Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00500688/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
- 2023/BZP 00003117/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Jasnej w msc. Jachranka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 21
1.5.2.) Miejscowość: Serock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://serock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Jasnej w msc. Jachranka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd441478-7d29-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023157/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Przebudowa ul. Jasnej w Jachrance
1.1.23 Budowa kanalizacji sanitarnej rejon Borowa Góra – Dosin – Skubianka – Jachranka - Izbica, Dębe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 (PROW 2014-2020)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00500688
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRI.271.2.45.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2788553,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni ścieków oraz przyłączy kanalizacyjnych w ulicy Jasnej w Jachrance zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy SAFAGE Oddział w Polsce, Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa wraz z budową drogi zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy AIC Project Piotr Komuda, ul. B. Głowackiego 6, 07 – 100 Węgrów. Dokumentacje projektowe stanowią załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1) Budowę sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Jasnej w miejscowości Jachranka, gm. Serock w tym:
a) budowę kanału sanitarnego PP ф 200 mm o długości L= 606,27 m, PE ф 225 mm o długości L= 4,48 m.
b) budowę podwójnego kanału tłocznego PE ф 110 mm o długości L = 2 x 36 m; lokalizacja kanału tłocznego częściowo w drodze powiatowej nr 1802W; roboty należy wykonać w technologii bezwykopowej; na prowadzenie robót w pasie drogowym drogi powiatowej Wykonawca uzyska zezwolenie od jej zarządcy i poniesie koszty z tym związane.
c) budowa kompletnej przepompowni ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą (komora zasuw, studnia rozprężna, studnia przepływomierza, ogrodzenie , droga, AKPiA, eN).
d) budowę 10 sztuk przyłączy kanalizacyjnych na odcinku od kanału do pierwszej studni na działce prywatnej wraz z odtworzeniem nawierzchni chodników, zjazdów oraz trawników do stanu sprzed budowy oraz 9 sztuk przyłączy na odcinku od kanału do granicy działki. Wykonawca, na etapie sporządzania oferty zobowiązany jest dokonać wyceny budowy wszystkich przyłączy wskazanych w dokumentacji technicznej (do pierwszej studni).
e) Wykonawca wykona tylko przyłącza wskazane przez Zamawiającego. Gmina po rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia i poznaniu kosztów budowy poszczególnych przyłączy kanalizacyjnych, poinformuje właścicieli nieruchomości o możliwości podpisania umowy z Gminą i budowy przyłączy przez Gminę jako inwestora zastępczego w ramach zawartej umowy z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W zamian właściciel nieruchomości zobowiązany będzie wpłacić na rzecz Gminy wartość budowy przyłącza na terenie swojej posesji tj. od granicy działki do pierwszej studzienki. Gmina w umowie z Wykonawcą zastrzega sobie prawo do pomniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o wartość budowy odcinków przyłączy nie wykonanych, z uwagi na rezygnację przez właścicieli nieruchomości z budowy przyłączy przez Gminę. Wykonawca wyłoniony w przetargu w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu zestawienie kosztów budowy przyłączy kanalizacyjnych na terenie prywatnych nieruchomości na odcinku od granicy działki do pierwszej studzienki. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest zweryfikować zakres robót do wykonania na poszczególnych posesjach związanych z budową przyłączy kanalizacyjnych, w szczególności odtworzenia nawierzchni w obrębie posesji.
f) wykonanie monitoringu TV wybudowanej sieci (kanału sanitarnego i wszystkich przyłączy kanalizacji sanitarnej).
g) opracowanie i uzgodnienie w PGE Dystrybucja S.A. instrukcji współpracy przewoźnego agregatu prądotwórczego z wybudowaną przepompownią ścieków,
h) konserwację i utrzymanie sieci wraz z przepompownią ścieków, będących przedmiotem zamówienia do czasu ich przekazania w eksploatację MPWiK w m. st. Warszawie tj. zawarcia umowy użyczenia pomiędzy Zamawiającym i MPWiK w m. st. Warszawie oraz sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego w związku z tą umową.
i) opracowanie dokumentacji powykonawczej sieci kanalizacji sanitarnej, przepompowni ścieków i przyłączy kanalizacyjnych zgodnie z wytycznymi MPWiK w m. st. Warszawie, przekazanie jej i uzgodnienie w MPWiK w m. st. Warszawie.
j) opracowanie i przekazanie operatu kolaudacyjnego budowy sieci kanalizacji sanitarnej, wraz z przepompownią ścieków oraz przyłączami kanalizacyjnymi.
