eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynKompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Tuszyn, ul. Szpitalna 3



Ogłoszenie z dnia 2021-07-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111178 z dnia 2021-07-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Tuszyn, ul. Szpitalna 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Tuszyn, ul. Szpitalna 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35ccbf91-b874-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111178

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013847/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Tuszyn ul. Szpitalna 3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa: IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.1 Termomodernizacja budynków - ZIT, Tytuł projektu: Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Tuszyn, ul. Szpitalna 3.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058626/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1566659,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Tuszyn, ul. Szpitalna 3. Zakres prac obejmuje wykonanie robót w budynku użyteczności publicznej, stanowiącym budynek mieszkalny wielorodzinny oraz przedszkole w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 3, zakres obejmuje wykonanie między innymi następujących robót :
1). Prace przygotowawcze do docieplenia budynku takie jak: demontaż parapetów, rynien i rur spustowych, demontaż obróbek blacharskich, usunięcie uszkodzonych, odparzonych i zmurszałych tynków na elewacjach oraz ceramicznych płytek ułożonych na cokole, ościeżach drzwi i ścianie dawnego wejścia do przedszkola, przygotowanie podłoża do ocieplenia, demontaż opaski wokół budynku, demontaż instalacji odgromowej, demontaż podłogi na stropie poddasza nieogrzewanego wraz z usunięciem zasypki.
2). Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekka mokrą, z użyciem styropianu λ=0,033 W/m×K, grubość ocieplenia 14 cm. Ocieplenie ścian zewnętrznych parteru budynku w miejscu gdzie zdemontowane zostaną płytki elewacyjne, styropianem λ=0,033 W/m×K grubości 16 cm. Ocieplenie ścian zewnętrznych w części cokołowej budynku od poziomu 30 cm poniżej terenu do poziomu 30 cm nad terenem polistyrenem ekstrudowanym λ=0,034 W/m×K o grubości 12 cm. Ocieplenie ścian piwnic oraz części cokołowej niepodpiwniczonej części budynku od poziomu 30 cm nad terenem styropianem λ=0,042 W/m×K grubości 12 cm. Ocieplenie ścian zewnętrznych klatki schodowej (oprócz ściany frontowej) oraz półokrągłych ościeży drzwi wejściowych na klatki schodowe styropianem λ=0,033 W/m×K grubości 6 cm. Ocieplenie ościeży okiennych i drzwiowych styropianem grubości 2 cm.
3). Ocieplenie stropodachu wentylowanego głównej bryły budynku granulatem wełny mineralnej λ=0,039 W/m×K, grubość ocieplenia 23 cm. Frontową część stropodachu, pomiędzy klatkami schodowymi ocieplić grafitowymi płytami styropianowymi laminowanymi papą λ=0,031 W/m×K, grubość ocieplenia 18 cm.
4). Ocieplenie stropu poddasza nieogrzewanego wełną mineralną λ=0,039 W/m×K, grubość ocieplenia 25 cm.
5). Ocieplenie stropodachów nad dobudówkami (werandami) grafitowymi płytami styropianowymi laminowanymi papą λ=0,031 W/m×K, grubość ocieplenia 18 cm.
6). Ocieplenie stropodachów nad klatkami schodowymi grafitowymi płytami styropianowymi laminowanymi papą λ=0,031 W/m×K, grubość ocieplenia 6 cm.
7). Wymiana starej stolarki okiennej i drzwiowej. Okna o U=0,9 W/m2×K wyposażone w nawiewniki higrosterowane. Drzwi o U=1,3 W/m2×K .
8). Prace towarzyszące dociepleniu budynku takie jak: wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej części ścian zewnętrznych piwnicznych budynku, wykonanie podłogi z płyt OSB w miejscu strychu nieużytkowego, wykonanie gzymsu o wysokości 8 cm z dodatkowego pasa styropianu grubości 14 cm poniżej istniejących rynien wiszących, obłożenie frontowej ściany poddasza (drewnianej) warstwą styropianu ryflowego grubości 5 cm, remont kominów wentylacyjnych oraz zachodniej ściany poddasza, wykonanie opaski wokół budynku, uzupełnienie tynków, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe, malowanie tynków na elewacji farbą sylikonową montaż instalacji odgromowej, pokrycie dachów papą termozgrzewalną.
9). Modernizacja kotłowni węglowej na olejową wraz z modernizacją wewnętrznej instalacji c.o. Kocioł olejowy o mocy 120 kW.
10). Prace ogólnobudowlane takie jak: wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej posadzki w obrębie pomieszczeń kotłowni, dostosowanie pomieszczeń kotłowni do nowych wymogów - przepisów przeciwpożarowych i nowego medium grzewczego – zabezpieczenie przeciwpożarowe stropu w magazynie oleju, wykonanie schodów pomiędzy kotłownią a magazynem oleju, montaż drzwi przeciwpożarowych, montaż nowego komina oraz dostosowanie przewodów wentylacyjnych do nowych wymagań, montaż nowych drzwi do kotłowni, rozbiórka zbędnego daszka nad zlikwidowanym wejściem do budynku oraz remont lub przebudowa pozostałych daszków nad wejściami, remont schodów wejściowych do budynku od strony zachodniej i południowej oraz remont podestów przy wejściach od strony wschodniej, budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz schodów przy wejściu głównym do przedszkola, przebudowa fragmentów chodnika przy pochylni.
11). Zakup schodołazu gąsienicowego na wyposażenie budynku.
Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa sporządzona dla realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego:
- Projekt Architektoniczno-Budowlany – Roboty Remontowo-Budowlane
- Projekt Architektoniczno-Budowlany – Projekt Wewnętrznej Instalacji Centralnego Ogrzewania i
Kotłowni Olejowej
- Projekt Budowlano-Wykonawczy - Instalacja Elektryczna w Kotłowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211000-9 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1487960,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1577434,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1487960,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany Piotr Kapusta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290180282

7.3.3) Ulica: ul. Dr Piotrowskiego 41

7.3.4) Miejscowość: Stopnica

7.3.5) Kod pocztowy: 28-130

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1487960,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

2021-07-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.