eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi FirlejSporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Firlej



Ogłoszenie z dnia 2025-02-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Firlej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Firlej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Firlej

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-136

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@firlej.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.firlej.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://firlej.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Firlej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7259dbf-d656-49ca-868c-a4a2cc0f8f86

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016217/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Firlej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00071147

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu planu ogólnego gminy Firlej wraz z prognozą oddziaływania na środowisko zgodnie z Uchwałą Nr LXVII/327/2024 Rady gminy Firlej z dnia 18 marca 2024 r. o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego gminy Firlej.
Powierzchnia objęta opracowaniem – 12 652,06 ha.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu projektu planu ogólnego gminy Firlej wraz z wszelkimi czynnościami niezbędnymi do jego sporządzenia i uchwalenia zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U z 2024 r., poz. 1130), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r., poz. 2758), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 24 października 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2409), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gminy (Dz. U. z 2024 r. poz. 729).
Wykonawca zamówienia przeprowadzi zgodny z przepisami art. 13a-13m w/w ustawy cały tok formalno-prawny związany z opracowaniem i będzie za niego odpowiedzialny.
W przypadku zmiany ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym lub w przypadku wprowadzenia nowej ustawy dotyczącej planowania przestrzennego w trakcie opracowywania projektu plan ogólny, Wykonawca zobowiązany jest w ramach umowy uzupełnić opracowanie o niezbędne czynności merytoryczne i formalne, mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Po odrzuceniu jedynej złożonej oferty zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż w prowadzonym postępowaniu wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.