k) wymianę 20% gruntu rodzimego pochodzącego z urobku na grunt piaszczysty nadający się do zagęszczenia pod wynik 1,0 w skali Proctora. Wymianę gruntu należy wykonać w miejscach wykonanych wykopów otwartych, po trasie budowanego kanału sanitarnego oraz przyłączy (na odcinkach do granicy pasa drogowego ulicy Jasnej). Wymianę gruntu należy wykonać do poziomu spodu warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej.
l) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej;
m) wykonanie i ustawienie po zakończeniu realizacji robót budowlanych w widocznym wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie realizacji inwestycji tablicy o wymiarach 80cmx120cm informującej o przyznanym dofinansowaniu z PROW 2014-2020. Tablica musi posiadać własną konstrukcję mocującą i stojącą. Tablicę należy wykonać w technologii znaku drogowego, podkład wykonany z blachy metalowej z podwójnie zawiniętą krawędzią, naklejka z folii co najmniej I generacji.
n) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (w tym opracowanie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie).
2.2) Budowę ulicy Jasnej w Jachrance, w tym:
a) wykonanie robót przygotowawczych oraz pomiarowych, w tym korytowanie i profilowanie nawierzchni – wykonanie warstwy z pospółki grubości 10 cm;
b) usunięcie kolizji z projektowaną jezdnią drogi gminnej: przebudowa oświetlenia ulicznego – 3 punkty świetlne zgodnie z dokumentacją projektową; przesunięcie jednego słupa teletechnicznego;
c) wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63mm i grubości 15 cm;
d) wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5mm i grubości 8 cm;
e) budowę jezdni o szerokości zmiennej od 3,0m do 5,0m i długości 623m z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 gr. 3 cm; spadek poprzeczny jezdni jednostronny 2% zmienny; obramowanie jezdni – krawężnik betonowy 15x30x100 na ławie betonowej z oporem;
f) budowę obustronnych poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie o szer. 0,75m i gr. 10 cm;
g) budowę zjazdów do posesji: warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8 cm; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63mm gr. 12 cm; pospółka gr. 10 cm; obramowanie zjazdów – krawężnik betonowy 15x30x100 na ławie betonowej z oporem i obrzeże betonowe 8x30x100 na ławie betonowej z oporem (od strony posesji);
h) budowę dojść do posesji (chodników) na odcinku od krawędzi jezdni do linii ogrodzeń: warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 6 cm; podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm; pospółka gr. 10 cm; obramowanie dojść – krawężnik betonowy 15x30x100 na ławie betonowej z oporem i obrzeże betonowe 8x30x100 na ławie betonowej z oporem;
i) wykonanie odwodnienia jezdni w postaci sączka chłonnego (drenażu francuskiego) z kruszywa łamanego; kruszywo frakcji 32-63mm owinięte geowłókniną przeszywaną 7/14 o gramaturze 220g/cm2; przykrycie sączka tłuczniem kamiennym łamanym frakcji 4-63mm; wymiary sączka 40/20x80cm (szerokość x głębokość);
j) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu;
k) regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury podziemnej do poziomu nawierzchni drogowych; prace związane z regulacją wysokościową urządzeń podziemnych należy prowadzić pod nadzorem gestorów sieci; obowiązek wystąpienia o pełnienie nadzoru przez gestorów sieci, i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy;
l) uporządkowanie terenu w rejonie prowadzonych robót;
m) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (w tym opracowanie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233140-2 - Roboty drogowe
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2982605,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6079890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2982605,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-KAN-BRUK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8262156925
7.3.3) Ulica: Łomnica 39
7.3.4) Miejscowość: Żelechów
7.3.5) Kod pocztowy: 08-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wykonanie robót elektrycznych i elektroenergetycznych, AKPiA oraz roboty technologiczne i montażowe oraz bitumiczne.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2982605,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SEROCK
- Termomodernizacja budynku Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony oraz samochodu osobowego
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej szkoły podstawowej i przedszkola w Serocku
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa mulczowania wgłębnego
- Budowa elektroenergetycznej sieci nn. 0,4 kV kablowej oświetlenia drogowego drogi powiatowej w m. Czółna, gm. Niedrzwica Duża
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Działowej i Zielonej oraz sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. 3-go Maja w miejscowości Błażowa
- Budowa Punktu Selektywnego Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Celestynów
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Budowa mostu w ciągu drogi gminnej wewnętrznej w km 2+760 na potoku Jelnianka w m. Jelna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.