Ogłoszenie z dnia 2025-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00564343/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kompleksowego wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości w Tychach przy ulicy Kubicy 6, Budowlanych 43 oraz Dojazdowej 10.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272713960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Melchiora Kubicy 6
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 325-64-11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pec.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pec.tychy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10031861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gaz i energia cieplna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
dostarczanie ciepła
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi kompleksowego wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości w Tychach przy ulicy Kubicy 6, Budowlanych 43 oraz Dojazdowej 10.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0c8194d-7265-486d-b506-8f7743dd1466
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00111108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564343
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17/IX/NZ/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 477392,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie:
Usługi kompleksowego wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości w siedzibie i pomieszczeniach biurowych, a także w obrębie nieruchomości zlokalizowanych w Tychach przy ulicy Kubicy 6, Budowlanych 43 oraz Dojazdowej 10.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach administracyjno-biurowych, należących do Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Tychach. Realizacja przedmiotowych usług odbędzie się w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 15:00 do 19:00 każdego dnia.
3. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie usługi polegającej na kompleksowym wykonywaniu prac porządkowych i utrzymaniu czystości w siedzibie i pomieszczeniach biurowych, a także w obrębie posesji Zamawiającego zlokalizowanych w Tychach przy:
ul. Kubicy 6,
ul. Budowlanych 43,
ul. Dojazdowej 10,
o łącznej powierzchni około 2 223,6 m²
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
a) Istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści umowy wraz z załącznikami.
b) Załączniku nr 6 - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 478224,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 557928,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 478224,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pro-Lux Janusz Pruski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652670882
7.3.3) Ulica: Kanałowa 11/3a
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 478224,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM I
- Dostawa NOWYCH zamkniętych kontenerów metalowych typu: KP 7 i KP 10
- Inżynier Kontraktu dla Projektu: Budowa Metropolitalnej drogi rowerowej nr 3 Tychy-Katowice, na odcinku w Gminie Tychy
- Remont chodnika przy ul. Jagiełły 7 - 33 i 8 - 18 oraz jezdni przy ul. Jagiełły 7 - 35 i 8 - 22
- "Kompleksowa obsługa informatyczna Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. do dnia 31.12.2025 roku"
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Żyrardowie tj. przy Al. Partyzantów 3 oraz w Wydziale Ksiąg Wieczystych ul. Radziejowskiej 1/5
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- "Świadczenie usług w zakresie mycia okien oraz elewacji na wysokościach w obiekcie Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Numer postępowania: ZP/10/2025. Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Komisariatu Policji II w Rzeszowie przy ul. Wołyńskiej 1
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży oraz Hufca Pracy w Łomży ul. Księcia Janusza I 3, 18-404 Łomża.
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.