Ogłoszenie z dnia 2021-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00108182/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00111190 z dnia 2021-07-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PRALNICO-WIRÓWEK ORAZ SUSZAREK BĘBNOWYCH DO UBRAŃ SPECJALNYCH NA POTRZEBY KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PSP, KOMEND POWIATOWYCH i MIEJSKICH PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 16
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-045
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48895229500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwsekretariat@kwpsp.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kwpsp-olsztyn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kwpspolsztyn.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PRALNICO-WIRÓWEK ORAZ SUSZAREK BĘBNOWYCH DO UBRAŃ SPECJALNYCH NA POTRZEBY KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PSP, KOMEND POWIATOWYCH i MIEJSKICH PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f5e6137-dfb4-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00111190
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015168/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 DOSTAWA PRALNICO-WIRÓWEK ORAZ SUSZAREK BĘBNOWYCH DO UBRAŃ SPECJALNYCH NA POTRZEBY KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PSP, KOMEND POWIATOWYCH i MIEJSKICH PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108182/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 21 szt. pralnico – wirówek wraz z systemami dozowania i zestawami środków piorących oraz 21 szt. suszarek bębnowych do ubrań specjalnych na potrzeby Komend Powiatowych, Miejskich i Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
4.5.3.) Główny kod CPV: 39713200-5 - Maszyny piorące i suszarki do ubrań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 256 zgodnie z art. 255 pkt 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert w związku z wystąpieniem okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.Niniejsze postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą związaną z doborem trybu udzielenia zamówienia uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2021-07-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1370N na odcinku od km około 0+900 do msc. Unieszewo."
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1370N na odcinku około 1 km w msc. Siła."
- Modernizacja budynku Obwodu Drogowego w Pieniężnie (w formule zaprojektuj i wybuduj)
- dostawa artykułów spożywczych, pieczywa, warzyw i owoców, mrożonek, nabiału, mięsa, wędlin, drobiu oraz produktów garmażeryjnych do Szkoły Podstawowej nr 18 im. Orła Białego w Olsztynie
- Remont pomieszczenia nr 104 w budynku Wydziału Sztuki przy ul. Szrajbera 11 w Olsztynie.
- Zmiana lokalizacji szkoły rolniczej w Smolajnach w wyniku utraty nieruchomości wskutek państwowych przekształceń własnościowych - Etap I budowa bursy szkolnej
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.