Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00051552/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
- 2021/BZP 00057680/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111123 z dnia 2021-07-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa licencji oprogramowania (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Aplikacje Krytyczne Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364760520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielna 132/134
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-805
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@akmf.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.akmf.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.akmf.pl/open-auctions.html/254220/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność związana z oprogramowaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa licencji oprogramowania (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94985fb9-b225-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000097/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Licencje narzędziowe wspierające podstawowe procesy biznesowe spółki
1.2.4 Licencje narzędziowe wspierające podstawowe procesy biznesowe spółki - uzupełnienie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051552/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AKMF/ZZA/PZP/03/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 757487,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 484203,43 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (odnowienie) 3 szt. licencji oprogramowania Adobe Creative Cloud for Teams All Apps English na okres jednego roku, lub rozwiązania równoważnego.2. Licencja powinna zawierać oprogramowanie do makietowania widoków, PC jak i responsywnych, oprogramowanie do edycji bitmap oraz grafik wektorowych, zawierać 100 GB miejsca na makiety oraz modelowane procesy biznesowe. Licencja powinna umożliwiać wystawianie za pomocą linku makiet oraz zmodelowanych procesów biznesowych. Oprogramowanie powinno umożliwiać edycję plików rozszerzeniach: RLE, LZW, CCITT, PSD, PDF, XD, AI, IDEA, SKET, JPG, SVG, PXR, TIFF, WMF.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań równoważności zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 10802,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji oprogramowania wg następującego zestawienia:1.1. Dostawa subskrypcji MSDN - Visual Studio Pro wersja GOV – nowych licencji, ważnych przez okres 24 miesięcy, wraz ze wsparciem producenta na okres 24 miesięcy, lub rozwiązania równoważnego - 15 szt.;
1.2. Dostawa (odnowienie) subskrypcji MSDN - Visual Studio Pro wersja komercyjna– na okres 24 miesięcy, wraz ze wsparciem producenta na okres 24 miesięcy, lub rozwiązania równoważnego – 15 szt.;
1.3. Dostawa (odnowienie) subskrypcji MSDN Visual Studio Enterprise wersja komercyjna - na okres 24 miesięcy, wraz ze wsparciem producenta na okres 24 miesięcy, lub rozwiązania równoważnego – 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań równoważności zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 170030,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 nowych, bezterminowych licencji ReSharper 2020.3.2 producenta JetBrains wraz ze wsparciem producenta na 12 miesięcy w przedmiocie aktualizacji oprogramowania lub rozwiązania równoważnego.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań równoważności zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 4513,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji wieczystych oraz sukcesywna dostawa licencji subskrypcyjnych na usługi hybrydowe, tj. oprogramowanie instalowane na stacjach i usługi chmurowe; wg następującego zestawienia:1.1. Licencje czasowe (miesięczne) Office 365 E3 lub M365 Business Standard, przez okres maksymalnie 12 miesięcy, albo rozwiązania im równoważne - dla maksymalnie 300 użytkowników jednocześnie w cyklu rozliczeniowym (miesięcznym). Licencje mogą być stosowane zamiennie, z zastrzeżeniem, że Zamawiający ma prawo do swobodnego wyboru rodzaju zamawianych licencji spośród powyżej wskazanych w danym cyklu miesięcznym oraz swobodnego zmniejszenia lub zwiększenia ich liczby w danym cyklu miesięcznym. Zamawiający w każdym cyklu nie będzie zamawiał mniej niż 150 szt. i nie więcej niż 300 szt. subskrypcji określonych w niniejszym punkcie (łącznie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia danego rodzaju licencji z powyżej wskazanych i zamówienia tylko jednego rodzaju, w zakresie minimalnym określonym w zdaniu poprzednim.
1.2. Licencje czasowe (miesięczne) Office 365 E5, przez okres maksymalnie 12 miesięcy, lub rozwiązanie równoważne - dla maksymalnie 2 użytkowników jednocześnie w cyklu rozliczeniowym (miesięcznym). Zamawiający zastrzega możliwość swobodnego zmniejszenia lub zwiększenia liczby zamawianych subskrypcji licencji w danym cyklu miesięcznym, z zastrzeżeniem, że w każdym cyklu nie będzie zamawiał mniej niż 1 szt. subskrypcji określonych w niniejszym punkcie.
1.3. Licencje czasowe (miesięczne) Office 365 E1, przez okres maksymalnie 12 miesięcy, lub rozwiązanie równoważne - dla maksymalnie 20 użytkowników jednocześnie w cyklu rozliczeniowym (miesięcznym). Zamawiający zastrzega możliwość swobodnego zmniejszenia lub zwiększenia liczby zamawianych subskrypcji licencji w danym cyklu miesięcznym, z zastrzeżeniem, że nie będzie zamawiał mniej niż 10 szt. i nie więcej niż 20 szt. subskrypcji określonych w niniejszym punkcie.
1.4. Licencja wieczysta Exchange Server Standard 2019, lub rozwiązanie równoważne - dla maksymalnie 2 szt. serwera, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zamówi przynajmniej 1 szt. licencji dla serwera przez cały okres obowiązywania Umowy.
1.5. Licencje wieczyste Exchange Server User CAL Standard, lub rozwiązanie równoważne - 50 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań równoważności zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 298857,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12630,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14272,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12630,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Owczarzak EUPOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861493189
7.3.3) Ulica: Palinkiewicza 3
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12630,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-06-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43204,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205360,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43204,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOFTFLIX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543312747
7.3.3) Ulica: 1 Maja 53/13
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 46-020
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43204,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5589,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7677,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5589,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anysoft.pl Rejestracja Oprogramowania Piotr Małecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291605465
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 24/9
7.3.4) Miejscowość: Milanówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-822
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANYSOFT.PL REJESTRACJA OPROGRAMOWANIA Piotr Małecki
jakie przetargi wygrała firma
ANYSOFT.PL REJESTRACJA OPROGRAMOWANIA Piotr Małecki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5589,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3676,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4930,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3676,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPERATOR CHMURY KRAJOWEJ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252775789
7.3.3) Ulica: Grzybowska 62
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPERATOR CHMURY KRAJOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OPERATOR CHMURY KRAJOWEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241593,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W zakresie części 2 postępowania, podczas sporządzania umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, tj. SOFTFLIX Sp. z o.o., wykryto omyłkę rachunkową, polegającą na nieprawidłowym zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku sumy wartości brutto poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia w ofercie Wykonawcy.
Przedmiotowa omyłka oraz nie wpływa na wynik postępowania.
W zawartej umowie jako wynagrodzenie Wykonawcy wprowadzona została poprawna łączna wartość brutto, wynikająca z sumy zaoferowanych przez Wykonawcę wartości brutto poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, tj. 43 204,35 zł brutto.
2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rypin
- Zakup i dostawa systemów operacyjnych Microsoft Windows Server 2022 oraz Microsoft SQL Server przeznaczonych do zapewnienia bieżącego funkcjonowania komórek organizacyjnych MOPS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.