) za rozwiązania równoważne zamawiający uzna, jeśli pellet będzie posiadał wskazane niżej parametry:
a) średnica min. 6 max. 8 mm ± 1 mm;
b) długość 3,15 ≤ L ≤ 4*
c) gęstość 600 ≤ gęstość ≤ 750 kg/m³
d) kaloryczność ≥ 16,5%
e) wilgotność całkowita ≤ 10 %;
f) zawartość popiołu ≤ 0,7 w-%d;
g) wytrzymałość mechaniczna ≥ 97,5 w-%ar;
h) temperatura topnienia popiołu ≥ 1200°C
i) wartość opałowa ≥ 16,5 Mj/kg ≥ 4,6 kWh/kg
j) zawartość dodatków ≤ 2%
4) wykonawca obowiązany jest dostarczyć przy każdej dostawie pelletu:
a) prawidłowo wystawioną fakturę VAT;
b) dokument WZ z wydrukiem ilości dostarczonego pelletu i podpisem przedstawiciela odbiorcy;
c) oświadczenie wykonawcy potwierdzające parametry jakościowe dostarczonej partii pelletu.
5) wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zwrotu i wymiany części lub całości dostawy i wymiany na własny koszt, która
nie odpowiada parametrom określonym w SWZ oraz w umowie oraz zawiera zanieczyszczenia powodujące powstawanie
szlaki;
6) wykonawca dostarczając towar równoważny winien wykazać, że skład danego produktu odpowiada produktowi
równoważnemu zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt 3.
jakościowej DIN plus lub EN plus, zamawiający zleci wykonanie badań dostarczonego pelletu dotyczących spełniania
wymaganych norm jakościowych. Jeżeli badania wykażą niespełnienie ww. norm jakościowych, kosztami
przeprowadzonych badań zamawiający obciąży wykonawcę. Ponadto wykonawca opróżni na własny koszt magazyn (silosy)
z dostarczonego nieodpowiadającego wymaganiom pelletu i dostarczy nowy pellet posiadający normę jakościową DIN plus
lub EN plus. 6. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia:
1) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez odbiorcę z ustanowionym
przedstawicielem wykonawcy;
2) terminy i wielkości dostaw dostosowane będą do możliwości magazynowych odbiorcy, zależnych od ilości spalanego
paliwa (czynników atmosferycznych), jednakże zamówienie powinno być złożone nie później niż na 5 dni kalendarzowych
przed jego planowanym terminem;
3) szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą uzgadniane każdorazowo telefonicznie lub elektronicznie drogą mailową
4) odbiorca zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości danej dostawy, ilości i terminów dostaw;
5) z uwagi na pojemności magazynowe odbiorcy jednorazowa dostawa nie może być większa niż 20 ton paliwa;
6) wykonawca zobowiązuje się do transportu i wyładunku pelletu do magazynu Nadleśnictwa bez udziału pracowników
Nadleśnictwa;
7) wszelkie koszty transportu i rozładunku pokrywa Wykonawca;
8) dostawa pelletu na podstawie zamówienia będzie realizowana przez wykonawcę w dni robocze od poniedziałku do piątku
w godz. 7.00 – 15.00;
9) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia;
10) zamawiający i odbiorca nie ponoszą odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania
przedmiotu zamówienia;
11) dowodem przyjęcia dostawy pelletu będzie:
a) prawidłowo wystawiona i dostarczona do odbiorcy faktura VAT;
b) dokument WZ z wydrukiem ilości dostarczonego pelletu i podpisem przedstawiciela odbiorcy;
c) oświadczenie wykonawcy potwierdzające parametry jakościowe dostarczonej partii pelletu.
Szczególny opis przedmiotu zamówienia dostępny w rozdziale 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111400-4 - Paliwa drzewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu oferta złożona z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291756,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291756,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.